Hotel Villa Melsheimer

Kleine hotelsWeer vandaag21°12°
Hotel Villa Melsheimer
8,7

35 reviews over Hotel Villa Melsheimer in het Nederlands

Ons verblijf was uitzonderlijk goed.

Jacqueline en Walter uit Belgie
13-8-2018

Samen et mijn echtgenote verbleven 3 dagen in dit charmante hotel, dat direct aan de Moezel in het plaatsje Reil, op zo'n 30 km van Bern Kassel tussen de wijngaarden is gelegen. We hadden een 4-daags half pension deluxe arrangement

in een premium kamer op de tweede verdieping incl welkomstdrankje, 3x ontbijtbuffet en een gourmetdiner, gratis parkeren achter het hotel en ook wifi, die het bij ons niet deed. Maar dat was dan ook het enige minpuntje dat we konden vinden samen met het ontbreken van een airco die tijdens de warme dagen (boven de 35°) konden gebruiken. De verwelkoming en ook tijdens het ganse verblijf was uitzonderlijk vriendelijk en toch professioneel. De aangeboden

3 gangen diners genoten we buiten op het terras waren van goede kwaliteit en prachtig geserveerd. De kamer onder het dak was mooi ingericht met zicht op de Moezel (zelf van uit het toilet) en voorzien alle comfort en een uitzonderlijke goede inloopdouche.

Voor herhaling vatbaar!

A
30-6-2018

Heel goede verzorging, prachtige ligging! Diner en Ontbijt heerlijk!

Geweldige gastvrijheid

Mw. MJAW. Berkers
12-11-2017

Wij hebben met onze vrienden een 4-daagse arrangement geboekt op basis van halfpension.

Na een goede heenreis zijn wij zeer hartelijk ontvangen door mevrouw Britta Melsheimer en is ons een huisdrankje aangeboden. Daarna zijn in alle rust de sleutels voor de kamers gegeven zodat de bagage naar de kamers konden worden gebracht. Zowel de kamer als de badkamer is ruim van opzet.

Na een vluchtige kennismaking met de directe omgeving terug naar het hotel en ons klaar gemaakt voor het diner in het sfeervolle restaurant.

Wij werden verrast niet alleen de eerste avond maarde overige drie avonden door een heerlijk diner met een voorgerecht en hoofdschotel. Een dessert was overbodig.

Er was veel variatie in de menu’s en ook als je iets niet lustte werd er zonder meer een alternatief aangeboden (zonder meerprijs). De heerlijke wijnen en de vriendelijkheid van de bediening maakte van het diner elke avond een feestje.

Na het diner koffie in de gezellige bar en daarna nog een drankje maakte de dag compleet.

Het ontbijt was zeer uitgebreid (ondanks de weinige gasten) met een kok die je eitje bakje zoals je maar wenste. Volop keuze aan brood en broodjes, vleeswaren, vissoorten, kaas (Hollandse en Franse), rauwkost, vruchtensappen, acht soorten jam, honing, meerdere soorten yoghurt, vers fruit, noten en muesli en andere graansoorten.

Wij zijn zeer regelmatige in hotels binnen Europa (Duitse steden/dorpen) maar dit hotel weet wat service is en wat gasten verwachten tijdens een kort/langdurig verblijf. Gastvrijheid staat hier heel hoog in het vaandel en is zeker aan te bevelen.

Voordeeluitjes.nl

Fantastisch, zeer goed verzorgd.

De Looff
29-10-2017

Mooie uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten. Mooi stadjes in de buurt.

Uniek voor wijnliefhebbers. Bij het hotel eigen parkeerplaats (binnenplaatsje).

Voor wifi wel even naar de receptie om een code vragen. (gratis)

We hadden wel een premium kamer.

Geweldige service

Fam. Thoomes
11-9-2017

Fijn en sfeervol hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Was helemaal goed

M@rk en M@riette
20-7-2017

We hadden een vierdaags arrangement geboekt van 20 t/m 23 juni incl. ontbijt en 3 gangen gourmet menu. Omdat we zagen dat men de premium kamer aanraadde op Zoover hebben we die ook genomen. Bij aankomst krijg je een welkomstdrankje en komt Mw. Britta Melsheimer, de eigenaresse je persoonlijk verwelkomen. Haar man (mede-eigenaar) zwaait de scepter in de keuken maar deze hebben we niet gezien. Zijn geserveerde gourmet diners waren mooi opgemaakt, erg smakelijk en iedere dag totaal anders, allesbehalve het doorsnee schnitzel menu. Vaak werd er als extra nog een amuse geserveerd. We hebben dankzij het prachtige weer 3 avonden kunnen dineren op het terras met uitzicht op de Moezel. De (premium)kamer was ruim met een uitstekend bed en een prachtige en ruime badkamer met perfecte (inloop)douche, een kluisje en een mini-bar, kortom top. Het ontbijt was heel uitgebreid en op verzoek werd er stante pede vers een omelet of scrambled eggs voor je gemaakt. Mw. Melsheimer en het personeel zijn erg vriendelijk en maken je verblijf naar je zin. Het was top, absolute aanrader!

Nooit meer

Bert
22-3-2017

We werden ondergebracht in een soort (inpandige) bezemkast. Vreselijk.

goed aanbod touroperator

Gijs Kos
11-11-2016

zeer goede kok en fraaie kamer en een gezellige louge

geen wifi in het hotel te krijgen Voor**** hotel!

Krouwel
9-9-2016

De basis kamer is net een kelder kamer zou het nooit meer boeken

Teka
31-8-2016

Mijn man en ik hadden een drie daags arrangement in een van de premium kamers inclusief ontbijt en diner. Het was prachtig weer, dus we hebben alle avonden buiten op het terras aan de Moezel kunnen eten. We hebben geboekt voor een driegangenmenu, maar dat werd elke avond uitgebreid met heerlijk stokbrood en een amuse. Het personeel was zeer attent en vriendelijk. Door de relatieve kleinschaligheid weten ze ook wie je bent. De kamer was heerlijk, licht en ruim. De badkamer met een grote inloopdouche zeer luxe. We hebben mooie uitstapjes gemaakt o.a. naar Trier. Kortom een heerlijke vakantie in een prachtig hotel met zeer aardig personeel. Hier komen we zeker terug.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Melsheimer in Reil (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Melsheimer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.