Hotel Landhaus Wirtz

HotelWeer vandaag31°14°
Hotel Landhaus Wirtz
7,8

7 reviews over Hotel Landhaus Wirtz in het Nederlands

Gedateerd pension die te koop staat

Paul
25-9-2016

Een oud pension waar de kamer te wensen over liet, vliegende en rode mieren op de kamer. Douchekop kapot, kastranden kapot. Ontbijt simpel maar goed.

Fantastisch!

Paul en Ank Fernée
9-9-2016

Gastvrouw Helga Wirtz is bijzonder vriendelijk en service-gericht. Ze toont iedere ochtend interesse of we goed geslapen hebben en als we een dag weggeweest zijn informeert ze belangstellend waar we zijn geweest. Ze geeft bovendien tips over de plaatsen die een bezoek de moeite waard maken. Gezien wat er geboden wordt met betrekking tot kamer en ontbijt is dit werkelijk een koopje! Een aanrader dus! Wij gaan zeker volgend jaar hier weer naar toe! Een dikke tien voor Helga!

PARENTES IN GERMANI

JANETE CARLA DIAS WIRTZ
31-3-2015

Hallo, ich bin ein Brasilianisch, Deutsch Tochter namens Otto Wirtz, in Düsseldorf geboren , und erkannte, dass das Hotel über mein Nachname , ich bin auf der Suche nach meinen Verwandten in Deutschland.

Es gibt diese Möglichkeit oder andere sind Wirtz ?

Danke,

Janet Carla Dias Wirtz

Prima Hotel in fantastische omgeving.

Rob en Ilonka
16-8-2014

Voor een paar euro meer heb je een hele grote ferienwohnung met lekker veel ruimte.

Ruime slaapkamer en douche met wc apart. Ruime keuken met keukentafel en balkon.

Een aparte zit dus er is voldoende ruimte.

Alles oke met een prima verzorging door de Fam. Wirtz.

Ontbijt is goed verzorgd, koffie thee geen probleem. Het Hotel is prima gelegen, je kunt alle kanten op in de omgeving.

Prumtal Camping Oberweis is er vlak achter waar in het restaurant fantastisch eten is. Lekker zwemmen en snacken geen probleem.

Een uitstapje naar de Burg Eltz, de Moezel, Trier etc is werkelijk allemaal dichtbij.

Het Hotel is gemakkelijk te bereiken en via de 60 snel aan te rijden.

Familiehotel met traditie.

Jos en Paula
10-11-2011

Prachtig gelegen, je kunt alle kanten uit. Heerlijk wandelgebied.

Goede verzorging, vriendelijk, attent en behulpzaam.

Het eten is in het pand ernaast en het enige minpuntje is dat je je door een muur van rook naar het restaurant moet begeven waarvan ze de deur laten openstaan.

Verder zeker voor herhaling vatbaar.

Een oase van rust en vriendelijkheid

Nancy
4-8-2010

Landhaus Wirtz is een familiebedrijf. Voorheen was het hotel met landhuis van de moeder van Helga Wirtz. In al die jaren dat wij hier komen en mijn opa en oma hier al kwamen is de service nog steeds top. Vlakbij het hotel is een grote camping met zwembad enz enz. Mensen van het hotel en omliggende dorpen kunnen tegen betaling van dit zwembad gebruik maken. Zie ook: Prumtal Camping Oberweis. Vanuit Oberweis is Vianden zo'n 25 km. Trier ook. Een uitstapje naar de Mozel of naar Luxemburg stad is allemaal goed te doen.

Leuke plek!!

Rob Smit
20-6-2010

Heel aardige eigenaar, prachtige ligging, grote tuin. Nabij Vianden, Trier en Bitburg. Heerlijk ontbijt en diner is ook uitstekend.

Hotel Landhaus Wirtz 7.79 10 7 .