Vakantiepark
Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°2°
8,1

• Onderkomen9,3
  • Activiteiten7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Ferienpark Drees Nürburgring voor je op een rij gezet:

D-reizen

64 reviews over Vakantiepark Lindner Ferienpark Drees Nürburgring in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Miranda van den Heuvel,
16-10-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Gebied dat autosport uitademt in de Eiffel van Duitsland. Dus veel mooie sportautos met bijbehorend geluid. Racecircuit is erg dichtbij met regelmatig races in het weekend. Erg mooi park met nette huizen dat rekening houdt met jonge kinderen. Er is zelfs 1 huisje omgebouwd tot kinderhuis met ballenbak en glijbaan en een kids club die leuke activiteiten organiseert. Op park is alles op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Front Office Team, Parkleitung, 25-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoording. Het doet ons goed dat wij hebben kunnen bijdragen aan een geweldig verblijf. Kom ons binnenkort weer eens bezoeken.

Geweldig

Klopman,
17-8-2018
  • Activiteiten8

14 dagen op dit park, genoten. We hadden een 2 onder 1 kap buren niet gehoord. We zaten aan de buitenkant met uitzicht op het bos. Mooie ruime huisjes, 3 toiletten, 3 slaapkamers, balkon. Terras met meubilair, goed uitgeruste keuken.

Nederlandse BVN tv, wanneer je je op de receptie aanmeld voor het spaarprogramma Lindner nights ( gratis) krijg je per week WiFi code’s gratis met super WiFi. Centraal gelegen, inderdaad vele auto sport liefhebbers maar dat zijn wij ook. Onze eerste dagen waren ze van Q en S op het parkje dit is een christelijke vakantie organisatie. Deze organisatie had ca 50 huisjes in gebruik. Op zaterdag een openlijke zang dienst op het parkje( hoeft van mij niet maar ja leef en laat leven). De kinderanimatie is volledig Duits dit is best jammer omdat onze kinderen er eigenlijk niets aan hadden. (Tip neem 1 Nederlands meisje)

Koblenz/ cochem ca 35min rijden, goed te doen. Kortom wij hebben genoten en komen zeker weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit van m'n leven meer!

JeroenvS,
2-8-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Huisjes zijn netjes. Vreemd dat er geen afzuigkap en wasrek aanwezig zijn. Privacy is nihil. Terrasjes liggen dicht tegen elkaar aan en zijn niet of nauwelijks gescheiden door een bosje. Savonds veel overlast van auto's die van het nabijgelegen circuit komen en de auto dwars voor je huisje met uitzicht parkeren. Veel Engelsen die overlast veroorzaken met harde muziek en met hard gepraat. Het park zelf zou ik nooit aanraden aan anderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima park

Mel,
4-9-2017
  • Activiteiten7

Zeer net park , met weinig gebreken. Zeer nette/mooie huisjes en het personeel is vriendelijk. De gratis wifi is knudde,maar de betaalde wifi werkt goed.

Wel erg vreemd dat er standaard geen magnetron in het huisje is, kan men wel huren.

Gereisd met vrienden in september 2017
Lindner Ferienpark, Parkleitung, 11-9-2017

Lieve Mel,

hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf en wij hopen dat we u weer snel welkom mogen heten op ons park.

Het Team van Linder Ferienpark Nürburgring

Zeer mooi huisje, absolute aanrader

Ben-en-Desiree,
12-8-2017
  • Onderkomen10

Wij zijn hier 6 dagen geweest en hebben genoten van een zeer mooi en modern huisje. In het huisje zit alles wat je nodig hebt, een grote keuken met vaatwasser, een goede bank, 2 badkamers en 3 grote slaapkamers met prima bedden. Ook de carport voor de auto was perfect Het park is gelegen op een rustige plek met mooi uitzicht over de omgeving.

De service bij zowel het inchecken als uitchecken was prima.

In de direct omgeving liggen wat leuke dorpen zoals Adenau en Nurburg. Ook het circuit de Nurburgring is vlakbij, vooral het museum wat hierbij hoort is een absolute aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017
Lindner Ferienpark Parkleitung, Parkleitung, 2-9-2017

Beste Ben-enDesiree,

hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons zo gedetaileerd te beoordelen. Bedankt dat wij u konden inspireren. Bezoek ons snel weer.

Het Team van Linder Ferienpark Nürburgring

heel mooi en modern, ik raad het aan!

Floris Versluis
11-1-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

het huisje was erg schoon en modern. bij het huisje zitten de volgende dingen: vaatwasser, balkon, tuin, parkeerplaats.

er zijn ook verschillende dingen te doen. er is een volleybal, voetbal en basketbal veld. ook is er een fitness ruimte, grill hutten, een restaurant en een welness centrum.

in de omgeving zijn er verschillende dingen te doen. je hebt de nurnburgring waar je heel leuk kunt karten en races bekijken. je hebt ook veel restaurantjes daar in de buurt. en op een half uurtje afstand heb je een wild park waar je met je auto tussen de wilde dieren kan rijden en in een apentuin waar de apen naast je staan bijna. het park ligt in de heuvels, vanuit mijn huisje had je mooi zicht op een klein dal.

het personeel was ook heel vriendelijk en lachten altijd en helpen je altijd.

het is ook heel kindvriendelijk, ze hebben er 2 speelhuizen voor kinderen en een speeltuin.

dus ik zou het zeker aanraden en ik zou er nog wel een keer heen willen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Lindner Ferienpark, Parkleitung, 24-1-2017

Hartelijk bedankt voor uw pofitieve feedback. Enthousiaste gasten zijn het beste wat ons kan overkomen. Wij kijken er naar uit u snel weer eens te mogen begroeten.

