Camping Pommern

Camping Pommern
6,3

44 reviews over Camping Pommern in het Nederlands

Fijne camping met mooi zwembad.

Wim en Rina Mijnster
12-5-2017

Deze camping met zwembad is aan te bevelen.

Wij komen er al een aantal jaren tot grote tevredenheid.

De eigenaar is een vriendelijke man die zeer behulpzaam is als je hulp nodig hebt.

Neemt altijd tijd voor je ook al is hij heel druk bezig.

De camping is ook zeer kindvriendelijk met mooie speeltuin en prachtig zwembad.

Altijd is de eigenaar bezig te camping te verbeteren en nog aantrekkelijker te maken.

Daarom komen wij er graag en vinden er onze ideale vakantie.

Wim en Rina Mijnster

Oude reviews (archief)

Nooit meer

Senioren 2 pers
20-9-2016

Was absoluut niets schoongemaakt. Toiletgebouwen vies. Tot s nachts half drie lawaai en hard geschreeuw.

gezelig makkelijk met rest.

wim karman
29-8-2016

de trein was in het begin storend maar dit wend naar verloop van tijd.

camping is makkelijk zoek zelf een plaats sluit je stroom aan en klaar

Prima camping heeft wel wat onderhoud nodig

S. van Weelden
30-6-2016

Mijn schoonouders komen hier al meer dan 25 jaar. Dat is niet voor niets, ons kent ons en er is een gemoedelijke sfeer. De kinderen kunnen zonder gevaar lekker vrij spelen. Je betaald voor de verbruikte stroom, op zich wel zo eerlijk. De wasbakken zijn schoon, de wc's vaak vies en je moet vooraf wc-papier pakken in plaats van per hoje een rol. De douches zijn schoon, maar toch douche ik altijd met slippers aan. De douche ruimte is afgelopen winter aangepakt en de foto's op de Facebook pagina zagen er veelbelovend uit. WiFi is gratis, maar alleen bereik bij het toiletgebouw. Snelheid is niet erg hoog. 80% van de treinen die langs komen zijn fluisterstil. Heel af en toe komt er een oudere goederentrein langs die veel lawaai maakt. Na een dag hoor je die eigenlijk al niet meer. Het zwembad is groot genoeg en de temperatuur prettig (het kan echt heel heet zijn ini Pommern). Voor de kleintjes is er een pierenbadje met fonteintje. De camping heeft echt wel onderhoud nodig, maar de prijs is er dan ook naar. Wij komen hier weer terug (paar daagjes op bezoek bij de schoonouders).

Best te doen

kees
23-9-2015

De camping is wat verouderd maar de plaatsen zijn zo groot als je nodig hebt.

Het toilet gebouw is out off date maar word goed schoongemaakt watertemp is prima.

wij zijn er 17 dagen gebleven voor de prijs hoef je het niet te laten, als je meer comfort wilt

moet je op een andere camping zijn en dat kost dan ook wat meer. veldmuisjes waren er ook maar geen probleem die blijven op of in de grond. tenslotte het restorant is naar mijn mening

zeer goed, snietsel met friet en salade voor 8.50. veel word goedgemaakt door de omgeving deze is prachtig. ik had met de eigenaar geen probleem hij was tegen mij best vriendelijk.

tenslotte als je wilt vind je altijd wel wat negatiefs over een camping of zijn eigenaar.

Nooit meer

Angelien van der Poel
1-9-2015

Je hoorapparaten thuis laten !!!!! Treinen maken érg veel lawaai! Hele nacht door!

Alleen bij de ingang van toilet ,toiletpapier...."zeer armoedig !!!"

Vuilnis moeilijk goed te sorteren! Alleen glasbak is duidelijk !!!

Advies: zet meerdere containers,met duidelijke vermelding wát erin moet!!!

En scheldt geen gasten uit,die 't verkeerd sorteren! Érg ongastvrij !!!!!

Gratis WiFi ...... 'n Zeer zwak bereik !

Wegblijven

Manda
26-8-2015

Hoezo gezellige ontvangst? Wat een norse bedoening. Een receptie die vaker dicht dan open is. Zwembad is vies en koud. Verboden te douchen tussen 12.00 en 16.00 en er is dan ook geen warm water om af te wassen.

Onze zoon kwam twee nachtjes, mocht gewoon gaan staan met auto bij ons, kostte niets extra zei zij. Hij rekent af. Volle pond. Oplichterij heet dat in het Nederlands. In de Acsi gids (uitgave 2011)staat modern sanitair gebouw. Wanneer was dat in 1980?

Een keer in de zoveel tijd overstroomt de Moezel en dan loopt deze camping onder. Ik zou zeggen, lekker laten liggen. Wat een armoe. De omgeving is geweldig maar de recensie betreft de camping. Slecht!

Ideale en makkelijke camping

Willem
24-8-2015

Van alle negatieve beschrijvingen zal best eea kloppen. Maar what the fuck. Ga dan lekker op een camping staan voor €50 per nacht. Wij komen er ieder jaar voor een paar dagen. Ja treinen, ja wat rommelig, ja muizen, maar fantastisch eten, gezellige bar, fantastisch uitgangspunt om lekker fietsend naar cochem te gaan. Een klein station tegenover de camping om vandaaruit naar trier of coblenz te gaan. Lekker zwembad. Al met al niet zeiken mensen. Frank tot snel, ik mis de schnitsel met pfiffelingen.

Prima camping voor een nachtje

Nancy
11-8-2015

Ontvangst was goed. Je mag zelf een plekje uitzoeken. Camping heeft last van veldmuizen, wij vonden dit niet zo erg. Lopen in het rond maar daar blijft het bij. Sanitair is redelijk schoon. Zwembad is prima.

Dit nooit meer

Hans Jager
10-7-2015

Erg veel overlast van muizen op het hele veld! Receptie veel en vaak gesloten. Te weinig mensen voor onderhoud e.d. Het begint te verpauperen! Veel en vaak herrie van goederentreinen enz. Vieze vaste plaatsen waardoor caravans eveneens verpauperen. Slordig en vies!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pommern in Pommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pommern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pommern scoort een 6.28 uit 10 op basis van 45 reviews.