Oberstadtfeld (Eifel)

Vakantie in Oberstadtfeld (Eifel)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Oberstadtfeld (Eifel)

Reviews over Oberstadtfeld (Eifel)

• 8Anoniem17-05-2018

Prachtige omgeving voor natuurliefhebbers

De omgeving is werkelijk prachtig. Voor jong en oud is er in de nabijheid veel te doen. Wandelen is een must maar ook een bezoek aan het dorpje Monreal is een aanrader. Ben je al wat op leeftijd of in een wat slechte conditie? Neem dan een paar wandelstokken mee, deze helpen aanzienlijk in het bewandelen van het heuvelachtige landschap en tochten naar bijvoorbeeld de vulkaantop bij Gerolstein.

Wij verbleven in Boerdeifel, net buiten Oberstadtfeld. Ruime locatie voor onze groep van 12 personen, maar ze waren niet echt op onze komst voorbereid. De grond rondom het huis was omgeploegd vanwege rioolproblemen. Het veld was niet gemaaid (dit hebben we zelf gedaan) en aan buitenspullen stond niets klaar. We zijn zelf op zoek gegaan en her en der wat tafels en stoelen vandaan gesleept en op het door ons gemaaide stuk neergezet, zodat we (het was 25 graden) toch ook van het buiten konden genieten.

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9fam hubeek en kanters16-08-2009

heel rustig dorpje maar wel heel mooi

het dorpje is heel mooi met zijn hoge bergen en een mooie forelvijver je kunt er heerlijk met je hond en kinderen wandelen de mensen zijn er heel vriendelijk alleen heb je er geen winkeltjes maar een kilometer verder op zit een grote supermarkt die tot savonds tien uur open is en je zit vlakbij het stadje daun 8 kilometer rijden met de auto en op 1 kilometer afstand heb je een mooi safaripark met speeltuin en een soort apenheul dat ligt allemaal vlak achter dit dorp wij hebben het echt naar onze zin gehad

• 9Omgeving

Gereisd in augustus 2009