Reil (Moezel)

We hebben een aantal aanbieders voor Reil (Moezel) voor je op een rij gezet:

vakanties Reil (Moezel)

We hebben een aantal aanbieders voor Reil (Moezel) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Reil (Moezel)

rustig moezelplaatsje met authentieke bebouwing

J.H.M. Hagemans Eo
    12-11-2014

Aardig wandelgebied Ligt naast de wijnplaats Zell. Mooie wandeling te maken naar Marienburg,en naar alf met zijn burcht Arras. Vanuit Bullay met trein naar Trier of Koblenz prachtige steden om te bezoeken en vergeet Cochem niet.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie rustieke omgeving.

Nico en Marie Jose
    8-9-2014

Mooi klassiek dorpje met gezellig uitzicht. Niet te toeristisch met wel meer dan voldoende mogelijkheden om te wandelen, eten en te genieten van van de omgeving en de mooie vakwerkhuizen. Dorp ligt direct aan de moezel en de verbinding naar de bekende plaatsen. Alle facetten van de moezelsfeer zijn aanwezig maar niet die overdreven toeristische drukte.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk!

Marianne
    1-9-2013

Reil is een klein dorpje (1400 inwoners), gelegen aan de Moezel. Prachtige omgeving met veel wijngaarden. Kleine supermarkt aanwezig. Er is een treinstationnetje met verbindingen naar bijv. Koblenz en Trier. Verschillende mogelijkheid om uit te eten, bijv. Reilerhof of Traube. Veel "Winzers" waar je rechtstreeks bij de wijnboer, tegen schappelijke prijzen, flessen wijn (rood/wit/rosé) kunt kopen.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Een gezellig dorpje aan de Moezel

Margot Mulder
    17-5-2013

Reil is een klein dorpje wat direct aan de Moezel ligt. Je kan er op de boot stappen voor een tochtje over de Moezel. Reil heeft een aantal restaurantjes, die een gezellige sfeer hebben. Vanuit Reil kun je gemakkelijk Trier en Cochem bezoeken.

Gereisd Met partner in Thu May 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Von delft ... Leuk en heel gezellig !

Dave
    12-9-2012

Ik heb erg genoten van de omgeving en het touren samen met arjan . Daar waren ook andere leuke motorrijders waar we ook mee opgetrokken zijn . De herberg .... Het was top en erg leuk opgezet . Heerlijk gegeten , ze hebben een ijzer rek met een keting boven het vuur gemaakt en bakken zo het vlees boven het vuur terwijl het rek heen en weer zwaait zodat het niet zwart wordt . Heerlijk smaakte het ! Ik kan niet wachten tot de volgende keer .

Gereisd Met vrienden in januari 2012
Reil (Moezel) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 67 reviews