Camping Prümtal-Camping Oberweis

Heerlijke wandeltochten

Mooi sport veld

En riviertje de ,,prum ,,

Danny, 30-8-2015
Uiteraard is Trier een super stad maar een bezoekje aan de romeinse villa Ortach kan ook geen kwaad
teamvleuten, 11-8-2015
Irrel is zeker aan te raden om daar een mooie wandeling te maken.

gertjansabine, 6-8-2015
het zwembad feest. dit is een dorpsfeest wat gehouden wordt in en bij het zwembad. de eerste dag feestavond met een bandje, de tweede dag heel kneuterig wordt er taart verkocht die de dames uit het dorp zelf hebben gebakken. met activiteiten in het zwembad.
Huizenga, 28-6-2015
Loop eens een ronde vanaf de camping achter door het bos van oberweis vandaan. Op een gegeven moment bruggetje rechts oversteken. Even rechts op grote weg en dan direct naar links. Eerste weg door bos rechtsaf terug richting oberweis. Ijsje eten bij bakker in oberweis en terug naar camping. Leuk wandelingetje.
Richard En Wil, 19-6-2015

Lekkere bakker om de hoek.

Mooie wandelgebied

Fam. Berkhout, 13-8-2014
Mocht er iets zijn dan kun je altijd contact opnemen met de mensen van de receptie. Ze helpen meteen en anders denken ze met je mee. En dit in zowel duits als nederlands.
Fam. van Olst, 6-8-2014

Sloss Ramstein, 23 minuten rijden, mooie wandeltocht over watervallen en touwbruggen. Tevens mooie route door oerbossen en caves.

Eifelpark gandolf, leuk voor kinderen tot 15 jaar en niet duur. Zeer leuke rodelbaan en ook voor de aller kleinste 2 jaar.

E. Stolk, 6-8-2014

let op poolparty als je niet van lawaai houdt.

bezoek Teuffelslucht, Kasteel Vianden, Eifelpark Gondorf, en kayakken op de Sauer.

Raymond, 23-2-2014
Kies je plek goed uit. Door de heuvels kan de ondergaande zon al vroeg in de avond voor frisse temperaturen zorgen. Er zijn plekken die tot later in de avond nog zon hebben. Maar die hebben dan vroeg in de ochtend geen zon :)