Hotel Der Westerwald Treff

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag7°2°
Hotel Der Westerwald Treff
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Der Westerwald Treff voor je op een rij gezet:

105 reviews over Hotel Der Westerwald Treff in het Nederlands

Prijs/Kwaliteit een zeer goed hotel, aanrader

S.R., Hechtel (B),
5-2-2019

3 overnachtingen in HP

wandelen, outlet-shoppen en ontspanning

Gereisd met partner in januari 2019

Knus, schoon, vriendelijkheid en super massages

Maud Janssen,
29-12-2018

Knus hotel met persoonlijke aandacht. Ruime kamers met prima bedden. Badkamer klein. Schoon. Heel uitgebreid ontbijtbuffet met verschillende soorten verse broodjes en brood, vers fruit, joghurt, allerhande beleg, zalm, brie, omelet, spek, worstjes, wafels, teveel om op de noemen. Gezellige bar, centraal gelegen in het hotel. Muziek in de bar zou wat meer aandacht aan mogen worden besteed. Leuke, vriendelijke bedieding. Mooi wellness gedeelte met rustruimte. Een groot pluspunt aan dit hotel, vind ik de Thaise massage salon, waar je de heerlijkste massages kunt reserveren. Doe dit tijdig! Ik kom al jaren in dit hotel en iedere keer is er wel weer iets opgeknapt / gerenoveerd. Een prima hotel tegen heel redelijke prijs. De moeite waard!

Gereisd met partner in december 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Nienke Bunschoten,
22-8-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, ruime kamers, goed ontbijt en prima diner buffer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima dagen gehad

GVH,
14-8-2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ontbijt is overvloedig, diner in buffetvorm ook prima. Elke dag verschillende gerechten welke goed aangevuld worden. Ruime nette kamer met tussendeur. Bad kamer is wat klein maar alles is aanwezig. Personeel is vriendelijk. Hotel ook schoon, geen kakkerlakken gezien. Wil je erop uit dan moet je wel wat verder rijden maar dat is geen straf de omgeving is mooi. Enige minpunt vind ik het ontbreken van een kleine speelplaats buiten voor de kinderen. De ruimte is er wel voor.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

Leny Frijns,
24-6-2018

Het is een oud hotel maar de kamer was netjes en groot en de douche inderdaad heel klein. Al het personeel was heel vriendelijk. Eten was prima. Uitgebreid ontbijt en heerlijk buffet dat goed werd aangevuld. De bar is erg klein en als er een groot gezelschap is is het moeilijk om een plaats te krijgen maar ondanks de drukte bleef de ober zijn uiterste best doen en was steeds vriendelijk. Er is in de buurt helemaal niets te beleven en het hotel ligt erg afgelegen. In de kamer boven de ingang kun je last hebben van het terras beneden en van de rokers op het terras. Wij hadden een erge warme dag en toen was het restaurant net een sauna en ze konden daar niets aan doen. Gelukkig hadden wij maar 1 warme dag. Toch beveel ik dit hotel aan vanwege zijn prima eten en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2018

Een wat ouder, redelijk groot hotel dat toch 'knus'aanvoelt.

Hele goede bedden, zeer vriendelijk personeel, prima eten (buffet met ruime keuze), zeer schone kamers en een erg mooie omgeving.

Let op: honden zijn toegestaan maar niet in het restaurant en de wellness-ruimte

Gereisd met partner in september 2017

Goed verblijf

Fam. G.,
21-8-2017

Het hotel is goed, zeer goed. Rustig gelegen, supervriendelijk personeel, ruime en schone kamer, uitgebreid ontbijtbuffet, 2 keuze dinerbuffet. Huisdieren zijn toegestaan en het hotel is rolstoelvriendelijk.

Minpuntje: er was weinig te doen terwijl wij toch in het hoogseizoen waren. Om leuke plaatsjes te bezoeken moet je echt verder rijden. Koblenz, Cochem en Limburg aan de Lahn zijn aanraders. In de nabije omgeving waren de plaatsjes, nog net niet, uitgestorven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Aanrader!

C.Alflen,
10-7-2017

Prima hotel met zeer vriendelijk en attent personeel. Mooie ruime en schone kamer. Zeer uitgebreid ontbijt dat regelmatig werd aangevuld. Avondeten werkelijk klasse, niets op aan te merken.

Gereisd met partner in juli 2017

Tegen gevallen

P.H.Nielen
22-9-2016

Het personeel was vriendelijk vooral de receptie, wat mij tegen viel was het diner.

Om de dag hetzelfde eten bijna rauw en koud, en wat ik ook verschrikkelijk vond dat als je ergens ging zitten dat je nauwelijks zat of ze vroegen al of je iets wou drinken.

Als je niets bestelde keken ze je aan dat wilden zeggen ga hier maar weg want aan jullie verdienen we niets.

Dus erg opdringen, en de badkamer is ook erg gedateerd je kan er nauwelijks je eigen in keren.

Dus heel jammer van het hotel wij komen hier niet meer, maar wel een mooi gebied waar dit hotel gelegen is.

Gereisd met partner in september 2016

Zeer goed

Jean Borgwald
4-7-2016

We waren hier met een groep van 38 volwassene. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goed en lekker ontbijt en avondbuffet. Een korting op de groep-s prijs, enkele gratis evenementen, zoals gids in Linz am Rhein, 2 uur kegelen, rug en been massage voor de organisator van dit weekend en een aparte ruimte voor onze Quiz op vrijdagavond. De manager kwam dagelijks aan iedereen vragen als alles naar wens verliep. Alle kamers met balkon, voldoende ruimte al is de badkamer iets beperkt in ruimte.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Westerwald Treff in Oberlahr (Westerwald), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Westerwald Treff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.