Hotel Zum Goldenen Stern

Kleine hotelsWeer vandaag12°5°
Hotel Zum Goldenen Stern
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Goldenen Stern voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Zum Goldenen Stern in het Nederlands

Mooie ligging en leuk.

Nona De Dobbeleer
2-11-2017

Wij zijn met vier mensen geweest .

Waaronder twee volwassenen en twee kinderen.

Ligging is rustig gelegen.

Twee nachten overnacht in suites van het hotel.

Enige minpuntje is het ontbijt.

Geen gewoon brood en geen ontbijtkoek.

Ontbijt is ook niet kindvriendelijk vinden wij als ouders.

Super spijtig voor het hotel vindt ik.

De suites waren in orde.

Daar was het minpuntje dat de douchekop niet kon vast gemaakt worden aan de muur dit was stuk.

guy doms
17-2-2015

Mooie kamers suite heel ruim en rustig

topper

dejonckheere
17-10-2014

een keurig net hotel met een hart voor zijn klanten. heel netjes en verzorgde kamers, er is ook een formidabele sauna ruimte, ook zeer diervriendelijk, het ontbijtbuffet was voldoende en werd voortdurend aangevuld. de formule halfpension was leuk daar je kon kiezen tussen drie lokale restaurants om te gaan dineren. hier raden zeker wirthaus am hahnplatz aan, modern kader en zeer lekker eten maar vooral super vriendelijke bediening. de alte abtei was een tegenvaller en uli's kochtopf was ook lekker maar je staat heel vlug weer op straat.

Gastvrij onthaal

Marion
4-7-2014

Net zoals de vorige keer werden we gastvrij onthaald. Kamers zijn prima. Service is goed. Ontbijt is uitgebreid en voldoende. Centraal gelegen in de Eiffel waar veel te zien is. Eigenaresse voelt zich betrokken bij de gasten. Geen minpuntjes kunnen ontdekken. Voor het diner kun je kiezen uit 4 restaurants. Nog steeds de voorkeur voor Alte Abdei, keuze genoeg of mogelijkheid tot van de kaart kiezen en verrekenen.

Leuk hotelletje voor enkele nachten

dockx
26-5-2014

ideaal hotel voor korte vakantie. Onze kamer was redelijk klein met piepkleine badkamer. We hadden wel een zeer mooi uitzicht; pal op de abdij.

verzorgd ontbijt. Bij het bureau voor toerisme (over het hotel) kan je wandel-en fietskaarten verkrijgen (2 euro). Een uitstapje naar Cochem is zeker een aanrader. Naast het hotel bevindt zich een zeer gezellig italiaans ijssalon. lekkere coupes ijs en niet duur !

Uw auto kan je kwijt op de hotelparking aan 2,5 euro per nacht.

vlakbij zijn er ook verschillende supermarkten

;

Leuk Hotel

GL
11-4-2014

Wij zijn blijven overnachten in Hotel Zum Goldenen Stern te Prum met 2 kinderen 11 en 16 jaar oud. Wij hadden een familiekamer geboekt , deze was ruim en bevatte 2 kaners met een tussendeur. Alles was zeer proper! we kregen een vriendelijke uitleg bij de balie tijdens het in -en uitchecken. We hadden halfpension bijgeboekt . De formule bij dit hotel omvat een 3-gangendiner waarbij je de keuze hebt uit 4 restaurants in de buurt van het hotel. Wij hadden gekozen voor het Bierhaus dat naast het hotel ligt. Onze menu was zeer lekker (keuze uit telkens 3 verschillende gerechten) , zeker een aanrader. Het ontbijt is wel zelf in het hotel , hier was niks op aan te merken ! Naast het hotel is naast het Bierhaus ook een ijssalon , beide met een leuk terras met zicht op de abdij. Verder is er in Prum naar onze mening weinig te beleven. De streek biedt wel veel mogelijkheden tot wandelen met leuke plaatsen. Wij hebben het wildpark Kasselburg bezocht en dit was zeker de moeite waard !

Charmant hotel

steef_bostelaar
31-10-2012

Klein en sfeervol hotel midden in Prum. Kamers zijn niet al te groot, maar de bedden sliepen heerlijk en de badkamer was prachtig. Allemaal netjes en schoon. Ontbijt prima. Wij waren er eind oktober en het was absoluut niet druk. Medewerkers bij receptie erg aardig. Prum zelf heeft goede restaurants. Kolner hof was dicht met vakantie, maar Zur Alten Abdei (schuin tegenover hotel) en Ulli's Kochtopf waren heerlijk. Vooral Uli's kochtopf lekker gegeten en niet duur. Vond het een aanrader. Pizzaria La Perla ook lekker gegeten, alleen waren wij de enige klanten op dat moment. Prum ligt in een mooie omgeving. In deze tijd van het jaar mooie herfstkleuren. Aanrader in de omgeving zijn Trier en Cochem en een rondvaart over de Moezel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima uitvalbasis in de Eifel

Renespek
18-6-2012

Goed hotel op een pleintje in een gezellig plaatsje in de Eifel. Terras voor de deur was prima verzorgd.

Wat een charmant hotel

margreet
9-5-2012

Op doorreis naar Nederland hebben we 1 nachtje in zum goldenen stern geslapen. Er ware geen driepersoonskamers meer, maar we kregen een vierpersoonskamer voor de prijs van een driepersoons. wat een service. De kamer was echt geweldig. het was een kamer op de 1e verdieping. Je kwam binnen in een halletje waarna je naar de kamer en de badkamer kon doorlopen. De badkamer was nieuw en luxueus. de kamer was compleet en ook luxe ingericht. Vlak naast het hotel zit een bar waar je prima even een drankje kan doen of een lekkere espresso kan drinken. Ook is er een ijssalon voor lekker italiaans ijs. In Prum zit een prima grieks restaurant. Probeer de gyros pfanchen. heerlijk met kaas. Het ontbijt was uitgebreid en erg smakelijk. Heel goed allemaal.

Gezellig hotel, leuk plaatsje

Marion
1-5-2012

Je wordt gastvrij ontvangen, personeel is hulpvaardig. Leuke frisse kamers. Mogelijkheid tot frisdrank en drankgebruik uit de centrale koelkast op de gang. Aparte ruimtes waar je kunt zitten en zelfs een klein balkon waar je uitzicht hebt over het dorpsplein. Bij halfpension heb je de keuze uit 4 restaurants, wij raden de Alte Abdei en Kölner Hof aan. Bij Stiftsklause wordt je niet vriendelijk ontvangen en Uli's vonden wij niet echt gezellig eruit zien. Ontbijt is een buffet en er is genoeg te eten en het wordt keurig bijgevuld als het op is. Motorrijders zijn welkom. VVV zit tegenover het hotel. Mooie routes in de buurt. Zeker voor herhaling vatbaar.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Goldenen Stern in Prüm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Goldenen Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.