Gasthof Weingut Apel

GasthofKleine hotelsWeer vandaag18°4°
7,6

2 reviews over Gasthof Weingut Apel in het Nederlands

Prima voor een paar daagjes Moezel

A.S.
27-10-2016

Wij hadden 3 nachten een appartement geboekt. Het appartement was super-schoon en groot genoeg (mooie badkamer, grote slaapkamer, uitgebreide keuken en grote woonkamer). Er was een balkon bij met zijdelings uitzicht op de wijnbergen. We hebben ook 1 avond gegeten in het restaurant en dat was prima (royale porties tegen een schappelijke prijs). Het enige minpuntje van het verblijf vonden wij de "lauwe" ontvangst cq afscheid (we hebben dit zeker al eens anders meegemaakt). Ook de bediening in het restaurant was correct maar niet erg persoonlijk.

In Nittel zelf is niet veel te doen, maar het is prima gelegen voor uitstapjes naar Trier, Luxemburg, Saarburg etc.

Gezellig familiehotel

Marjan Zaaiman
20-9-2013

Wel wat gedateerd hotel maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het eten is erg lekker en de wijn die ze zelf verbouwen is heerlijk ze hebben veel keus. Vriendelijke mensen en de kamers zijn erg netjes en ruim. Uitzicht van onze kamer was wat minder wel een terras wat in de zomer erg fijn is. Ze hebben ook moderne kamers en appartementen. Ze houden wijnproeverijen en je kunt er buiten zitten onder grote parasols. Er zijn een paar warmtelampen die ze op verzoek aan doen. Binnen kun je gezellig zitten. Daar wordt ook ontbeten. Enig minpuntje vond ik dat er schalen met vleeswaren en kaas staan waar de vliegen op af komen dit zou afgedekt moeten worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Weingut Apel in Nittel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Weingut Apel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.