Hotel Der Westerwald Treff

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag25°11°
Hotel Der Westerwald Treff
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Der Westerwald Treff voor je op een rij gezet:

104 reviews over Hotel Der Westerwald Treff in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Nienke Bunschoten
22-8-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, ruime kamers, goed ontbijt en prima diner buffer

Prima dagen gehad

GVH
14-8-2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ontbijt is overvloedig, diner in buffetvorm ook prima. Elke dag verschillende gerechten welke goed aangevuld worden. Ruime nette kamer met tussendeur. Bad kamer is wat klein maar alles is aanwezig. Personeel is vriendelijk. Hotel ook schoon, geen kakkerlakken gezien. Wil je erop uit dan moet je wel wat verder rijden maar dat is geen straf de omgeving is mooi. Enige minpunt vind ik het ontbreken van een kleine speelplaats buiten voor de kinderen. De ruimte is er wel voor.

Nooit meer!

Familie Elabboudi
16-7-2018

Heel slecht hotel, kakkerlakken zag je overal en het zwembad heel vies , het eten smerig en nog niks te beleven daar

Vrij Uit

Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

Leny Frijns
24-6-2018

Het is een oud hotel maar de kamer was netjes en groot en de douche inderdaad heel klein. Al het personeel was heel vriendelijk. Eten was prima. Uitgebreid ontbijt en heerlijk buffet dat goed werd aangevuld. De bar is erg klein en als er een groot gezelschap is is het moeilijk om een plaats te krijgen maar ondanks de drukte bleef de ober zijn uiterste best doen en was steeds vriendelijk. Er is in de buurt helemaal niets te beleven en het hotel ligt erg afgelegen. In de kamer boven de ingang kun je last hebben van het terras beneden en van de rokers op het terras. Wij hadden een erge warme dag en toen was het restaurant net een sauna en ze konden daar niets aan doen. Gelukkig hadden wij maar 1 warme dag. Toch beveel ik dit hotel aan vanwege zijn prima eten en vriendelijk personeel.

Een wat ouder, redelijk groot hotel dat toch 'knus'aanvoelt.

Hele goede bedden, zeer vriendelijk personeel, prima eten (buffet met ruime keuze), zeer schone kamers en een erg mooie omgeving.

Let op: honden zijn toegestaan maar niet in het restaurant en de wellness-ruimte

Goed verblijf

Fam. G.
21-8-2017

Het hotel is goed, zeer goed. Rustig gelegen, supervriendelijk personeel, ruime en schone kamer, uitgebreid ontbijtbuffet, 2 keuze dinerbuffet. Huisdieren zijn toegestaan en het hotel is rolstoelvriendelijk.

Minpuntje: er was weinig te doen terwijl wij toch in het hoogseizoen waren. Om leuke plaatsjes te bezoeken moet je echt verder rijden. Koblenz, Cochem en Limburg aan de Lahn zijn aanraders. In de nabije omgeving waren de plaatsjes, nog net niet, uitgestorven.

Aanrader!

C.Alflen
10-7-2017

Prima hotel met zeer vriendelijk en attent personeel. Mooie ruime en schone kamer. Zeer uitgebreid ontbijt dat regelmatig werd aangevuld. Avondeten werkelijk klasse, niets op aan te merken.

Tegen gevallen

P.H.Nielen
22-9-2016

Het personeel was vriendelijk vooral de receptie, wat mij tegen viel was het diner.

Om de dag hetzelfde eten bijna rauw en koud, en wat ik ook verschrikkelijk vond dat als je ergens ging zitten dat je nauwelijks zat of ze vroegen al of je iets wou drinken.

Als je niets bestelde keken ze je aan dat wilden zeggen ga hier maar weg want aan jullie verdienen we niets.

Dus erg opdringen, en de badkamer is ook erg gedateerd je kan er nauwelijks je eigen in keren.

Dus heel jammer van het hotel wij komen hier niet meer, maar wel een mooi gebied waar dit hotel gelegen is.

Zeer goed

Jean Borgwald
4-7-2016

We waren hier met een groep van 38 volwassene. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goed en lekker ontbijt en avondbuffet. Een korting op de groep-s prijs, enkele gratis evenementen, zoals gids in Linz am Rhein, 2 uur kegelen, rug en been massage voor de organisator van dit weekend en een aparte ruimte voor onze Quiz op vrijdagavond. De manager kwam dagelijks aan iedereen vragen als alles naar wens verliep. Alle kamers met balkon, voldoende ruimte al is de badkamer iets beperkt in ruimte.

Zeer klantvriendelijk

Vera van de Wardt
8-5-2016

De ontvangst was perfect. Na het eten moesten we ons melden bij de receptie. Ze hadden ons per ongeluk een kamer toegewezen, die naast een kamer lag waar waterschade was geweest. Door de geplaatste apparatuur was er constant lawaai. Er werden excuses aangeboden, dit had niet mogen gebeuren. We kregen een andere kamer toegewezen (zonder dat we erom hadden gevraagd), we moesten tenslotte wel goed kunnen slapen volgens hun.

Iedere morgen kwam de manager van het hotel in het restaurant en maakte met iedere gast een praatje en vroeg of alles in orde was. Ook kregen we leuke tips voor uitstapjes in de buurt. Het eten was in buffetvorm en voor ieder wat wils.

Niets dan lof voor dit hotel.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Westerwald Treff in Oberlahr (Westerwald), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Westerwald Treff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.