Pleisweiler-Oberhofen

We hebben een aantal aanbieders voor Pleisweiler-Oberhofen voor je op een rij gezet:

Reviews over Pleisweiler-Oberhofen

Mooi hotel midden de wijngaarden

steve,
    19-8-2012

Wij hebben dit hotel geboekt als tussenstop naar Oostenrijk. Het was het ideale hotel daarvoor! De kamer zijn mooi en netjes onderhouden. s'avonds bleven wij er ook eten. Het eten is zeer lekker en helemaal niet duur! Het ontbijt is ook lekker en uitgebreid. In de buurt is er een dierenpark en 2 kastelen om te bezoeken. Wat ons betreft een aanrader! Het hotel heeft ook haar eigen wijnen die ook wel lekker zijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012
Pleisweiler-Oberhofen scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews