zeer zekervoor herhaling vatbaar!

Hotel Pinger ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Loes

zeer zekervoor herhaling vatbaar!

Loes
15-8-2016

In tegenstelling tot wat ik hier lees is het ontbijt geweldig, verschillende soorten (glutenvrij) brood,kaas, vleeswaren, verse jus, 4!soorten huisgemaakte jam, honing, nutella scrambled eggs en gekookt ei, yoghurt, melk, muesli, cornflakes, vers fruit, koffie/thee, ken te over.

Diner €12,50 p.p.en dan is er soep, 2-3 aardappelprodukten, elke dag pasta en rijst, 2-3 soorten vlees/vis, saladebar, 2 soorten verse groenten en dessert. Zowel ontbijt als diner is in buffetvorm dus je kunt eten wat en zoveel je wil.

Kamers zijn niet groot maar superschoon, alle linnengoed is sneeuwwit, en wat de trein betreft: als je dat als storend ervaart ben je tijdens de dag niet actief genoeg geweest. Ook de 'baas', dhr. Pinger was heel vriendelijk en behulpzaam.

Het enige wat wij misten was de mogelijkheid om op de kamer koffie te zetten, dus vanaf nu gaat dompelaar en koffie, melk en suiker mee in de koffer.