Hotel Lindner Congress & Motorsport Hotel Nürburg ****

Hotel Lindner Congress & Motorsport Hotel Nürburg ****

Hotel Lindner Congress & Motorsport Hotel Nürburg
8,8

Weer vandaag5°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Congress & Motorsport Hotel Nürburg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Lindner Congress & Motorsport Hotel Nürburg in het Nederlands

Mooi hotel, ik kom graag terug!

., 11-2-2014

Mooi, modern hotel. Zeer aantrekkelijk. Supergrote kamer. Groot ontbijtbuffet, hier vind je alles wat je wenst. Geweldig feest & evenment het Warsteiner Event Catering, het eten was uitstekend. Wij komen graag terug!

Zeer mooi hotel.

., 2-2-2014

Alles was zoals we het van een goed hotel verwacht hadden. Ongelooflijk mooi ontbijt met een goede service, dankzij de suite-upgrade hebben we een superkamer gekregen, je kon parkeren in het hotel, vriendelijke service aan de hotelbar 's avonds (met prijzen zoals in een hotelbar). Als de rekening overeengestemd had met de geboekte prijs, dan was het een 10 geworden.

Beste hotel in een grote straal.

., 21-1-2014

Modern hotel, dat niets te wensen over laat. Zonder concurrentie in de omgeving. Goede keuken, het beste ontbijtbuffet. Een klein detail: aan de netheid in de kamers kan er nog gewerkt worden. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding!

Zeer aangenaam verblijf.

., 20-1-2014

Zeer vriendelijk personeel en een eenvoudige service met een snelle check-in en check-out. Schone en goed ingerichte kamer. Geweldig ontbijtbuffet. Al met al een zeer aangenaam verblijf met één minpunt: de televisie op de kamer was kapot (en kon niet hersteld worden door een technicus)

Aan alle wensen en verwachtingen werd weer eens voldaan, bedankt dat we jullie gasten mochten zijn. Ik kan deze woorden vaak herhalen, de bedankjes en complimenten klinken misschien ongeloofwaardig, maar het is nu eenmaal zo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner Congress & Motorsport Hotel Nürburg in Nürburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner Congress & Motorsport Hotel Nürburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lindner Congress & Motorsport Hotel Nürburg scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.