Hotel Lindenhof

7.8Goed

• Sauna

92 reviews over Hotel Lindenhof

• 9Jan van de Wal08-06-2014

Leuk Hotel direct aan de rijn

Een leuk en gezellig hotel aan de rijn. vriendelijk personeel, en prima eten voor deze prijs. pas gerenoveerde kamer met LCD tv en gratis Wifi. Het was even zoeken naar de parkeerplaatsen, en een extra hoofdkussen meenemen was zinvol. verder niets dan lof Fam van de Wal - Hellevoetsluis

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Carlo Keijser20-05-2014

Altijd voor herhaling vatbaar!

Hotel Lindenhof in Osterspai was een geweldige start voor ons 4-daags bezoek aan de omgeving Koblenz! Bij aankomst een erg vriendelijk ontvangst door al het personeel. Hotelkamers waren zeer goed, gezellig ingericht en vooral ook super schoon. Mooi groot terras aan de voorkant met uitzicht op de Rijn Alle maaltijden waren in buffetvorm van goede qualiteit met veel variatie. Wij waren met 6 volwassene en hebben heerlijk genoten van de gastvrijheid, service en al het andere wat hotel lindenhof ons heeft geboden! Met veel plezier kijken wij terug op dit arrangement!!

Gereisd in april 2014

• 9Loes11-05-2014

Uitstekend!!!

Goed hotel, Recentelijk gerenoveerd. Vriendelijk personeel. Dinerbuffet meer dan voldoende. Veel leeftijdsgenoten, dus ook gezellig. Kortom, een grote aanrader.

• 8heinrichs10-05-2014

prima hotel voor een korte vakantie

Hotel ligt vlak aan de Rijn, veel scheepvaartverkeer en veel treinverkeer (mn goederentreinen) , ruime kamer en nette badkamer.

• 8Thea 08-05-2014

Gewoon doen!

Vijf dagen met veel genoegen doorgebracht in dit - uiterst vriendelijk geprijsde - prettige hotel en in de mooie omgeving. Vriendelijke personeel, gezellige kamer, prima eten. Fijne wandeltochten en leuke uitstapjes gemaakt. Gewoon doen!

• 8H.A.Scholte11-04-2014

Mooi hotel en goede prijs verhouding

Hotel Lindenhof mooie ligging ,wel aan drukke weg. Mooi uitzicht op het terras. Ontbijt uitstekend en diner goed en afwisselend. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamers ruim en schoon. Prijs kwaliteits verhouding is in onze ogen uitstekend. Als ik de kritieken van anderen lees (negatief) dan klopt dat van geen kanten.!! komen zelf thuis zeker wat te kort. Ons is het uitstekend bevallen. Ligging ook uitstekend voor mooie wandelingen.Zeker 'n aanrader.

Gereisd met partner in april 2014

• 7Wintermans21-09-2013

Goed hotel voor deze prijs

We hebben 3 nachten in dit hotel overnacht en dat is heel goed bevallen. Voor de kritische reacties hier, wil ik zeggen dat het inderdaad geen 5 sterren hotel is maar dat pretenderen ze ook niet te zijn. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten moet je hier inderdaad niet zijn. Maar als je voor een lage prijs een redelijk goed hotel verwacht met allerzins acceptabel ontbij en dinner is dit hotel een aanrader. Voor Euro 50 / nacht overnachting - ontbijt - dinner-buffet. Wat wil je dan??? Mooie ligging aan de Rijn, in het dorp is niets te beleven, leuke bar, vriendelijk personeel. Alleen bij drukte (het hotel zat zo goed als vol) was het dinner-buffet een beetje een chaos. Te weinig aanvulling vanuit de keuken en super lange rijen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8An&Rob06-09-2013

Voor 4 dagen uitstekende omgeving voor wandelaars!

Uitstekende ligging hotel! Prima omgeving om hoog boven de rijn +/- 200 tot 300 m hoog te wandelen, wel voor geoefende wandelaars want het parcours over het algemeen is zwaar. Eten is prima en voldoende. Drankjes iets te hoog aan de prijs! Wel een hoog leeftijd gehalte 65+ Ben nu 2 maal geweest, wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in september 2013

• 5vd zwaag30-08-2013

dit nooit meer

hotel niet naar onze zin.een 8,1 op zoover nou echt niet. ontbijt slecht,warm eten nniet lekker. komen hier nooit weer.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Ronnie16-08-2013

Lekker genieten....

Het was warm tijdens ons verblijf en dan mis je airco op de kamer, dan mis je een zwembad met een zonneweide en dan mis je een vlotte bediening op het terras. Dat meisje keert na dit seizoen vast niet terug: het duurde een eeuwigheid voor je drankje arriveerde. Met 68 (keurige) kamers komt het wat massaal over, zeker bij het buffet voor het ontbijt en het diner. Eten is keurig verzorgd. Personeel is vriendeiljk. Hotel ligt mooi aan de Rijn maar daar tussen ligt nog wel een drukke weg! Het is beslist betaalbaar maar voor hetzelfde geld is ook vast en zeker een knusser hotel op een leukere plek in een iets levendiger dorp te vinden.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Hotel Lindenhof info