Sorteren

Reviews over Platten

kan bijna niet wachten om terug te gaan!

joke
    3-5-2010

wij komen reeds 9 jaar minstens 2 keer per jaar bij Franz en Lucia.

Supervriendelijke mensen, prachtige ontvangst, het is telkens een beetje 'thuis'komen!

Heerlijke wijn, lekker en uitgebreid ontbijt, niet te versmaden 'duivelsgebraad', goede bedden, nette kamers, kortom alles wat een mens zich maar kan wensen!

gewoon "super" en ontspannend

liliane
    10-2-2010

heel vriendelijke gastheer en gastvrouw, kraaknette kamers en super uitgebreid ontbijt voor deze prijs. En de verhouding prijs/kwaliteit van de wijn van Franz is perfect.

gewoonweg super en ontspannend

liliane decloedt
    10-2-2010

super vriendelijke gastheer en gastvrouw. We gaan nu voor de 10e keer naar hen op logement.Alles is kraaknet en het ontbijt is super uitgebreid. (zeker voor deze prijs)

Onder vrienden.

paul verspeelt
    28-4-2009

Franz is een joviale levensgenieter,die zijn levenslust afstraalt op zijn gasten.Wij mochten met onze camper op zijn erf overnachten en het onthaal vergeten we nooit,al werden we honderd jaar!We zijn sindsdien verschillende keren bij Franz op visite geweest,en het is elke keer bij een goede vriend komen.Er zijn ook gastenkamers beschikbaar,maar hierover kan ik geen mening uiten , aangezien wij er telkens met de camper komen.