Vakantiepark Ferienort Obermehlen

Vakantiepark
Vakantiepark Ferienort Obermehlen

3 tips over Vakantiepark Ferienort Obermehlen

Deesje, 3-9-2016
In het dichtsbijzijnde dorp Prum zijn maar liefst 5 supermarkten, dus keuze zat. Op een half uurtje rijden ligt het Wild- und erlebnispark Daun. Een echte aanrader. Met de auto door het wildpark rijden waar de dieren echt nog uitje hand eten. Met een grote speeltuin aan het eind en de mogelijkheid om te rodelen ernaast.
Fam. Kouwenberg, 2-11-2012

Om te wandelen Irrel, Irrelerwasserfal en dan naar boven naar het bezoekerscentrum en dan de tafelsfleugt wandeling doen, heel erg mooi met rotsen waar je doorheen kan.

Verder zijn we naar Trier en Monchau geweest.

Voor goed uit eten kan je naar Hotel Wenzelbach, hier gebruiken ze streekproducten wij zaten in het wildseizoen dus lekker gegeten. En voor een lekkere schnitzel kan je bij de Schwarze Mann terecht.

Patrick, 23-5-2012
Eifelpark (leuk pret-,wildpark en speeltuin), Kasselburg (imposant kasteel, mooie roofvogelshow en het wolvenvoeren), Trier (gezellige, oude stad op 1 uur rijden), Vianden (prachtig stadje in een mooie omgeving en een schitterend kasteel), Cascade (leuk zwembad in Bitburg voor de kinderen)