Hotel Landhaus Biehl

3 reviews over Hotel Landhaus Biehl in het Nederlands

Nooit meer

Jo,
16-10-2017

Je mag niet zeggen dat het matras van kamer 9 niet prettig ligt; de eigenaar gaat compleet uit zijn bol . Geen enkele vorm van fatsoen of gastheerschap. Niet aan te raden!5

Dirk Biehl, Manager, 29-1-2018

Sehr geehrter Gast,

Sie haben vergessen mitzuteilen, daß Sie von uns rausgeworfen wurden, nachdem Sie auch andere Gäste angebrüllt haben.

Sie waren schon bei Anreise auf Krawall gebürstet und haben bei uns lebenslanges Hausverbot erhalten!

Soviel zu Ihren Worten!

Gruß

Uitstekende service, lekker rustig

Marco Feijen,
8-3-2017

Ligt in een klein dorp maar centraal tov Bitburg of Trier. Authentiek Duits qua stijl, kamers simpel maar goede bedden. Balkon aanwezig om te roken. Eten is daar uitmuntend met ouderwetse service. Ontbijt wordt aan tafel geserveerd met alles wat je maar kan wensen en een perfect zacht eitje.

Fijn appartementenhotel

Louis
19-10-2014

Landhaus Biehl is een landelijk gelegen appartementenhotel in Philippsheim. De kamers zijn voorzien van een tweepits elektrische kookplaat, een koelkast, magnetron en servies. De inrichting is klassiek, de badkamer is enigszins verouderd. Wij zaten in kamer 10 met balkon.

De gastheer van het hotel dhr. Biehl is vriendelijk en maakt het zijn gasten graag naar de zin. Voor een luttel bedrag kun je ontbijt bijboeken wat aan tafel geserveerd wordt. Voor het avondeten hoef je ook de deur niet uit. Er is een zeer ruime keuze aan gerechten welke door mw. Biehl bereid worden. Bij elk gerecht wordt soep en salade geserveerd. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Het hotel rekent een lage prijs voor het eten.

Het hotel is een prima uitvalsbasis om diverse steden in de Eifel te bezoeken. Luxemburg is ook niet te ver weg.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Biehl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Biehl in Philippsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Biehl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.