Sorteren

Reviews over Prümzurlay

Geweldig!!

Werner
    15-10-2018

Ik ben vaak in Haus am Berg geweest en zag het in de loop der jaren minder worden. Vanwege het goede weer in oktober naar Prumzurlay gegaan om in het compleet gerenoveerde Haus am Berg te overnachten. Wat is het mooi geworden. Als je de oude kamers kent en je kijkt in de nieuwe rond dan vraag je jezelf af wat niet vernieuwd is. De bedden zijn goed, op de zuidzijde rolluiken en nieuwe kozijnen met dubbel glas zodat de kamer bij warmte koel blijft. Echt super gerenoveerd! Marina is een goede gastvrouw die echt wel in de gaten heeft hoe ze de gasten het naar hun zin kan maken. 'S avonds ook bij hun gegeten. Zeer goed van smaak en ik kon het maar net op. We hebben er weer een mooi adres bij!

Rustige omgeving weg van de drukte

fam VERTOMME
    3-6-2018

dat er negatieve beoordeling was voor de Vorige uitbaatster was terecht de laatste jaren.... maar niet meer van toepassing anno 2017

Sinds de nieuwe ( jonge ) eigenaars gestart zijn en een grondige renovatie hebben gedaan is het netjes en alleen maar verbetert.....een simpel ontbijt met propere kamers en lekker avondeten...een goede uitvalbasis voor het Eifel wandelgebied

Rust

Hilde
    16-4-2017

Na een mooie heen reis door de bossen bij

haus am berg aangekomen.

Alles nieuw gerenoveerd, zeer schoon en basic .

Vriendelijke gast vrouw , goed eten .

Een aanrader dus ...

Goed verzorgd verblijf

Fam. Jansen
    28-8-2016

Gelegen in een lekker rustig gebied, waar je mooi kunt wandelen.

Kamers zagen er dan wel wat ouderwets uit. Ze waren wel erg goed onderhouden en schoon.

Ontbijt buffet was prima, niet te veel poespas. Met lekkere broodjes en beleg.

Lekkere grote ,goed onderhouden achtertuin.

Diner was heerlijk met voor- hoofd- en nagerecht. Elke avond keuze uit 2 verschillende hoofdmenu's.

Al met al een erg fijn verblijf gehad.

Voor rustzoekers en wandelaars

Fam. Snijders
    15-6-2015

Heerlijk hotel. Ideaal gelegen voor wandelingen en fietstochten in de Zuid-Eifel en Luxemburg. Mooie ruime kamers met prima bedden .en ruime badkamer.

Grote tuin tot aan de Prüm. Heerlijk ontbijt en bij half pension elke dag een heerlijk bereide maaltijd met keuze in het hoofdgerecht. Gelukkig geen enkele dag friet gehad.

Prachtige omgeving om te wandelen. Zeer rustig gelegen.

In Prümzurlay is niets, geen cafe geen winkel.

Absoluut ongeschikt voor kinderen.

Prümzurlay scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews