Hotel Lindenhof

Hotel Lindenhof
7,5

78 reviews over Hotel Lindenhof in het Nederlands

Mooi, leuk, gezellig, vriendelijk hotel, top.

Rob Heeskens,
23-10-2018

Hotel Lindenhof was boven verwachting goed. Vanaf het eerste contact tot en met het vertrek een vriendelijke bejegening. Kamers waren ruim en goed, zeer geschikt om met onze hond te verblijven. Ontbijt en diner voldeed ruim aan de verwachtingen. Mooie omgeving om te wandelen en na het wandelen was het bijna weer "thuis" komen. Na het diner kon je gezellig nog even wat drinken in de huisbar "Lambert". Helaas weten we niet alle namen, maar Julia, Jörg, Patricia, Patrick, Jeanne, Daniel en alle anderen medewerkers bedankt voor het mooie en gezellige verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Verder prima.

Ine,
24-9-2018

Schoon hotel, goed ontbijt,diner prima ! Alleen jammer dat de tv de hele avond aan stond in de bar en Patrick ook niet de gezelligste man achter de bar was!!Rest van het personeel super vriendelijk!! Patrick erg onvriendelijk en bot,ook tegen collega's

Gereisd met vrienden in september 2018

Goed toeven in hotel Lindenhof.

Fam Plug.,
15-8-2018

Goed hotel met behoorlijke kamers en goede bedden. Aardig en correct personeel. Het hotel is een goede uitvalsbasis voor iemand die in de omgeving wil fietsen, wandelen of de mooie dorpjes met hun beroemde kastelen aan de Rijn te bezoeken. Met steden als Koblenz, Bad Ems en Bingen in de buurt. Er is een goede trein verbinding in de richtingen naar Noord en Zuid op beide overs van de Rijn. Ook gewoon op het terras van het hotel wat drinken en genieten van het uitzicht op de Rijn en de wijngaarden is ook goed mogelijk.

Osterspai is echt een stil dorp. Dus er is voor jeugd weinig te doen. Het hotel ligt aan de Rheinuferstraße die langs de Rijn loopt in het gebergte. Op drukke momenten geeft dat wat lawaai als je buiten zit. In de kamers hoor je daar niets van.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijn weekend gehad in dit hotel.

Henk van Ouwendorp,
13-8-2018

Goede kamer/badkamer, kussens te dun. Ontbijt en buffet waren goed verzorgd en smakelijk. Vlotte en vriendelijke bediening. Het terras is wat klein, zeker met mooi weer en een volledige bezetting.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

nooit meer

Annelies,
26-4-2018

Onze kamer zat aan de achterkant van het hotel op zolder, daardoor stond het bed onder een schuine kant en verder geen lekker zitje om te zitten.

ook had je daar snachts veel last van de trein die door het dorp raast, dus ramen dicht en dat met 25 graden. Airco was kapot wel gemeld maar werd amper op gereageerd. Het eten viel erg tegen, de groente veel te gaar en de friet koud en slap. de eieren bij het ontbijt waren blauw en er zat een bruin vlies onder de schil.

Het personeel was niet erg vriendelijk.

De omgeving is prachtig en omdat het prachtig weer was hebben we ons vermaakt, maar dit hotel nooit meer.

Gereisd met partner in april 2018

B.Slapman
8-11-2016

Mooi gelegen hotel prima eten en nette kamers personeel vriendelijk.

Mooie omgeving om uitstapjes te maken station dicht bij.

Enige wat wij misten was een gezellige zithoek voor meer mensen.

Dit hotel is zeker een aanrader gezien de prijs en wat je daar voor krijgt.

Gereisd met vrienden in november 2016

Mooi hotel met prachtig uitzicht.

Kittie Theeuwen
2-10-2016

Mooi, gezellig hotel. Direct aan de Rijn gelegen met mooi uitzicht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers netjes en worden dagelijks schoongemaakt. Eten is lekker, voldoende keuze zowel ontbijt als diner. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in september 2016

Was leuk en netjes voor 3 sterrenhotel

H.paskamp
16-9-2016

Eten was goed, alleen het was in de eetzaal zeer warm, en de airco deden ze niet aan. Hierover geklaagd met meerdere mensen. Het was buiten 34 gr. Binnen misschien nog wel warmer.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Net Hotel

Niet
18-7-2016

Met vrienden 3 dagen verbleven.

Goed ontvangst met koffie en taart. Prima ruime schone kamer met airco en uitzicht op de Rijn (kamer 43 )

Via trappen te bereiken. Ontbijt prima , buffet redelijk .

Personeel niet altijd even vriendelijk . s'avonds zaten wij lekker op het terras met onze vrienden gezellig potje te kaarten met en biertje en wijntje erbij. Helaas kwam de bediening tegen elven om af te reken en gingen dan het terras sluiten.

Vonden het niet fijn dat ze voor ons langer moesten blijven en keken je zowat weg.

Zaterdagavond en personeel vond dit dus al laat. Kregen als antwoord dat er allemaal ouderen mensen verbleven .

Dus wij 55+ moesten in principe dan ook maar vroeg naar onze kamers. Dit kan toch echt niet als je te gast bent.

In Osterspai is verder ook totaal geen vermaak . Geen andere terrassen o.i.d

Dus houd je van rust en wil je uiterlijk om 23.00 uur naar bed dan is dit Hotel geschikt voor een paar dagen aan de Rijn.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Goed uitgangspunt om de omgeving te bekijken

Tineke spronk
4-7-2016

Nette kamer , vriendelijk personeel maar het zou fijn zijn als hun talen kennis verder gaat dan duits , eten is goed verzorgd.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindenhof in Osterspai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.