Vakantiepark Lindner Ferienpark Drees Nürburgring

7.9Goed

• 6.1Eetgelegenheden
  • 9.3Onderkomen
  • 7.5Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Ferienpark Drees Nürburgring voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

107 reviews over Vakantiepark Lindner Ferienpark Drees Nürburgring

• 2019
    8Es E27-10-2019

Mooie omgeving, voor ons te rustig.

Keurig park, huisje erg schoon. Ruim, modern en compleet. Incl. handdoeken en opgemaakte bedden. Geen restaurants en winkeltjes op loopafstand in de buurt. Moet altijd met de auto om die te bereiken. Erg rustig, dat is fijn als je daar van houd. Wel mooie omgeving qua natuur.

• 3Eetgelegenheden

receptie, Parkleitung, 01-11-2019

Wat fijn dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en dat we geheel hebben voldaan aan uw wensen.Enthousiaste gasten zijn het beste wat ons kan overkomen. Misschien mogen wij u in de naaste toekomst nog eens bij ons begroeten. Voor nu zeggen we u tot ziens, Het Team van Nürburgring Ferienpark - managed by Lindner

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Simone04-05-2019

Geweldig

Mooi luxe park in de mooie Eifel omgeving nabij de Nürburgring. Mooie huisjes, opgemaakte bedden, handdoeken, Leuke kidsclub met begeleidster, lekkere sauna en zeer behulpzame mensen aan de receptie. Wij gaan dit park zeker onthouden voor in de toekomst. Broodjes service waar je broodjes de dag ervoor kunt bestellen is super. De keuze betreft warm eten is beperkt op het park zelf, maar in Adenau genoeg restaurants. Enige minpuntje: geen zwembad voor de kinderen.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Madeleine, Parkleitung, 07-05-2019

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn erg blij dat wij u van ons park overtuigen konden. Wij hopen u snel weer in ons park te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Het Team van Lindner Ferienpark Nürburgring.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9Miranda van den Heuvel16-10-2018

Voor herhaling vatbaar.

Gebied dat autosport uitademt in de Eiffel van Duitsland. Dus veel mooie sportautos met bijbehorend geluid. Racecircuit is erg dichtbij met regelmatig races in het weekend. Erg mooi park met nette huizen dat rekening houdt met jonge kinderen. Er is zelfs 1 huisje omgebouwd tot kinderhuis met ballenbak en glijbaan en een kids club die leuke activiteiten organiseert. Op park is alles op loopafstand.

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Front Office Team, Parkleitung, 25-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoording. Het doet ons goed dat wij hebben kunnen bijdragen aan een geweldig verblijf. Kom ons binnenkort weer eens bezoeken. Met vriendelijke groet, Het Team van Linder Ferienpark Nürburgring

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Klopman17-08-2018

Geweldig

14 dagen op dit park, genoten. We hadden een 2 onder 1 kap buren niet gehoord. We zaten aan de buitenkant met uitzicht op het bos. Mooie ruime huisjes, 3 toiletten, 3 slaapkamers, balkon. Terras met meubilair, goed uitgeruste keuken. Nederlandse BVN tv, wanneer je je op de receptie aanmeld voor het spaarprogramma Lindner nights ( gratis) krijg je per week WiFi code’s gratis met super WiFi. Centraal gelegen, inderdaad vele auto sport liefhebbers maar dat zijn wij ook. Onze eerste dagen waren ze van Q en S op het parkje dit is een christelijke vakantie organisatie. Deze organisatie had ca 50 huisjes in gebruik. Op zaterdag een openlijke zang dienst op het parkje( hoeft van mij niet maar ja leef en laat leven). De kinderanimatie is volledig Duits dit is best jammer omdat onze kinderen er eigenlijk niets aan hadden. (Tip neem 1 Nederlands meisje) Koblenz/ cochem ca 35min rijden, goed te doen. Kortom wij hebben genoten en komen zeker weer.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5JeroenvS02-08-2018

Nooit van m'n leven meer!

