Pension Motor herberg Von Delft

Met vrienden

Gaat het zien!

Karin Postuma
27-5-2018

Enorme aanrader voor motorrijders. Ontzettende leuke mensen, goede bedden, goeie sfeer, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Prachtige omgeving, uitstekende ligging. Wij gaan zeker nog een keer terug. Eigenaren Martin en Rijna zijn de beste! Zijn echt goed in wat ze doen. Groetjes Peter Karin Rowan Kristel

Geweldig

Paul
12-9-2017

Super voor elkaar, goede kamers, heerlijke bedden. Bij de ontvangst voel je je direct welkom en dat is 4 dagen lang niet anders geweest. Prima uitvalsbasis voor een lang weekend motor rijden!

Top hotel

Steef
10-9-2017

De motor kan binnen gestald worden. Het eten is heerlijk en de sfeer perfect. Heerlijk bed en goede schone sanitaire voorzieningen. Zal het dan ook iedereen meer dan aanraden.

Het perfecte pension!

Niels Polman
3-9-2017

Perfect voor elkaar! Wij hadden een 4 persoonskamer. 1 stapelbed en 2 losse eenpersoons bedden. Prima voor 3 nachten!

Motor staat overdekt en achter slot en grendel. (Slepen met je dikke ketting is dus niet nodig)

S'avonds heerlijk in de kelder een potje poolen, darten, kaarten of gewoon gezellig op de loungebanken zitten. Mooie grote tuin en een mooie veranda waar je ook heerlijk onder kunt zitten.

Voor herhaling vatbaar!

Perfecte uitrustplek

Henk van Oosten
9-7-2017

Heerlijke plek om bij te komen van een dag motorrijden of midgetgolf

Aanrader!

Arie van Harselaar
8-7-2017

Weinig woorden voor nodig.

Subliem! ( zie mijn review).

Eigenaren Reina & Martin (afkomstig uit Delft) doen meer dan maximaal hun best voor hun gasten.

Hier komen wij met 100% zekerheid terug in 2018.

Hier ga ik zeker nog eens komen! Super!

Mitch van Eck
11-9-2016

Reina en Martin hebben een heerlijke herberg waar zij grote zorg dragen voor alles wat jouw verblijf ten goede kan komen. De sanitair is superschoon, net als de kamers. Het ontbijt en het diner was ook erg goed verzorgd en nooit te weinig! Ook de bar in de kelder met de pool(tafel)-kamer en de dartkamer en de ruime terrastuin met "kampvuur" maken "Von Delft" een aanrader voor elke motorrijder! In één woord "Top"!

Niet te missen ervaring! Om te herhalen!

Kees Kievit
2-7-2016

Voor tweede maal binnengereden bij motorherbeg Von Delft in Reil aan de moesel. Voor mij met grote afstand prettigste herberg in de Eifel. Heel mooi eeuwenoud pand met grote tuin, patio, kelderbar, dart en biljart. Herbergierstel Reina en Martin doen het super en werken keihard voor 't bereiken van ultiem gezellige sfeer en enthourage! Aan alles is gedacht en als er toch iets mocht mankeren wordt er met enthousiasme aan gewerkt. Men viert in 2016 het vijfjarig bestaan.

Cliche maar waar...het voelt echt als "thuiskomen" in goede zin van 't woord.

Top weekend gehad...

Chris van de "Wild Hogs"
27-6-2016

Mooie herberg en erg vriendelijke eigenaren. Zeer schoon en ruime kamers. Heerlijk eten en zeer mooi gelegen.

Gezelligheid en goede verzorging

Martin van Dam, en 5 vrienden
22-6-2016

Dat je daar gastvrij ontvangen wordt en men constant klaarstaat om alles naar je zin te maken, Drinken en eten zijn gezond en goed verzorgd.

En voor een prijs die ook gezellig is, bij vertrek geen verrassingen, en een zeer vriendelijke groet.

Motorrijders die hier zijn hebben het allemaal naar hun zin, zaterdags schwenkbraten soort barbecue maar dan veel lekkerder. Voor de tweede keer geweest met zn zessen op de motor, en voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Motor herberg Von Delft in Reil (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Motor herberg Von Delft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.