Gasthof

81 reviews over Gasthof Enjoyhotel Zur Krone in het Nederlands

In 1 woord een super leuk gezellig gastvrij hotel

Margo Vissers,
19-3-2019

De aankomst was heel gastvrij ! Koffie met een heerlijk stuk gebak. Daarna gingen we naar onze kamer. Deze is wat gedateerd en klein maar alles was super schoon n heel.

Bij het eerste diner werd alles verteld wat er tedoen was en hoe alles werkt.

Alle diners waren super goed verzorgd het drinken komt in een heel vlot tempo echt we zijn super verwent!

Eerste avond met veel gasten een wandeling gemaakt ontzettend leuk! Ook een wijnproeverij met echte Nederlandse muziek op accordeon super gezellig. Derde avond live muziek en vierde avond cocktail avond!

We vielen van de ene in de andere verbazing zo goed verzorgd is het hier!

Zelfs de dame die ons 3 avonden bediend had kwam van de gasten afscheid nemen.

Wij raden dit hotel echt aan als je van lekker eten en gezelligheid hou!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Fantatisch

Weren,
13-3-2019

Het was een goed hotel . Personeel vriendelijk schoon . Vertier s`avonds was gevarieerd . Eten prima en mooi opgediend een pluim voor de Kok . We vonden ook het vrije openbaar vervoer ook prima , en gemakkelijk . hotel Zur Krone doet niet onder voor de ander hotels van enjoy . We gaan zeker nog eens terug .

Gereisd met partner in maart 2019

Frans bongers,
30-11-2018

De gasten die naar hotel zur krone in obersfell gaan krijgen een warm onthaal eten en drinken prima kamers schoon prima bedden en heel fijn personeel maria pascal en jorn en natuurlijk ook het personeel achter de schermen bedankt voor de fijne dagen komen beslist nog eens terug vrindelijke groeten maartje en frans bongers.

Gereisd met partner in november 2018

Keigoed

Jakob De kok,
10-11-2018

Hebben een fantastische week gehad top hotel prima personeel goed van eten en drinken.

Gereisd met vrienden in november 2018

Nooit meer

J. Pleijsier,
11-10-2018

Hotel schoon ontbijt redelijk diner was matig tot slecht bediening uitstekend.Geen keuzemenu iedere avond zoals in de folder vermeld staat .

Gereisd met partner in oktober 2018

Alles was gewoon fantastisch

Fam.Leijten,
3-10-2018

In een woord, alles was prima, we kunnen geen negatieve zaken bedenken.

We kunnen gerust iedereen aanraden om dit hotel te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2018

Het eten was volgens ons een uurtje te vroeg,en het avond eten moest te snel gaan.

Voor de fietsen zou ik zeggen vraag een kleine vergoeding zodat de fietsen in betere staat zijn.

voor de rest goed voor een volgende keer.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Pluspunten waren zeer vriendelijk personeel , nette kamers , goede bedden ;minpunten , eten helemaal niet lekker, veel te vroeg en veel te vlug , we dachten dat we in een verzorgingstehuis waren ! in ongeveer uur was alles opgediend en afgediend !! De directeur of hoe je hem moet noemen hebben we eenmaal gezien !! om te betalen bij aankomst !!. Gelukkig kan je aan de moezel overal veel beter eten dan in dit hotel voor een heel goede prijs . nee wij komen niet meer terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

niet voor herhaling vatbaar

vermesen denis,
1-9-2018

pluspunt:alles zeer proper en mooie kamer met moezelzicht en personeel vriendelijk,maar bij all-in was bepaalde drank op,alsook was er geen drankenkaart aanwezig,zodanig dat men niet wist wat er all-in was en bij ontbijt geen spek en avondeten geen saladebar,verder had men de laatste avond geen avondkeuze menu,zodanig dat men geen andere keuze had dan dit eten(men wist op voorhand ook niet wat er te eten was)pluspunt was dan weer de gratis bus en trein voor de regio,maar alles te samen genomen is dit geen enjoyhotel waardig,ben in daun ook geweest en aangaande eten en drank veeeel beter

Gereisd met partner in augustus 2018

Helemaal te gek

Leo Beelen,
18-8-2018

Prachtig gelegen met een prachtig uitzicht ,wij hebben met volle teugen genoten lekker ontbijt goede lunch en diner en vriendelijke en behulpzame bediening.Ook de kamers waren netjes verzorgt het is of je thuis komt .Zeker het over doen waard.Daan en team bedankt

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Enjoyhotel Zur Krone in Oberfell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Enjoyhotel Zur Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.