Vakantiepark

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

4 reviews over Vakantiepark Ferienort Obermehlen in het Nederlands

Kom tot rust in een ruime en luxe bungalow

Gilbert
15-11-2016

De bungalow is ruim, erg ruim, en netjes ingericht. De keuken is van alle gemakken en apparatuur voorzien, en er is TV en internet, een wasmachine en droger. Je hoeft dus niks te missen van thuis. Ook is er genoeg in het huis te doen voor kinderen. Bij mooi weer kan je lekker achter het huis zitten zonder pottenkijkers, de tuin houdt niet over, maar dat komt omdat het op een heuvel staat en vlak achter het huis een weiland ligt.

Enig minpuntje is wat mij betreft het sanitair: het toilet zit op de enige badkamer in het huis. Er is genoeg ruimte voor een aparte toilet of een extra badkamer.

De omgeving

Obermehlen is een heel rustig dorpje aan een weg waar alleen bestemmingsverkeer komt, je komt hier lekker tot rust in een prachtige omgeving. Voor boodschappen kan je terecht in Prum, dat is ongeveer 5 minuten rijden.

Minpuntje: Het is er wel heel erg rustig. Er is in het dorp niets te doen, en na een of twee wandelingen ken je omgeving wel. Hierdoor ben je wel gedwongen met de auto je vermaak in de buurt te zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Ruime nette vakantiebugalow

Deesje
3-9-2016

Een mooie nette ruime bungalow voorzien van alle gemakken. Opgemaakte bedden, voldoende handdoeken en de eerste benodigheden (koffie, thee, suiker, enz.) aanwezig. Rustige omgeving met directe wandelmogelijkheden in de buurt.

Ook de kinderen hebben zich vermaakt met het poppenhuisje , de trampoline en de Xbox.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super mooi groot schoon huis in mooie omgeving

Fam. Kouwenberg
2-11-2012

Nog nooit zo'n groot, mooi en vooral schoon vakantiehuis gezien. Is helemaal compleet. Zelfs genoeg handdoeken, keuken hand/theedoek, beddegoed (en opgemaakt als je aankomt) 1e kopje koffie/thee. Leesvoer, spelletjes, xbox, gratis Wifi, NL zenders. Volledig ingerichte keuken, gewoon alles heel compleet. Vooral de woonkamer / keuken is zeer ruim met een goede bank. Ook de bedden slapen goed (wel wennen want ze zijn erg laag). En er staat een trampoline. Kortom helemaal top, je kan hier echt bijkomen het is heel rustig gelegen maar toch heb je op 5 km een plaats (Prum) waar je voor je boodschap en restaurants naar toe kan gaan. En dit alles voor een hele mooie prijs.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Een ruim, luxe ingerichte en schone bungalow midden in de Eifel. Ideaal voor rust en leuke uitstapjes in de omgeving. We waren er met twee kleine kinderen (1 en 3 jaar oud) en dan is het heerlijk om de ruimte te hebben. Zij kunnen binnen ook heerlijk spelen, super met wat slechter weer. In het huis is eigenlijk alles aanwezig. Als er nog wat te wensen moet zijn dan mist alleen de vaatwasser. Verder compleet. Ideaal voor onze dochter was de trampoline in de tuin, een dikke hit. Het internet is niet altijd even stabiel dat kan soms een nadeel zijn, maar aan de andere kant, het was vakantie. Kortom wij hebben er twee top weken gehad!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012
Erwin Zwikstra, owner, 29-8-2015

Fijn dat iedereen het zo fijn vind in onze vakantiehuizen!

In de bungalow hebben we ondertussen al weer geruime tijd een vaatwasser, en een nieuwe internet verbinding heeft de stabiliteit van internet behoorlijk verbeterd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ferienort Obermehlen in Obermehlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ferienort Obermehlen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.