Huisjes zijn netjes. Vreemd dat er geen afzuigkap en wasrek aanwezig zijn. Privacy is nihil. Terrasjes liggen dicht tegen elkaar aan en zijn niet of nauwelijks gescheiden door een bosje. Savonds veel overlast van auto's die van het nabijgelegen circuit komen en de auto dwars voor je huisje met uitzicht parkeren. Veel Engelsen die overlast veroorzaken met harde muziek en met hard gepraat. Het park zelf zou ik nooit aanraden aan anderen.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Mel04-09-2017

Prima park

Zeer net park , met weinig gebreken. Zeer nette/mooie huisjes en het personeel is vriendelijk. De gratis wifi is knudde,maar de betaalde wifi werkt goed. Wel erg vreemd dat er standaard geen magnetron in het huisje is, kan men wel huren.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Lindner Ferienpark, Parkleitung, 11-09-2017

Lieve Mel, hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf en wij hopen dat we u weer snel welkom mogen heten op ons park. Met vriendelijke groet, Het Team van Linder Ferienpark Nürburgring

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Ben-en-Desiree12-08-2017

Zeer mooi huisje, absolute aanrader

Wij zijn hier 6 dagen geweest en hebben genoten van een zeer mooi en modern huisje. In het huisje zit alles wat je nodig hebt, een grote keuken met vaatwasser, een goede bank, 2 badkamers en 3 grote slaapkamers met prima bedden. Ook de carport voor de auto was perfect Het park is gelegen op een rustige plek met mooi uitzicht over de omgeving. De service bij zowel het inchecken als uitchecken was prima.

In de direct omgeving liggen wat leuke dorpen zoals Adenau en Nurburg. Ook het circuit de Nurburgring is vlakbij, vooral het museum wat hierbij hoort is een absolute aanrader.

Lindner Ferienpark Parkleitung, Parkleitung, 02-09-2017

Beste Ben-enDesiree, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons zo gedetaileerd te beoordelen. Bedankt dat wij u konden inspireren. Bezoek ons snel weer. Met vriendelijke groet, Het Team van Linder Ferienpark Nürburgring

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Floris Versluis11-01-2017

heel mooi en modern, ik raad het aan!

het huisje was erg schoon en modern. bij het huisje zitten de volgende dingen: vaatwasser, balkon, tuin, parkeerplaats.

er zijn ook verschillende dingen te doen. er is een volleybal, voetbal en basketbal veld. ook is er een fitness ruimte, grill hutten, een restaurant en een welness centrum.

in de omgeving zijn er verschillende dingen te doen. je hebt de nurnburgring waar je heel leuk kunt karten en races bekijken. je hebt ook veel restaurantjes daar in de buurt. en op een half uurtje afstand heb je een wild park waar je met je auto tussen de wilde dieren kan rijden en in een apentuin waar de apen naast je staan bijna. het park ligt in de heuvels, vanuit mijn huisje had je mooi zicht op een klein dal.

het personeel was ook heel vriendelijk en lachten altijd en helpen je altijd.

het is ook heel kindvriendelijk, ze hebben er 2 speelhuizen voor kinderen en een speeltuin.

dus ik zou het zeker aanraden en ik zou er nog wel een keer heen willen.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Lindner Ferienpark, Parkleitung, 24-01-2017

Hartelijk bedankt voor uw pofitieve feedback. Enthousiaste gasten zijn het beste wat ons kan overkomen. Wij kijken er naar uit u snel weer eens te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Het Team van Lindner Ferienpark Nürburgring

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Bibi06-11-2016

Mooi huisje, mooi park; alles klopt!

Ons huisje in Lindner Ferienpark was mooi ingericht, schoon en ruim. Zelfs zo ruim dat je er prima met 4 volwassenen in kunt verblijven. We hadden een Classic met 3 slaapkamers, 2 badkamers en 3 toiletten. Er was iets niet goed gegaan met onze boeking. Dit is super opgepakt door het personeel. Er stond champagne met vers fruit voor ons klaar in het huisje, botjes en een dekje voor onze hond. Het park ligt vlakbij de Nurnburgring. Check dus of er iets te doen is voordat je boekt. Dit soort evenementen trekt bepaald publiek. Ander publiek dan wandelaars en families. Als je niet van wandelen of autosport houdt, heb je er weinig te zoeken. Het park ligt vrij afgelegen. Het is nog zeker een uur rijden naar Koblenz. Adenau is 6 km verderop. Daar kun je goed boodschappen doen en een hapje eten. Bij de receptie kun je folders krijgen met wandelingen. De 'traumpfade' zijn een aanrader; goed uitgezet met bordjes, zonder kaart te lopen en de zwaarte wordt goed aangegeven.

