Hotel Pinger

Hotel Pinger
7,2

17 reviews over Hotel Pinger in het Nederlands

zeer zekervoor herhaling vatbaar!

Loes, 15-8-2016

In tegenstelling tot wat ik hier lees is het ontbijt geweldig, verschillende soorten (glutenvrij) brood,kaas, vleeswaren, verse jus, 4!soorten huisgemaakte jam, honing, nutella scrambled eggs en gekookt ei, yoghurt, melk, muesli, cornflakes, vers fruit, koffie/thee, ken te over.

Diner €12,50 p.p.en dan is er soep, 2-3 aardappelprodukten, elke dag pasta en rijst, 2-3 soorten vlees/vis, saladebar, 2 soorten verse groenten en dessert. Zowel ontbijt als diner is in buffetvorm dus je kunt eten wat en zoveel je wil.

Kamers zijn niet groot maar superschoon, alle linnengoed is sneeuwwit, en wat de trein betreft: als je dat als storend ervaart ben je tijdens de dag niet actief genoeg geweest. Ook de 'baas', dhr. Pinger was heel vriendelijk en behulpzaam.

Het enige wat wij misten was de mogelijkheid om op de kamer koffie te zetten, dus vanaf nu gaat dompelaar en koffie, melk en suiker mee in de koffer.

Nooit meer

Pat, 27-7-2016

Kamers zo warm aan voorkant hotel en geen airco... Ramen open is geen optie want hotel ligt vlak aan station, dag en nacht daveren er treinen voorbij, slapen is moeilijk. Personeel heel vriendelijk maar de uitbater is blaaskaak die zich te goed voelt om zelfs een goeiedag of een knikje te geven... Eten heel gewoontjes, voor ons maar 2 sterren waard. Ontbijt is te doen maar niets speciaal. We vertrokken zelfs een dag vroeger nr huis omdat de geluidsoverlast van de treinen echt niet te doen zijn...

Redelijk goed hotel voor deze prijs

G. Kuilman, 13-8-2014

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, maar wij hebben slechte ervaringen met de directie. Voorbeeld: vroegen extra kussens aan de receptie, kon niet volgens de eigenaar/directeur die daar toevallig stond. Later toch aan kamermeisjes gevraagd, geen enkel probleem (?!)

Info gevraagd over de boot nemen terug van Bonn naar Remagen, bleek in Bonn dat deze boot helemaal niet ging vanwege een groot evenement in Koblenz, dit had deze eigenaar ook kunnen weten. Kortom, van de directie verwacht ik meer vriendelijkheid/behulpzaamheid naar de gasten.

De ligging vlak tegenover een druk treinstation is een minpunt, veel treinherrie die dag en nacht doorgaat, met de ramen open slapen is dan bijna niet te doen, maar als het warm is zoals bij ons dan is er weinig keus, wij hadden geen airco.

Een heerlijk hotel

Daan, 27-6-2014

Een warm ontvangst en een ideale ligging langs het spoor. De treinen zijn niet tot last. Na een heerlijke dag fietsen en wandelen is het fijn weer in het hotel te zijn. De kamer was ruim. Over het ontbijt niets anders dan goed!!

Goede uitvalsbasis voor fiets/wandeltochten

Corrie Haak, 9-5-2014

Hotel Pinger geeft een prima service voor zijn prijs. Veel ruimte, mogelijkheden om te verblijven. Ruimte voor materiaal, tegen geringe betaling parkeergelegenheid. Ligt t.o. station, dus op terras wel lawaai.

Op 5 minuten lopen van Rijnboulevard, dus 's avonds nog even een ommetje.

Wij waren een groep van 8 volwassenen

Relatief eenvoudig hotel wat het uitgangspunt was voor onze fietstochten langs de Rijn en Ahr, in totaal vier dagen. Uitermate vriendelijk personeel, kwalititeit voor deze prijs is uitstekend. Voor zowel ontbijt als diner geldt dat het relatief eenvoudig maar wel goed is.

Ideaal voor treinreizigers

Jos en Paula, 24-8-2011

Voor openbaar vervoerreizigers ideaal gelegen, tegenover het station. Leuke ideeen en mogelijkheden voor de omgeving.

Kamer aan achterzijde is goed te doen, anders is 't wel lawaaierig.

Avondeten is simpel met beperkte kaart. Ontbijt prima.

Uitstekende locatie voor een korte vakantie

Trudy, 25-2-2010

Mooie ligging, goed te bereiken met het openbaar vervoer, honderden mogelijkheden voor leuke uitstapjes en heerlijk genoten van de lokale wijnen!

Prachtige omgeving

j.schmidt, 28-10-2009

Prima hotelletje, wel wat treingeluid.

Omgeving is veel te zien en mooie fietstochten te maken.

Als je van treingeluiden houdt een goede plek

Steef, 25-7-2009

Hotel Pinger ligt op nog geen 10 meter van een druk treinstation waar niet alleen personen- maar ook goederentreinen frequent rijden. Alleen van ongeveer 12 uur tot 0300 is het even rustig daarna begint het weer. Probeer een kamer aan de achterkant als je wat meer rust wilt.

Het eten is eenvoudig, maar goed. De kamer die wij hadden was pas gerenoveeerd en zag er goed uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Pinger voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinger in Remagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pinger scoort een 7.22 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: