Hotel Der Westerwald Treff

Hotel Der Westerwald Treff
7,8

18 tips over Hotel Der Westerwald Treff

Fam Faber, 22-10-2014
Het hotel is in het plaatsje Oberlahr en dat ligt erg afgelegen. Er is weinig te doen. Koblenz en Bonn liggen op ongeveer 45 minuten rijden.
M. van der Knaap, 7-10-2014
Neem een grote kamer, de kleine kamers zijn meer voor kinderen. Opvallend is de TV. Weinig zenders die zomaar wegvallen en dikwijls een slechte ontvangst.
Marja, 15-8-2014
Als je geen kleine kinderen ( meer) hebt, niet doen zeer veel overlast na melding zei de receptioniste " dit is een familiehotel), dus veel kinderen die zich vervelen! Wij zijn een dag eerder vertrokken.

We hebben een aantal aanbieders voor Der Westerwald Treff voor je op een rij gezet:

Marc, 8-8-2014
Er stonden wel borden genoeg over "geen lawaai in de gangen" , "niet duiken in het zwembad" , "toezicht van ouders in het zwembad" enz. maar daarmee alleen los je niets op .
Marco, 26-5-2014

- keulen

- bonn

- nieuwied zoo

- koblenz

- koblenz zwembad

- phantasialand

artesiadmp, 8-5-2014
Er ligt een mooie map met ideeën op de balie van de receptie

Maud Janssen, 12-3-2014
Barretje t Stufje, vlak naast het hotel.
rdbruyn, 20-9-2013

Keulen

Bonn

Konigswinter

Linz am Rhein

Remagen

Koblenz

Nicole Verwer, 3-9-2013
De steden Koblenz en Bonn zijn leuk met de fiets te ontdekken: perfecte fietspaden langs de Rijnoevers. Rodelbaan in Altenahr is super. Linz is een leuk plaatsje met vakwerkhuizen. Bonn is een leuke verrassing.
Goedermans, 26-8-2013
wandelen in de buurt,bij receptie wandelroutes,Linz en Bonn