We gaan in het voorjaar weer terug!

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Lindner Ferienpark, Front Office, Parkleitung, 08-11-2016

Hartelijk dank voor uw positieve Feedback. Het zijn erg blij dat wij u hebben mogen overtuigen. Het was erg leuk wanneer uw commentaar werkelijkheid zou worden.

Met vriendelijke groet, Het Team van Linder Ferienpark Nürburgring

Gereisd met partner in november 2016

• 9Rien Verbeek02-05-2016

Heerlijk

Plus: Bijzonder mooie ligging (onze huis met nummer 94 had een werkelijk fantastisch uitzicht). Mooie ruime huizen met goede voorzieningen. Leuke animatie voor de kinderen. Je kunt je telefoonnummer achterlaten, dan wordt je gebeld wanneer je kind het zat is of je kunt ook een tijd opgeven wanneer je je kind komt halen of wanneer je kind zelf naar het huis mag lopen. Zeer vriendelijk personeel. Wellness. Omgeving. Kleinschalig park. Leuke wandel en belevenissenroute net buiten het park. In ieder seizoen het bezoeken waard. Babysitter in je huisje mogelijk. Minder: Geen NL TV-zenders. Facaliteiten op park qua eten en boodschappen. Geen zwembad voor de kinderen.

Al met al hebben we enorm genoten van de herfstvakantie op dit park. We hebben ons voorgenomen om in een ander seizoen nog eens terug te komen. De kinderen vonden de animatie erg leuk. Heel knus in een van de huizen met hele gezellige activiteiten, zoals jam maken. Veel persoonlijke aandacht voor de kindjes. Erg plezierig.

• 6Eetgelegenheden

Lindner Ferienpark am Nürburgring, Parkleitung, 04-05-2016

Wat fijn dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en dat we geheel hebben voldaan aan uw wensen. Misschien mogen wij u in de naaste toekomst nog eens bij ons begroeten. Voor nu zeggen we u tot ziens. Het Team van Lindner Ferienpark in Nürburgring.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

21 tips over Vakantiepark Lindner Ferienpark Drees Nürburgring

• Loes, 07-01-2014
    • restaurant Pinokkio in Adenau serveert mega pizza's en pasta's voor een klein prijsje.
    • Cochem heeft leuke straattjes en een mooi kasteeltje
    • Koblenz is leuk om te shoppen
    • Nurburgring op enkele minuten rijden. Zelf i. Je eigen auto rijden kan alleen in het weekend!

• bert grootjans, 09-09-2013

Boodschappen doen in Adenau ( 6 kilometer) Op de fiets naar de Nurburgring. Pizza eten bij Pinokkio in Adenau ( groot, lekker en goedkoop) Shoppen en boottocht op de Rijn in Andernach.

• van Vleeren, 08-07-2011

Vulkan-expres

Een oud treintje wat van Brohl naar Engeln rijdt. Je komt door een heleboel dorpjes en mooie natuur. Het personeel maakt het leuk!!

Pas op! Er zijn meerdere Brohls! Zet de navigatie op Brohl-Lutzing.

Site: http://www.vulkan-express.de/

8 vragen over Vakantiepark Lindner Ferienpark Drees Nürburgring

• ilona, 05-03-2017

traphekje

zitten er in de huisjes ook traphekjes?

mvg ilona

• kapteijn, 01-12-2014

animatie

is er in de periode van 19 dec, kerstvakantie dus ook animatie?

mvg Fam Kapteijn

Marijke Rensen, 23-02-2015

Er is volgens mij het geheel jaar door wel animatie, wij waren er in februari, erg rustig op het park, maar wel animatie

• Dennis, 15-05-2014

Eigen auto

Ik las dat je alleen met je eigen auto mag rijden in het weekend. Klopt dit of mag je gewoon altijd met je eigen auto ergens heen rijden?

Peter, 22-08-2014

Ja, volgens mij uitsluitend tijdens het weekend.

Dennis, 22-08-2014

Ik ben er geweest doordeweeks en kon gewoon met de auto weg wanneer ik wilde. Hoe het in het weekend zit weet ik niet!

Vakantiepark Lindner Ferienpark Drees Nürburgring info

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • BBQNiet toegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken