Hotel Zur Burg

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag13°6°
Hotel Zur Burg

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Burg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Zur Burg in het Nederlands

Met vrienden

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht op 15 juli 2011. Mooi en netjes hotel voor een goede prijs. Wij hadden een 4 pers. app.

De kammer was netjes en schoon. Badkamer met bubbelbad. Vriendelijke Duitse familie.

Kom graag nog eens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Burg in Nürburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Burg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.