9,1

Weer vandaag6°-1°

55 reviews over Gasthof MoselgasthausZur Krone in het Nederlands

Geweldig en goed verzorgd tijdens ons verblijf

T. Hofman, 10-2-2018

We werden ontvangen met koffie/thee en een heerlijk broodje en lekkere soep. We hadden een lange reis achter de rug. Daarna toen we klaar waren konden we op ons gemak inchecken. Mooie kamer met uitzicht op de Moezel. De kamer was schoon en netjes de bedden liggen heerlijk. Het eten is fantastisch de kok weet je elke avond weer te verrassen. Vriendelijk personeel met een glimlach op het gezicht en zeer behulpzaam. Er word dagelijks wat georganiseerd en je kunt mee gaan maar dat hoeft niet. Wij hebben deel genomen aan de wijn proeverij hartstikke leuk. We zaten trouwens alleen met Nederlanders in het hotel. Wel zo makkelijk. De eigenaar spreekt Nederlands het personeel begrijpt ook veel van de dingen die je in het Nederlands vraagt. Ontbijt is ook prima en je mag tijdens het ontbijt je lunch inpakken om mee te nemen als je weggaat. Dat hebben wij alle dagen gedaan zo konden we dagjes weg en hadden we de lunch bij ons. Wij waren de jongste in het hotel. ( 49 en 48 jaar) Maar dat was niet erg

Fijne vakantie gehad.

fam. Ensink, 12-11-2017

Leuke ontvangst, gezellige activiteiten.

Vriendelijke ontvangst

Fam.Bekaert, 3-10-2017

Door overboeking bij Enjoy naar "Zur Krone" gestuurd. Heel vriendelijke en behulpzame ontvangst. Kamer heel proper gepoetst. Maaltijden eenvoudig maar voor de prijs heel correct, all-in dranken heel acceptabel.

Heel tevreden van ons verblijf, zeker van alle mensen uit de ploeg.

Een aanrader

Was super goed geweldig gaan volgend jaar weer

Tini en Ali klomp, 22-8-2017

Alles is goed heel vriendelijk behulpzaam mooie kamer eten goed niks van af te keuren

Had van een Enjoyhotel wel wat meer verwacht.

Fam.Moermans, 18-7-2017

Zeer vriendelijk personeel. Gedateerde maar schone kamer. Lagen aan de voorkant van het hotel.Om de 5 minuten komt er aan de overkant van de Moezel wel een trein langs wat veel lawaai veroorzaakt. Dit gaat ook de hele nacht door.

Je kan kiezen uit 2 menu's maar die moet je wel op de eerste dag opgeven voor 4 dagen. Eten werd geserveerd op een bord en was zeer eenvoudig en voor een stevige eter te weinig. Saus kwam uit een pakje en was twee dagen hetzelfde. Koffie en thee was vrij de hele dag, deze stond in twee kannen gepresenteerd en smaakte niet vers. Drank na 5 uur was volop te krijgen maar bittergarnituur heb ik niet gezien. Wel stonden er twee dagen borden met zoute koekjes op tafel.

Hier ga ik voor die prijs niet meer terug. Aarzel nu om een ander Enjoyhotel te boeken.

Fantastisch en super gezellig all- inclusive hotel

Alie en Wim Endeman, 13-7-2017

De eerst indruk en ontvangst van de eigenaar Daan Posthumus en team. De kamer was super schoon. Daan en het personeel was erg vriendelijk behulpzaam in alle opzichten. Het buffet ontbijt de lunch en het diner was super goed verzorgd.

Ruime gratis parkeerplaats. Ook de inbegrepen wijnproeverij was erg gezellig. De op zaterdagavond geplande dansavond was erg gezellig.

Perfecte bediening, compleet arrangement

TiM, 12-7-2017

Mooie ligging aan de moezel, actief en vriendelijk personeel, goed ontbijt, lunch en diner. Helaas voldeed onze kamer niet aan de verwachting, klein en geen raam of balkon, wel 2 dakramen waarvan 1 met een niet werkend rolgordijn.

Gewoon een topper

Rob, 29-6-2017

Gemoedelijk hotel , waar het personeel zeer klantvriendelijk is en behulpzaam , ze worden zowel door gasten en leiding ( Daan ) op handen gedragen

Fantastisch verblijf

Daneels Martine, 5-6-2017

Bedankt aan Daan en het hele team van Zur Krone wij hebben een fantastische vijf daagse meegemaakt

in jullie hotel. Het eten was zeer lekker en de bediening helemaal top een aanrader.

Wij komen zeker terug!!!

Familie Daneels Martine

Wat een gezellig hotel en fijneen ontvangst

Peter en Bep, 23-4-2017

Hotel zur kronen goed verzorgd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof MoselgasthausZur Krone in Oberfell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof MoselgasthausZur Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof MoselgasthausZur Krone scoort een 9.08 uit 10 op basis van 56 reviews.