Vakantiehuis Eifel Appartementen

Vakantiehuis
Vakantiehuis Eifel Appartementen

We hebben een aantal aanbieders voor Eifel Appartementen voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis Eifel Appartementen in het Nederlands

grandioos,super

freek van den berg
12-9-2015

ons verblijf was een prachtig appartement van 130 vierkante meter met alles erop en eraan.

de fotos die op intenet staan bij dit verblijf zijn werkelijk echt.je voelt je er helemaal thuis omdat alles voorhanden is. maria en leo runnen deze toko en zij doen dat op een perfekte manier.ze zijn er nooit alleen als je ze nodig hebt. klasse.het was onze basis waarvandaan wij 285 km gewandeld hebben in de buurt. werkelijk fantastisch.hier kan geen landal of hoogenboom tegenop.

Een prachtige plek om tot rust te komen!

E. van Zijl
10-8-2014

De Eifel appartementen zijn prachtig, zeer ruim en modern.

Alles is van alle luxe voorzien en ook de tuin is heel fijn en groot, voor kinderen is er ook van alles om mee te spelen.

De omgeving is prachtig en 1 vakantie is te kort om alles te zien, het uitzicht bij het appartement is ook mooi, er loopt wel een weg maar heel veel last heb je daar niet van.

De gastheer en vrouw zijn zeer behulpzaam, niets is ze teveel en je kunt zien dat ze dit met passie opgebouwd hebben.

Ze hebben nog vele plannen en over een paar jaar zal het er waarschijnlijk nog luxer vertoeven zijn.

Hier krijg je echt waar voor je geld.

Ook worden de bedden eens per week verschoond en je kunt massages boeken bij de gastvrouw.

Ook is er toen wij er waren een Finse sauna geplaatst en wij hebben daar als eerste gebruik van mogen maken, een heerlijke aanvulling op de jacuzzi.

Als je echt tot rust wilt komen is dit een aanrader!

Grandioos een top locatie

Eva en Jan Bronner
1-9-2013

Beter kan een mens niet wensen, het is geweldig, mooi schoon en een geweldig appartement en tuin ( nou ja tuin een heel landgoed) er is van alles in de buurt te zien en voor de kinderen is er ook van alles in de tuin.

In een woord geweldig, wij raden aan om daar naar toe te gaan, met of zonder kinderen, het is voor iedereen een geweldige belevenis.

Het was de mooiste vakantie die wij ooit hebben gehad, en dat waren er wat.

verdere woorden schieten tekort . top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eifel Appartementen in Orsfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eifel Appartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Eifel Appartementen scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.