Gasthof Enjoyhotel Zur Krone

Meer gasthof info

149 reviews over Gasthof Enjoyhotel Zur Krone

• 10fam. van der Velden02-08-2020

fantastisch

mooi hotel, vriendelijke eigenaar en personeel en de kok maakte een lekker diner, 4 avonden heerlijk gegeten.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Hans26-07-2020

Top hotel aan de Moezel

Dit hotel is echt een topper. Hier weten ze wat gastvrijheid is. De ligging is prima, aan de Moezel en vlak naast het hotel stap je op de bus of boot. Koblenz en Cochem liggen dichtbij en zijn zeker een bezoek waard. Ook kun je goed fietsen hier. In Oberfell zelf is weinig te beleven. De kamers zijn ruim en schoon. Er is een leuk terras met mooi uitzicht. Het eten is hier echt top, geen buffet maar aan tafel geserveerd. Ondanks wat maatregelen i.v.m. corona hebben we hier een top vakantie gehad. Complimenten aan al het personeel van Zur Krone.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Paul Grabowsky02-07-2020

Fantastisch hotel goed eten schoon en vriendelijk

Prima verblijf mooi hotel goed en voldoende te eten vriendelijk personeel,soms wat lawaai van de trein overzijde moezel.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Fam.-Hoffman-Keunekamp-Bluemink25-06-2020

2 Sterrenverblijf met een rand van Goud

Beste Jorn en Team "Hotel zur Krone" Ondanks een aantal beperkende maatregelen vanwege de "Corona"" Hebben we met volle teugen kunnen genieten van een 4-daags verblijf in Jullie hotel. Het Personeel is vriendelijk en behulpzaam,het eten is uitstekend, de bedden zijn prima, Dus is het verblijf een aanrader voor iedereen die er een paar dagen tussenuit wil. Ook is er genoeg te beleven in de omgeving van Oberfell. En s'avonds is het gezellig binnen met muziek of bij mooi weer op het terras. Kort samengevat, hier wordt je in de watten gelegd en verwend.

Wij komen beslist nog terug.

Groet, Fam. Hoffman, Keunekamp en Bluemink

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Hennie en Marion Rupert07-06-2020

Uitstekend

Rest van onze review: Het ontbijt is in de Coronatijd geen buffet, maar een uitgebreid ontbijt aan je eigen tafel. De tweede, derde en vierde avond wisselend een prima en heerlijk drie gangen diner. Al met al hadden we een gezellig en ontspannen verblijf in het hotel. Dit was de tweede keer dat we van een Enjoyhotel gebruik maken en ook nu weer is het ons uitstekend bevallen.

Gereisd met partner in mei 2020

• 10B de Graaf06-06-2020

Dit hotel is fantastisch gelegen,

Dit hotel is uitstekend gelegen aan de Moezel met een ruime parkeer gelegenheid met een meer dan uitstekende gastheer en personeel Perfect voor fietsuitstapjes, Het all inn is uitstekend, Als je echt plannen hebt om daar te gaan fietsen of wandelen kies dan dit hotel. De kamers zijn prima met Nederlandse tv zenders voor de tv freaks, En gratis gebruik van fietsen, Mooi terras op de eerste verdieping, Kortom een aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Marion en Hennie Rupert06-06-2020

Uitstekend

Is een twee sterren PLUS hotel. Voor ons was het een drie sterren PLUS hotel. Wij waren er van 28 mei tot en met 1 juni, de eerste 5 dagen in de Coronatijd. Er waren de nodige kleine aanpassingen, maar ze zijn er positief mee omgegaan. Wij kwamen tegen één uur aan, werden hartelijk ontvangen en konden gebruiken maken van een eenvoudige lunch. We konden ook nog extra broodjes krijgen. Daarna werd ons de kamer toegewezen, deze was niet erg groot, maar voor ons groot genoeg en prima schoon. Wij verkozen erna om met onze eigen stoelen aan de Moezel te gaan zitten, de straat over en daar aan het pad en groenstrook aan de Moezel gezeten. In verband met de Corona situatie was de sterke drank tijd vervroegd van 17 uur naar 15 uur. Om tien voor drie een drankje gehaald, hoefde echter niet op de betaalde drankkaart. ‘S avonds een eenvoudig doch smakelijk 3-gangen diner. Het ontbijt is in de Coronatijd geen buffet, maar een uitgebreid ontbijt

Gereisd met partner in mei 2020

• 9Bert Hautvast04-03-2020

In alle opzichten een zeer aangenaam verblijf

Alles was goed, kamer,ontbijt,diner en de all-inn verzorging. Gastheer Jorn en het personeel zeer attent en gastvrij. HIER IS ECHT NIETS OM OVER TE KLAGEN.

Hebben voor augustus alweer geboekt.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Fam. Roordink16-02-2020

Fantastiche week gehad van 10 tot 15 febr. 2020

Goed en mooi schoon hotel met erg vriendelijk personeel ook het eten was gevarieerd en bijzonder goed men kwam in niets tekort

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Tonie14-02-2020

Verblijf was uitstekend !

Ondanks dat dit arrangement eigenlijk voor de wat ouderen bedoeld is hebben wij ons als "jongeren " prima vermaakt! Eten was helemaal prima, kamers schoon, en all-in was zeker all-in! Absoluut niets te klagen!

Gereisd met partner in februari 2020

Gasthof Enjoyhotel Zur Krone info