Bed and Breakfast

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Sauna
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Prosterath Hochwald voor je op een rij gezet:

20 reviews over Bed and Breakfast Prosterath Hochwald in het Nederlands

Mooie ruime kamer. Goed ontbijt

Leon smeets,
4-11-2018

Mooi en ruim verblijf. Goed ontbijt. Prachtig gebied om te wandelen en te fietsen met racefiets en mtb

Gereisd met partner in oktober 2018

Familie Leus,
18-8-2018

Mooie en nette b&b voor een goede prijs, en een zeer attente gastvrouw

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
B & B Prosterath-Hochwald, eigenaar, 22-8-2018
Fiijn dat jullie verblijf weer goed bevallen is.Dank voor jullie goede review

Fantastisch ga zeker terug

Ronnie Zondag,
15-8-2018

Je wordt er heel gastvrij ontvangen Je hebt veel privicy prachtige omgeving veel mogelijkheden om te wandelen Heerlijk uitgebreid ontbijt

Gereisd met vrienden in augustus 2018
B & B Prosterath-Hochwald, eigenaar, 22-8-2018
Fijn dat jullie verblijf bij ons goed is bevallen, dank voor de goede review.

Zeer klantvriendelijk

Christa,
25-7-2018

Zeer ruime, propere en mooie slaapkamer en badkamer. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Aparte ruimte met gebruik van tv, koffie/thee en gezelschapsspellen. Prachtige uitzicht vanaf het balkon. Klantvriendelijke gastvrouw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
B & B Prosterath-Hochwald, eigenaar, 27-7-2018
Hartelijk dank voor jullie goede review. We zijn er blij mee.

De B&B is super.

Ronny en Conny,
25-7-2018

Als je van rust houdt en graag eens een uitstapje maakt naar een bezienswaardigheid in de beurt of een mooie wandeling of fietstocht maakt ben je op het juiste adres. De B&B is super en Jenny en Peter zijn zeer vriendelijke mensen. Een hele verdieping voor jezelf een grote slaapkamer+ een mooie verzorgde en grote badkamer en eventueel een lekker saunaatje meepikken. Een zalig uitzicht van de omgeving van op de 2 terrassen die tot u beschikking zijn. Een frigo met alles wat je nodig hebt aan drank en snacks zijn ter beschikking. Wij zijn overtuigt en komen zeker terug.

Groetjes Ronny en Conny.

Gereisd met partner in juli 2018
B & B Prosterath-Hochwald, eigenaar, 27-7-2018
Hartelijk dank voor jullie uitgebreide en zeer positieve review. Leuk dat het jullie zo goed bevallen is.

Fantastische B & B met een schitterend uitzicht

Duncan & Jolanda,
24-6-2018

Een schitterende B &B met een fenomenaal uitzicht.

Een prachtig en zeer groot appartement en zeer netjes en schoon. Zeer uitgebreid ontbijt en bij mooi weer kan je dat op het balkon nuttigen.

De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk, gezellig en bijzonder hulpvaardig als je iets wil weten. Als je van rust en de natuur houdt dan zit je hier op een uitmuntende plek.

Gereisd met partner in juni 2018
B & B Prosterath-Hochwald, eigenaar, 25-6-2018
Hartelijk dank voor jullie goede review, we zijn er blij mee.

Onvergetelijk super!

Dilly,
27-6-2017

Heerlijke rustige omgeving, mooie natuurwandelingen.

Wij hebben nog nooit zo'n Geweldige en Goedkope B&B meegemaakt.

We komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in juni 2017

De slaapkamer en bijbehorende badkamer, met een hele fijne douche, zijn zeer ruim en schoon. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd. Je hebt de beschikking over de hele bovenverdieping, waarbij een zitgedeelte met tv hoort. Daar liggen spelletjes, boeken en dvd's. We zijn zeer gastvrij ontvangen en hebben goede tips gekregen voor uitstapjes en restaurants in de buurt. De ligging van de B&B is rustig en het uitzicht is prachtig.

Als ik dan een heel klein minpuntje zou moeten noemen, is het dat je wel een auto nodig hebt om bijvoorbeeld uit eten te gaan en uitstapjes in de buurt te doen. Op loopafstand is niet zoveel te beleven. Maar pluspunt is dan weer dat je daar veel rust en ruimte hebt.

Gereisd met partner in september 2016

Schitterende B&B

Tonia en Aart
8-9-2016

Uitstekende gastheer & vrouw, grote suite (zéér grote slaapkamer, apart dag vertrek met balkon zitstoelen en eettafel, aparte erg ruime badkamer met douche, toilet). Heerlijk rustig aan de rand van beschermd natuurgebied. Met de auto vlakbij mooie steden (zoals oudste stad van Duitsland: Trier), mooie wandelroutes, fietsroutes in de buurt (ja ook bijna vlakke zoals langs Saar of Moezel). Lekker tot rust komen. Goed en uitgebreid ontbijten. Niet naar toe gaan hoor op de momenten waarop wij willen boeken...

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische ruimte voor een gezin

R. Fopma
17-8-2016

Hele mooie (nieuwe) grote slaapkamer, badkamer en ook nog een aparte zitruimte. Geweldig mooi uitzicht. Prima ontbijt. Als tussenstop op weg naar Italië een overnachting gehad. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Prosterath Hochwald in Prosterath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Prosterath Hochwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.