Hotel Gaststube Bei Berze

We hebben een aantal aanbieders voor Gaststube Bei Berze voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gaststube Bei Berze in het Nederlands

fantastisch verblijf

Karine
10-8-2010

direct aan autostrade, mooie en nett kamers, verzorgd ontbijt, prijzen menukaart heel schappelijk, een aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaststube Bei Berze in Rheinböllen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaststube Bei Berze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gaststube Bei Berze scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.