Camping Reinsfeld

Camping Reinsfeld
8,1

46 reviews over Camping Reinsfeld in het Nederlands

Prima camping, wel erg duur

Annemieke,
24-7-2017

De camping is weids opgezet met grote plekken. Weinig bezoekers, camping was nog lang niet vol. Nieuwe sanitair is top, ook met een kleine baby. Animatie team erg enthousiast en organiseert leuke activiteiten. Verder is een deel van de camping vergane glorie en de regels vrij gedateerd zoals het verboden in en uit te rijden tussen 13 en 15 uur. Zwembad is niet verwarmd en dus erg koud. Plaatsen zijn erg duur.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Deze voormalige AZUR camping is pas overgenomen. Groot pluspunt is het nieuwe sanitair gebouw. Het grote terrein is verdeeld in ronde velden met heel veel vaste gasten. Op vele plaatsen maakt het een verlaten en verpauperde indruk. Her en der wordt het terrein ontsiert door lelijke bouwsels en bouwafval. Ook slecht onderhoud van het terrein.Jammer. Restaurant is gesloten en er is alleen een frituurhok. Borg voor pasje aan de hoge kant. (40 euro). Ook middagsluiting tussen 12.00 en 15.00 uur. Pluspunt is het zwembad en de bossen in de nabijheid. Geen last van verkeer. Er moet nog heel wat geïnvesteerd worden om de camping weer aantrekkelijker te maken. Ook (nog geen) wifi.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Waardeloos

Erwin
7-9-2016

We hadden een stacaravan geboekt, we waren op doorreis naar zuid-Duitsland. Aangekomen op de camping moesten we €100 borg voor de sleutel betalen, pinnen mocht niet maar dat stond nergens in de papieren, dus we moesten eerst weer terug naar het dorp. De caravan zelf was ronduit smerig! De dekbedden zaten onder de bloedvlekken, de vloer plakte, servies en glazen waren ook vies. We hadden ook een kinderbed erbij geboekt, maar die was kapot, gelukkig hadden we een eigen mee.

Veel kastdeuren waren kapot en hingen half in de scharnieren. Verder weinig faciliteiten op de camping. Speeltuintje van de kleine kinderen was overduidelijk al lange tijd niet onderhouden.

Wij zijn na 1 avond weggegaan en komen hier nooit meer terug. Echt schandalig hoeveel geld ze durven te vragen voor 1 overnachting. De camping maakt een failliete indruk..

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Suncamp Holidays

Er valt meer uit te halen

Edwin
29-8-2016

Jaren geleden waren we hier al eens geweest en de camping was door het overenthousiaste recreatieteam altijd in onze gedachten gebleven. Nu waren we op doorreis, maar toch maar gekozen voor deze camping omdat we erg benieuwd waren naar hoe het nu was. We vonden het wat tegen vallen. Het terrein en de ligging leent zich voor veel meer; Heel mooi ruim terrein met grote bomen, een meertje, ligging dichtbij Trier, zou echt heel mooi kunnen zijn. Helaas was de camping zelfs in het hoofdseizoen bij lange na niet vol. het nog steeds erg enthousiaste Maus Rekrea deed heel erg zijn best en was nog steeds heel erg leuk. Je kunt niet echt eten op de camping, wij hebben een patatje gehaald bij de keet naast de receptie. Voor uitgebreider eten moet je echt verder weg! Wij moesten ruim 40 euro per nacht betalen en schrokken daar nogal van. Dat vonden wij het echt niet waard. Onderhoud van het terrein zou op een paar plekken wel een stuk beter kunnen; gras maaien en oude rommel opruimen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantie

weststrate
13-8-2016

Wij hebben 2 weken in een stacaravan gezeten op de camping. Er staan er 4 gesitueerd op een groot grasveld, echt fantastisch, wat een ruimte buiten de caravan. De kinderen hebben zich fantastisch vermaakt mede dankzij de animatie van Maus Rekrea. Echt een aanrader!Een groep enthousiaste vrijwilligers die ontzettend leuke activiteiten organiseren. Ze spreken Nederlands en Duits. In de omgeving is veel te doen, rodelen, roofvogelshows, gezellige plaatsen etc. De Camping heeft sinds dit jaar een nieuwe eigenaar en deze gaat het park updaten. Wij komen vast nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rust en ruimte

Rob Sonneveld
5-8-2016

Zeer vriendelijk personeel. Enorm terrein met veel ruimte voor sport en spel. Prachtig nieuw sanitairgebouw, centraal gelegen, de oudere sanitairgebouwen kunnen eigenlijk niet meer. Fantastisch recreatieteam. Prima zwembad, wel een beetje koud. Prachtige omgeving. Hier is het 's nachts nog donker en zie je een fantastische sterrenhemel. Ruime plekken en je mag zelf weten waar je gaat staan. We kwamen van een drukke camping in het Zwarte Woud en dan is dit een verademing. Zo veel ruimte, je zit elkaar nooit in de weg. Mooie grasvelden. Geen verkeerslawaai. Gelegen bij een klein dorp met beperkte inkoopmogelijkheden. Er is een Lidl in Hermeskeil. Hier kunnen kinderen de hele dag ravotten en spelen en ouders lekker tot rust komen. Dit is sinds kort geen Azur camping meer en door de overname was er even geen wifi, maar dat komt goed verzekerde de vriendelijke dame van de receptie ons. 's Morgens verse broodjes te verkrijgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super leuk animatie team

D. Alburg
2-8-2016

Camping met een goede ligging, diverse andere leuke plaatsen in de omgeving. Maar als je een super leuk, enthousiast, lief en gezellig animatie team wil op vakantie. Moet je zeker naar deze camping komen. MausRekrea verzorgt hier de animatie voor jong en oud. Elke dag bruisend van de energie, staan de mensen vanuit dit team voor je klaar. Zeker een aanrader om je vakantie hier door te brengen.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Waar vind je het nog?

K.
27-2-2016

Zelf een plek uitzoeken en zo neerzetten als je zelf wil. Dat vind je niet zo snel meer. Er is een nieuw sanitair gebouw. Dat is gewoon prima! Vooral in hoogseizoen met rekreateam waar niks te gek is heerlijk om te staan!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Erg leuk

Rene Vermeulen
4-9-2015

Het was een gezellige camping op een mooie plaats. De hele week hadden we heerlijk weer. De camping is dichtbij erg leuke steden om te bezoeken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super fijne camping

Danny Alburg
1-9-2015

Super fijne camping, zeker voor jonge gezinnen. Worden veel en leuke activiteiten georganiseerd door het recreatie team.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reinsfeld in Reinsfeld , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reinsfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.