Oberlahr (Westerwald)

We hebben een aantal aanbieders voor Oberlahr (Westerwald) voor je op een rij gezet:

vakantie Oberlahr (Westerwald)

Neckermann

Reviews over Oberlahr (Westerwald)

Prijs/Kwaliteit een zeer goed hotel, aanrader

S.R., Hechtel (B),
    5-2-2019

3 overnachtingen in HP

wandelen, outlet-shoppen en ontspanning

Gereisd met partner in januari 2019

Knus, schoon, vriendelijkheid en super massages

Maud Janssen,
    29-12-2018

Knus hotel met persoonlijke aandacht. Ruime kamers met prima bedden. Badkamer klein. Schoon. Heel uitgebreid ontbijtbuffet met verschillende soorten verse broodjes en brood, vers fruit, joghurt, allerhande beleg, zalm, brie, omelet, spek, worstjes, wafels, teveel om op de noemen. Gezellige bar, centraal gelegen in het hotel. Muziek in de bar zou wat meer aandacht aan mogen worden besteed. Leuke, vriendelijke bedieding. Mooi wellness gedeelte met rustruimte. Een groot pluspunt aan dit hotel, vind ik de Thaise massage salon, waar je de heerlijkste massages kunt reserveren. Doe dit tijdig! Ik kom al jaren in dit hotel en iedere keer is er wel weer iets opgeknapt / gerenoveerd. Een prima hotel tegen heel redelijke prijs. De moeite waard!

Gereisd met partner in december 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Nienke Bunschoten,
    22-8-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, ruime kamers, goed ontbijt en prima diner buffer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima dagen gehad

GVH,
    14-8-2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ontbijt is overvloedig, diner in buffetvorm ook prima. Elke dag verschillende gerechten welke goed aangevuld worden. Ruime nette kamer met tussendeur. Bad kamer is wat klein maar alles is aanwezig. Personeel is vriendelijk. Hotel ook schoon, geen kakkerlakken gezien. Wil je erop uit dan moet je wel wat verder rijden maar dat is geen straf de omgeving is mooi. Enige minpunt vind ik het ontbreken van een kleine speelplaats buiten voor de kinderen. De ruimte is er wel voor.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

Leny Frijns,
    24-6-2018

Het is een oud hotel maar de kamer was netjes en groot en de douche inderdaad heel klein. Al het personeel was heel vriendelijk. Eten was prima. Uitgebreid ontbijt en heerlijk buffet dat goed werd aangevuld. De bar is erg klein en als er een groot gezelschap is is het moeilijk om een plaats te krijgen maar ondanks de drukte bleef de ober zijn uiterste best doen en was steeds vriendelijk. Er is in de buurt helemaal niets te beleven en het hotel ligt erg afgelegen. In de kamer boven de ingang kun je last hebben van het terras beneden en van de rokers op het terras. Wij hadden een erge warme dag en toen was het restaurant net een sauna en ze konden daar niets aan doen. Gelukkig hadden wij maar 1 warme dag. Toch beveel ik dit hotel aan vanwege zijn prima eten en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2018
Oberlahr (Westerwald) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 25 reviews