Hotel Hubertus

45 reviews over Hotel Hubertus in het Nederlands

Geweldig gastvrij.

Hannie Stoel
27-5-2019

We werden heel hartelijk ontvangen door de (van oorsprong Nederlandse) eigenaar. Na even praten werd ons onze kamer gewezen. Het was de kleinste kamer werd gezegd maar wij vonden 'm ruim genoeg. Alles was fris en het bed was heerlijk. Heel goed geslapen. Prima badkamer met fijne douche. Het ontbijt 's morgens was uitgebreid, genoeg keuze en het was gezellig zitten in de ontbijtruimte. Het pension straalt huiselijkheid uit en de twee mensen met wie wij te maken hadden, vader en zoon, waren ontspannen en op een ongedwongen manier aanwezig. Wij voelden ons meteen thuis. Een plek waar wij graag nog eens naar toe gaan.

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeer tevreden

Carin
4-8-2018

Heerlijk knus hotel door de warmte van de eigenaren. De kamer was zeer ruim met een groot terras waar je later op de avond heel fijn kon zitten met een mooi uitzicht. Je kreeg een zeer uitgebreid ontbijt op tafel geserveerd. Voor een laag bedrag kun je de reserveren voor een driegangen maaltijd. Kortom: zeer tevreden!

Gereisd Met partner in juli 2018

fantastisch

fam de beurs
20-9-2016

het is echt een heel klein dorpje we konden niet warm eten maar dat wisten we van te voren omdat de eigenaren zelf ook een paar dagen weg waren maar we zijn ontvangen door de zoon het had niet beter gekund hij stond meteen voor ons klaar als je van wandelen houd ben je daar op je plek hotel is netjes ontbijt werd door de zoon gemaakt was uit de kunst we zijn niets te kort gekomen echt een dikke tien

Gereisd Met partner in september 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Hubertus voor je op een rij gezet:

Voor zo'n prijs. We komen terug.

NannoSijtse
14-9-2015

Overnachting op terugreis. Goed gelegen. Stilte en rust. Diverse terrassen. Hardwerkende mensen die het je naar het zin willen maken. Kamer ca. 3.50 x 6 m. Badkamer met douchecabine en toilet. Eten en ontbijt goed.

Goede doorreis accomodatie

Angelique
10-8-2014

Goed hotel waar wij 1 nacht zijn verbleven. Aardig ontvangst en mooie, schone en ruime kamers. Ontbijt is prima en wordt geserveerd aan tafel. Parkeergelegenheid voor de deur. Goede wandelmogelijkheden in een rustig bosgebied vlakbij de snelweg, waar je niets van merkt! Je hebt tevens de mogelijkheid om een 3-gangen diner erbij te boeken. Zeker de moeite waard!

Gereisd Met partner in juni 2014

Erg gemoedelijk Hotel

Monique
30-6-2014

Erg vriendelijke Nederlandse eigenaren die je gelijk welkom laten voelen. ontbijt is goed elke morgen gevarieerd ,avond eten ook mogelijk voor weinig geld 3 gangen kamers zijn netjes en ruim het is een erg rustig klein dorpje maar volop mogelijk heden om uitstapjes te maken wij hebben er met zn 4e een 4 tal fijne dagen gehad

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Heerlijk en gezellig hotel!!!!

Leon
31-5-2014

We hebben hier enkele heerlijke dagen doorgebracht. Elke ochtend genoten van een heerlijk ontbijt, en 's-avonds van een heerlijk 3 gangen diner. De kamer zag er netjes en vezorgd uit, net zoals de badkamer. Vanuit het hotel kan je prachtige wandelingen maken en in de omgeving zijn ook mooie wandelroutes. De Nederlandse eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Dit is echt een adres waar je kan genieten van de rust, natuur en gezelligheid. Een aanrader! Henk en Anne, bedankt voor de fijne dagen en Tot een volgende keer!!!

Gereisd Met partner in mei 2014

Goed hotel

Bob van Zantwijk
8-10-2013

Leuk hotel, mooie kamers en prima eten. De gastheer en dame zijn nederlands en weten het je goed naar de zin te maken. Mooi, rustige omgeving, dus zoek je rust maar wil je ook gezelligheid dan is dit aan te raden.

Gereisd Anders in juni 2013

Klantvriendelijke Nederlandse eigenaren

Mien en Jos
1-5-2013

Supervriendelijke mensen. Je voelt je echt gast. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Enige echte minpunt? Synthetisch beddengoed.

Gereisd Met partner in Sat Apr 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel

Jaco
3-11-2012

Leuk hotel, wij hebben hier op doorreis naar oostenrijk overnacht, weer was slecht maar goed gemaakt door gastheer/vrouw. vriendelijk en maaltijd was uitstekend.

Gereisd Met partner in Fri Aug 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hubertus in Oberraden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.