Appartement Weinberg-Oase

Appartement Weinberg-Oase

Appartement
9,5

1 review over Appartement Weinberg-Oase in het Nederlands

Rustig gelegen appartement, schitterend uitzicht

Verweij F.
2-6-2014

Met zorg ingericht appartement, schoon, kompleet met terras vanwaar schitterend uitzicht. Eigenaren zijn heel gastvrij. Het appartement ligt in een klein dorp, rustig. Centraal t.o.v. Saarburg en Trier

Gereisd Met partner in mei 2014

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Weinberg-Oase in Ockfen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Weinberg-Oase zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.