Camping Pommern

Camping Pommern
5,8

6 tips over Camping Pommern

alexander, 13-4-2016

gasthof-dorfschanke in Klotte een plaats verder richting Cochem kan je geweldig eten en hebben ze op zaterdag een geweldige Hollandse Avond.

Nettie, 8-7-2015

Neem je fiets mee!

Het is heerlijk fietsen over de "Moezelradweg." Op de camping kan je een goede kaart kopen!

Stap onderweg eens af bij een wijnkelder, lekkere wijntjes proeven en meenemen in je fietstas.

Oranje, 16-8-2014
Prachtige omgeving Fiets paradijs leuke restaurants en leuke stadjes

A Poot, 20-7-2014
Het is prima fietsen langs de moezel , en zeker Cochem is de moeite waard
mees, 14-5-2013

is zeer goed gelegen voor mensen die graag wandelen en fietsen. Er is ook een mooi en proper zwembad aanwezig.

de kamping is zeker een aan rader

Heidi, 12-6-2012
Vanaf Pommern met de trein naar Cochem, een familiedagkaart voor 9 Euro uit de automaat op het station halen, je kunt dan met maximaal 5 personen reizen.