Appartement Burghof Ferienwohnungen

Appartement
Appartement Burghof Ferienwohnungen
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Burghof Ferienwohnungen voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Burghof Ferienwohnungen in het Nederlands

Super heerlijke plek!

joey henry
20-5-2013

Het ligt op een hele heerlijke plek, lekker rustig.

De mooiste uitzichten die ik ooit heb gezien.

Lekker in de sauna is ook geen probleem.

Dit word mijn vaste vakantie plek.

mooie omgeving

frits barens
20-5-2013

het is een mooi appartament en een hele mooie omgeving

Geweldig rustiek en ontspannend

Edwin den Boer
15-10-2012

In een prachtige historische omgeving in de natuur hebben we een paar dagen gelogeerd op de Burghof. Als je van rust, wandelen en mountainbiken houdt een aanrader.

Heerlijk tot rust komen

Edwin den Boer
    6-8-2012

Heerlijk rustig gelegen in de natuur op een sprookjesachtige plek aan de rand van een oude ringburgt. De beheerster staat klaar indien nodig. Ook prachtig om op het terras te zitten en van een barbeque te genieten. Mooie wandelomgeving.

Prima vertoeven hier

rosco
    3-8-2012

Het appartementencomplex zit in een mooie rustige omgeving.

Gelijk beneden zit een restaurant, waar je prima kan eten.

Verder kan je hier ook prima wandelen.

TOP!! Hier komen we zeker terug!

Tommy den Boer
    2-8-2012

Het ziet er erg goed uit. Alles mooi schoon en netjes onderhouden.

De ligging is fantastisch! We gingen met een steile weg omhoog naar het kasteel en daar was het de Burghof verlicht en wel. Een sprookje.

De kamers zijn best gehorig, maar dat is logisch in zo'n historisch gebouw. De moeite waard

Er lagen wat folders op de kamers waardoor we een goed beeld kregen wat er te doen is in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Burghof Ferienwohnungen in Reifferscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Burghof Ferienwohnungen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Burghof Ferienwohnungen scoort een 8.88 uit 10 op basis van 6 reviews.