Het Team van Lindner Ferienpark Nürburgring

Mooi huisje, mooi park; alles klopt!

Bibi
6-11-2016
  • Activiteiten7

Ons huisje in Lindner Ferienpark was mooi ingericht, schoon en ruim. Zelfs zo ruim dat je er prima met 4 volwassenen in kunt verblijven. We hadden een Classic met 3 slaapkamers, 2 badkamers en 3 toiletten.

Er was iets niet goed gegaan met onze boeking. Dit is super opgepakt door het personeel.

Er stond champagne met vers fruit voor ons klaar in het huisje, botjes en een dekje voor onze hond.

Het park ligt vlakbij de Nurnburgring. Check dus of er iets te doen is voordat je boekt. Dit soort evenementen trekt bepaald publiek. Ander publiek dan wandelaars en families.

Als je niet van wandelen of autosport houdt, heb je er weinig te zoeken. Het park ligt vrij afgelegen. Het is nog zeker een uur rijden naar Koblenz. Adenau is 6 km verderop. Daar kun je goed boodschappen doen en een hapje eten.

Bij de receptie kun je folders krijgen met wandelingen. De 'traumpfade' zijn een aanrader; goed uitgezet met bordjes, zonder kaart te lopen en de zwaarte wordt goed aangegeven.

We gaan in het voorjaar weer terug!

Gereisd met partner in november 2016
Lindner Ferienpark, Front Office, Parkleitung, 8-11-2016

Hartelijk dank voor uw positieve Feedback. Het zijn erg blij dat wij u hebben mogen overtuigen. Het was erg leuk wanneer uw commentaar werkelijkheid zou worden.

Heerlijk

Rien Verbeek
2-5-2016

Plus:

Bijzonder mooie ligging (onze huis met nummer 94 had een werkelijk fantastisch uitzicht).

Mooie ruime huizen met goede voorzieningen.

Leuke animatie voor de kinderen. Je kunt je telefoonnummer achterlaten, dan wordt je gebeld wanneer je kind het zat is of je kunt ook een tijd opgeven wanneer je je kind komt halen of wanneer je kind zelf naar het huis mag lopen.

Zeer vriendelijk personeel.

Wellness.

Omgeving.

Kleinschalig park.

Leuke wandel en belevenissenroute net buiten het park.

In ieder seizoen het bezoeken waard.

Babysitter in je huisje mogelijk.

Minder:

Geen NL TV-zenders.

Facaliteiten op park qua eten en boodschappen.

Geen zwembad voor de kinderen.

Al met al hebben we enorm genoten van de herfstvakantie op dit park. We hebben ons voorgenomen om in een ander seizoen nog eens terug te komen. De kinderen vonden de animatie erg leuk. Heel knus in een van de huizen met hele gezellige activiteiten, zoals jam maken. Veel persoonlijke aandacht voor de kindjes. Erg plezierig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015
Lindner Ferienpark am Nürburgring, Parkleitung, 4-5-2016
Wat fijn dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en dat we geheel hebben voldaan aan uw wensen. Misschien mogen wij u in de naaste toekomst nog eens bij ons begroeten. Voor nu zeggen we u tot ziens. Het Team van Lindner Ferienpark in Nürburgring.

schone accomodatie

Agnes
25-10-2015
  • Activiteiten6

super schoon huis. en schoon park. voldoende speelplaatsjes voor kleine kinderen.

huisjes wel gehorig. sommige huisjes steile oprit.

prima ontvangst.

bedden opgemaakt en 2 handdoeken per persoon.

alleen Duitse TV zenders. WIFI tegen betaling voor 3 dagen € 20.

afgelegen park.

parkwinkel zeer beperkt aanbod.

elke dag broodjes service.

faciliteiten: geen gebruik van gemaakt.

goede uitvalswegen naar uitstapjes.

TIPS:

Adenau: uitstekende en goedkope pizzaria PInnokio

Cochem + Burcht

Wildpark Daun en rodelbaan

verschillende maren

Vulkaanmuseum in Mendig met Nederlandse Audiogids ( let op de lavakelder is met alleen Duitstalige Gids)

winkels op ongeveer 10-15 min. rijden met de auto.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015
Sonja Gerber Front Office Manager, Parkleitung, 10-11-2015

Hartelijk bedankt voor uw leuken en gedetailleerde Feedback. Wij verheugen ons op het seizoen met u.

christelijk park

Ilse Hamer
27-8-2015
  • Activiteiten7

Je kon echt merken dat het een christelijk park was, je werd niet echt vriendelijk behandeld/gerespecteerd omdat we een broek aanhadden.

Verder super luxe accommodatie! !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lindner Ferienpark Drees Nürburgring in Nürburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lindner Ferienpark Drees Nürburgring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.