Appartement
7,7

7 reviews over Appartement Landhaus Moselsicht in het Nederlands

Geweldige plek, zeer slecht onderhouden huis!

boes
7-12-2013

Voor de derde keer met 2 gezinnen in Landhaus Moselsicht onze vakantie gevierd. Een groot appartement voor 10 personen met een prachtig uitzicht. Locatie kan gewoon niet beter. De rest was de derde keer helaas zeer slecht: Het huis was vies en slecht onderhouden, veel dingen kapot, totaal geen luxe. De zwemvijver kon niet gebruikt worden door de groene klonten die erin dreven... 's avonds geen warm water omdat er teveel mensen in het appartement de douche gebruikten... Jammer dat zo'n mooie locatie niet onderhouden wordt, maar toch voor te veel geld verhuurd wordt. Het is niet in de staat zoals op de site omschreven is! 5 sterren is het zeer zeker niet meer waard!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Luxe en prachtig 5 sterren appartementencomplex!

Fam. Franssen-Loete
25-10-2011

Grote, ruime en moderne ingerichte appartementen met eigen badkamer en WC. Zeker een aanrader als je met een groep, in ons geval, een muziekgezelschap van +/- 20 personen, een weekendje weg wil gaan en het mooie Moezelgebied wil bezoeken. Het appartement doet echt zijn naam eer aan.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

fam spit
12-8-2011

prachtig huis hoog boven de moezel met een adembenemend uitzicht vanaf de verschillende terrassen er is een speeltuin en een zwemvijver het is minder geschikt voor kleine kinderen het is steil en bij een terras is er geen hek waardoor het best gevaarlijk is de appartementen zijn mooi modern en netjes in het dorpje beneden aan de berg vind je een kleine kruidenierswinkel en een bakker een imbiss vind je halverwege traben trarbach daar is ook een aldi en een dekamarkt

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Mooi huis en mooie ligging, niet schoon!

A. Stam
6-8-2010

Eerste indruk netjes maar uiteindelijke net echt schoon (rag en ongedierte).

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer zeker nog een keer!

fam.K
24-2-2010

We hebben met 2 families op de middelste etage gezeten. Enorm veel ruimte en een schitterend uitzicht vanaf het balkon. We hebben kleine kinderen waar niet zoveel voor te doen was op wat speeltoestellen na, maar dat was geen enkel probleem. Het appartement was zo ruim dat ze alle ruimte hadden om te spelen, en in de omgeving was genoeg te doen. Het zwembad in Zell was goed, en het is geweldig wandelen. Ondanks dat de bestemming in eerste instantie minder geschikt lijkt voor kinderen, hebben we een fantastische tijd gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2009

zeer ruim penthouse op een super locatie

ward welbers
3-9-2009

Het a4 penthouse heeft zeer mooie ligging met uikijk over de moezel en wijnvelden Met een opp van 250 vierkante meter is dit een zeer groot appartement(5 slaapkamers) sat televisie,internet,wasmachine en droger aanwezig,kortom een goed alternatief voor de diverse parken in de buurt. En zeker qua prijs/kwaliteid een echte aanrader. Als je dan ook nog heerlijk wil eten kun je bij hotel am reiler hof terecht

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2008

2008

Prima stek!

Marjelle
17-7-2008

We hadden met zijn 4-en een erg ruim appartement met uitzicht op de moezel. Een balkon langs het hele appartement. Prima inrichting. Per stel een eigen slaapkamer en badkamer. Mooie locatie om uitstapjes en wandelingen te maken in de omgeving. Helaas kijk je in mei nog uit op de kale wijnvelden.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Moselsicht in Reil (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Moselsicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.