Gasthof Enjoyhotel Zur Krone

8,1

79 reviews over Gasthof Enjoyhotel Zur Krone in het Nederlands

Frans bongers,
30-11-2018

De gasten die naar hotel zur krone in obersfell gaan krijgen een warm onthaal eten en drinken prima kamers schoon prima bedden en heel fijn personeel maria pascal en jorn en natuurlijk ook het personeel achter de schermen bedankt voor de fijne dagen komen beslist nog eens terug vrindelijke groeten maartje en frans bongers.

Keigoed

Jakob De kok,
10-11-2018

Hebben een fantastische week gehad top hotel prima personeel goed van eten en drinken.

Nooit meer

J. Pleijsier,
11-10-2018

Hotel schoon ontbijt redelijk diner was matig tot slecht bediening uitstekend.Geen keuzemenu iedere avond zoals in de folder vermeld staat .

Alles was gewoon fantastisch

Fam.Leijten,
3-10-2018

In een woord, alles was prima, we kunnen geen negatieve zaken bedenken.

We kunnen gerust iedereen aanraden om dit hotel te bezoeken.

Het eten was volgens ons een uurtje te vroeg,en het avond eten moest te snel gaan.

Voor de fietsen zou ik zeggen vraag een kleine vergoeding zodat de fietsen in betere staat zijn.

voor de rest goed voor een volgende keer.

Pluspunten waren zeer vriendelijk personeel , nette kamers , goede bedden ;minpunten , eten helemaal niet lekker, veel te vroeg en veel te vlug , we dachten dat we in een verzorgingstehuis waren ! in ongeveer uur was alles opgediend en afgediend !! De directeur of hoe je hem moet noemen hebben we eenmaal gezien !! om te betalen bij aankomst !!. Gelukkig kan je aan de moezel overal veel beter eten dan in dit hotel voor een heel goede prijs . nee wij komen niet meer terug.

niet voor herhaling vatbaar

vermesen denis,
1-9-2018

pluspunt:alles zeer proper en mooie kamer met moezelzicht en personeel vriendelijk,maar bij all-in was bepaalde drank op,alsook was er geen drankenkaart aanwezig,zodanig dat men niet wist wat er all-in was en bij ontbijt geen spek en avondeten geen saladebar,verder had men de laatste avond geen avondkeuze menu,zodanig dat men geen andere keuze had dan dit eten(men wist op voorhand ook niet wat er te eten was)pluspunt was dan weer de gratis bus en trein voor de regio,maar alles te samen genomen is dit geen enjoyhotel waardig,ben in daun ook geweest en aangaande eten en drank veeeel beter

Helemaal te gek

Leo Beelen,
18-8-2018

Prachtig gelegen met een prachtig uitzicht ,wij hebben met volle teugen genoten lekker ontbijt goede lunch en diner en vriendelijke en behulpzame bediening.Ook de kamers waren netjes verzorgt het is of je thuis komt .Zeker het over doen waard.Daan en team bedankt

Al betere hotels gehad

tjip,
17-8-2018

Goed onthaal maar zonder iets erbij ,goeie bedden ,ontbijt heel sober vb er waren gekookt en roerei ,confituur ,choco ,1soort kaas ,hesp en kippewit ,2 soorten broodjes en toastbrood maar nog geen koffiekoek aanwezig zijn niet meegeweest op rondtour met de bus maar volgens andere bezoekers trok het op niets,al bij al ons zien ze er niet meer.Het diner was niet om over naar huis te schrijven de porties waren veel te klein bij de soep nog geen stukje brood .Het dessert de eerste avond 2 kleine donuts ,ik kan nog dingen opnoemen mar ik ga erover zwijgen het enige nog ga ergens anders naar een enyoihotel vb in Daun heel goed .

Prima Hotel lekker eten en vriendelijk personeel

Gerrit en Irmgard Visscher,
11-8-2018

We hadden een verblijf van 5 dagen all-inclusief, Het was geweldig het eten was uitstekend en het personeel is daar zeer vriendelijk ook de kamers en de bedden zijn prima, de bediening is er geweldig je zat er dan ook nooit met een leeg glas.

Wat mij zeer verbaast heeft is dat ze met weinig personeel in korte tijd een hele groep mensen van eten konden voorzien, zeer goed en petje af.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Enjoyhotel Zur Krone in Oberfell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Enjoyhotel Zur Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.