Vakantiehuis Eifel Appartementen

Vakantiehuis Eifel Appartementen

10Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Orsfeld

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Eifel Appartementen voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Eifel Appartementen

• 2019
    10Bosch07-08-2019

Geweldige vakantie gehad.

Echt een aanrader. Verbleven in het luxe appartement met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen. Appartement met alles er op en eraan niks ontbreekt. Heerlijk groot bad, groot dakterras en een zeer grote tuin met veel speelgoed en paarden waar de kinderen zich hebben vermaakt. We verbleven er nu alweer voor de vierde keer. Bedankt voor jullie gastvrijheid en we komen zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10HarryAlyBos29-07-2019

Het is geweldig fijn bij Eifel-Appartementen.

De gastvrijheid is er enorm hoog, niets is teveel. De appartement zijn van alle gemakken voorzien. Je komt er tot rust en is een uitvalsbasis voor veel activiteiten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Denny van Loosbroek02-06-2019

Fantastisch motor weekend en verblijf!

Met 4 man een prachtig motor weekend gehad. Voor ons was het gehele verblijf boven verwachting! We hoefde maar iets te vragen en het werd of kon geregeld worden (routes, stalling in de garage etc.) Het was even spannend omdat het niet specifiek een motor hotel is. Alle 4 waren we het overeenst dat dit misschien nog beter was. Super bedankt voor dit weekend. En ook voor ons ongetwijfeld niet de laatste keer!

Leo en Maria, Eigenaar, 01-08-2019

Bedankt voor deze lovende woorden! We wensen jullie nog veel veilige kilometers bij voorkeur in de Eifel toe. Er zijn meer dan genoeg prachtige motorroutes te ontdekken. Hartelijke groet en tot ziens bij eifel-appartementen.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10dina stoker24-03-2019

Geweldig en gezellig met de pony's .

Rust ruimte gastvrij prachtig huis netjes en schoon . Lieve gastheer en gastvrouw die overal helpen waar nodig is. Dit was de achtste keer dat we hier waren en vast niet de laatste keer.

Maria en Leo., Eigenaar, 30-03-2019

Wat een geweldig mooie waardering Dina en Simon. We zijn erg blij en trots dat jullie het bij ons zo fijn hebben. Hopelijk komen jullie nog vaak naar de mooie Eifel. Dan drinken we samen op weer een fijne tijd een borrel en veigling!

Gereisd met partner in maart 2019

• 10John en Franciska11-03-2019

Geweldig, Top locatie, Top appartement(en)

Ondanks het slechte weer hebben we mede dankzij de goede zorgen van Leo en Maria en hun geweldige appartement(en) een heerlijk lang weekend in de Eiffel gehad. Het was voor ons zeker niet de eerste keer dat we er waren dus we wisten wat we konden verwachten. Het voelt voor ons gewoon als thuiskomen. Het zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Een heerlijke plek om even bij te komen.

Maria en Leo, Eigenaar, 21-03-2019

Heel hartelijk dank voor deze geweldige waardering! Graag tot ziens bij ons in de Eifel. Groetjes, Maria,Leo en de pony´s.

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

10freek van den berg12-09-2015

grandioos,super

ons verblijf was een prachtig appartement van 130 vierkante meter met alles erop en eraan. de fotos die op intenet staan bij dit verblijf zijn werkelijk echt.je voelt je er helemaal thuis omdat alles voorhanden is. maria en leo runnen deze toko en zij doen dat op een perfekte manier.ze zijn er nooit alleen als je ze nodig hebt. klasse.het was onze basis waarvandaan wij 285 km gewandeld hebben in de buurt. werkelijk fantastisch.hier kan geen landal of hoogenboom tegenop.

Gereisd met partner in september 2015

• 10E. van Zijl10-08-2014

Een prachtige plek om tot rust te komen!

De Eifel appartementen zijn prachtig, zeer ruim en modern. Alles is van alle luxe voorzien en ook de tuin is heel fijn en groot, voor kinderen is er ook van alles om mee te spelen. De omgeving is prachtig en 1 vakantie is te kort om alles te zien, het uitzicht bij het appartement is ook mooi, er loopt wel een weg maar heel veel last heb je daar niet van. De gastheer en vrouw zijn zeer behulpzaam, niets is ze teveel en je kunt zien dat ze dit met passie opgebouwd hebben. Ze hebben nog vele plannen en over een paar jaar zal het er waarschijnlijk nog luxer vertoeven zijn. Hier krijg je echt waar voor je geld. Ook worden de bedden eens per week verschoond en je kunt massages boeken bij de gastvrouw. Ook is er toen wij er waren een Finse sauna geplaatst en wij hebben daar als eerste gebruik van mogen maken, een heerlijke aanvulling op de jacuzzi. Als je echt tot rust wilt komen is dit een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Eva en Jan Bronner01-09-2013

Grandioos een top locatie

Beter kan een mens niet wensen, het is geweldig, mooi schoon en een geweldig appartement en tuin ( nou ja tuin een heel landgoed) er is van alles in de buurt te zien en voor de kinderen is er ook van alles in de tuin.

In een woord geweldig, wij raden aan om daar naar toe te gaan, met of zonder kinderen, het is voor iedereen een geweldige belevenis. Het was de mooiste vakantie die wij ooit hebben gehad, en dat waren er wat.

verdere woorden schieten tekort . top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2013

Vakantiehuis Eifel Appartementen info