Hotel Hubertus

45 reviews over Hotel Hubertus

• 2019
    10Hannie Stoel27-05-2019

Geweldig gastvrij.

We werden heel hartelijk ontvangen door de (van oorsprong Nederlandse) eigenaar. Na even praten werd ons onze kamer gewezen. Het was de kleinste kamer werd gezegd maar wij vonden 'm ruim genoeg. Alles was fris en het bed was heerlijk. Heel goed geslapen. Prima badkamer met fijne douche. Het ontbijt 's morgens was uitgebreid, genoeg keuze en het was gezellig zitten in de ontbijtruimte. Het pension straalt huiselijkheid uit en de twee mensen met wie wij te maken hadden, vader en zoon, waren ontspannen en op een ongedwongen manier aanwezig. Wij voelden ons meteen thuis. Een plek waar wij graag nog eens naar toe gaan.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Carin04-08-2018

Zeer tevreden

Heerlijk knus hotel door de warmte van de eigenaren. De kamer was zeer ruim met een groot terras waar je later op de avond heel fijn kon zitten met een mooi uitzicht. Je kreeg een zeer uitgebreid ontbijt op tafel geserveerd. Voor een laag bedrag kun je de reserveren voor een driegangen maaltijd. Kortom: zeer tevreden!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10fam de beurs20-09-2016

fantastisch

het is echt een heel klein dorpje we konden niet warm eten maar dat wisten we van te voren omdat de eigenaren zelf ook een paar dagen weg waren maar we zijn ontvangen door de zoon het had niet beter gekund hij stond meteen voor ons klaar als je van wandelen houd ben je daar op je plek hotel is netjes ontbijt werd door de zoon gemaakt was uit de kunst we zijn niets te kort gekomen echt een dikke tien

Gereisd met partner in september 2016

• 8NannoSijtse14-09-2015

Voor zo'n prijs. We komen terug.

Overnachting op terugreis. Goed gelegen. Stilte en rust. Diverse terrassen. Hardwerkende mensen die het je naar het zin willen maken. Kamer ca. 3.50 x 6 m. Badkamer met douchecabine en toilet. Eten en ontbijt goed.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Angelique 10-08-2014

Goede doorreis accomodatie

Goed hotel waar wij 1 nacht zijn verbleven. Aardig ontvangst en mooie, schone en ruime kamers. Ontbijt is prima en wordt geserveerd aan tafel. Parkeergelegenheid voor de deur. Goede wandelmogelijkheden in een rustig bosgebied vlakbij de snelweg, waar je niets van merkt! Je hebt tevens de mogelijkheid om een 3-gangen diner erbij te boeken. Zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Monique30-06-2014

Erg gemoedelijk Hotel

Erg vriendelijke Nederlandse eigenaren die je gelijk welkom laten voelen. ontbijt is goed elke morgen gevarieerd ,avond eten ook mogelijk voor weinig geld 3 gangen kamers zijn netjes en ruim het is een erg rustig klein dorpje maar volop mogelijk heden om uitstapjes te maken wij hebben er met zn 4e een 4 tal fijne dagen gehad

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Leon31-05-2014

Heerlijk en gezellig hotel!!!!

We hebben hier enkele heerlijke dagen doorgebracht. Elke ochtend genoten van een heerlijk ontbijt, en 's-avonds van een heerlijk 3 gangen diner. De kamer zag er netjes en vezorgd uit, net zoals de badkamer. Vanuit het hotel kan je prachtige wandelingen maken en in de omgeving zijn ook mooie wandelroutes. De Nederlandse eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Dit is echt een adres waar je kan genieten van de rust, natuur en gezelligheid. Een aanrader! Henk en Anne, bedankt voor de fijne dagen en Tot een volgende keer!!!

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Bob van Zantwijk08-10-2013

Goed hotel

Leuk hotel, mooie kamers en prima eten. De gastheer en dame zijn nederlands en weten het je goed naar de zin te maken. Mooi, rustige omgeving, dus zoek je rust maar wil je ook gezelligheid dan is dit aan te raden.

Gereisd in juni 2013

• 8Mien en Jos01-05-2013

Klantvriendelijke Nederlandse eigenaren

Supervriendelijke mensen. Je voelt je echt gast. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Enige echte minpunt? Synthetisch beddengoed.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Jaco03-11-2012

Leuk hotel

Leuk hotel, wij hebben hier op doorreis naar oostenrijk overnacht, weer was slecht maar goed gemaakt door gastheer/vrouw. vriendelijk en maaltijd was uitstekend.

Gereisd met partner in augustus 2012

Hotel Hubertus info