Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag8°1°

272 reviews over Bed and Breakfast Nitteler Hof in het Nederlands

Om eens lekker tot rust te komen.

Familie Jansen
13-4-2015

We hadden vorig jaar september al het genoegen om in dit hotel te mogen verblijven en besloten om een lang weekend te verblijven met onze vijf maanden oude zoon. Het verblijf was weer geweldig, we hadden dit keer een familiekamer die wat groter was dan de standaard tweepersoonskamer en dat beviel goed. Alles was schoon en netjes. We zijn lekker op pad geweest, Trier, Saarburg en Luxembourg zijn goed te bereiken en je kunt eventueel zelfs naar Metz alhoewel dat wel wat langer rijden is. Daarnaast zit er in Mannerbach een bierbrouwerij die een goed biertje brouwt en zit er zelfs een whiskeystokerij in Wincheringen. Daarnaast is het vanuit het hotel makkelijk wandelen naar één van de 20+ wijngaarden die het dorp Nittel rijk is.

Het ontbijt was goed en genoeg, we hebben ook een keer 's avonds in het restaurant gegeten en met de streekproducten die gebruikt worden door de kok(s) en zeker het luxemburgse rundvlees van de houtskoolgrill was goed eten.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Prima hotel

M. Jansen
13-4-2015

Uitstekend hotel, prima, schone kamers, zeer vriendelijk personeel, altijd behulpzaam. Uitstekend ontbijt en ook het eten is niet te versmaden. In Nittel zelf is weinig te doen als het bezoeken van wijnmakers, maar in de omgeving zij er meerdere prima uitgaansmogelijkheden zoals Saarburg, Trier, Luxemburg en noem maar op.

Gereisd anders in april 2015

ziet er goed en verzorgd uit

arjan hartkoorn
6-4-2015

het hotel is goed en klant vriendelijk eten en ontbijt is ook goed en de kamers zijn netjes en schoon.

Gereisd met vrienden in maart 2015

HotelSpecials.nl

Heerlijke plek met volop mogelijkheden

Sandra
27-3-2015

Samen met andere ondernemers 3 dagen een Wijnreis gemaakt en 2 nachten in hotel Nittelerhof verbleven. Prachtige accommodatie, heerlijke bedden, prima ontbijt en het avondeten heerlijk. Zeker een aanrader om te wandelen, wijngaarden te bezoeken en in Trier te winkelen! De eigenaar heeft ons meegenomen op een Fakkel-tocht in de wijngaarden op loopafstand. Tijdens de tussenstops werden we getrakteerd op heerlijke wijntjes. De proeverij is begonnen! Dank jullie wel.

gezellig en goed

Pia Hakkesteeg
25-3-2015

Ben er al vaker geweest, maar het was weer super gezellig en ze hebben er heerlijke wijn

ga zeker nog een keer

Gereisd met vrienden in maart 2015

Super gezellig en fijn hotel

Monique Dekker
23-3-2015

Nittelerhof is het mooiste hotel in Nittel. Hadden het geluk even op het terras te kunnen zitten. Onze kamer was heel ruim. We hebben ook s avonds in het hotel gegeten. Hou je van wijn ga naar Nittel. We komen hier zeker terug. Hebben tevens wat flessen wijn in het hotel gekocht zodat we thuis nog kunnen nagenieten.

voor herhaling vatbaar

sophie
10-3-2015

Rustig gelegen hotel.lekker eten.redelijk veel keuze bij het ontbijt.kamers zijn simpel maar proper.badkamer is ruim genoeg.een aanrader is de wijnproeverij.trier en saarburg liggen vlakbij en zijn wel het bezoeken waard.

Prima hotel

Martin
3-2-2015

Net over de Luxemburgse grens, goed bereikbaar in een rustig dorpje aan de Moezel. Diverse steden in de buurt, mooie wandel- en fietsomgeving. Hotel heeft geen lift, een klein zwembadje, maar een aangename sfeer, met verschillende sfeervolle loungeruimten, en service-gericht personeel, dat garant staat voor een uitgebreid ontbijt en heerlijke gerechten op de menukaart. Een lekker bakkie koffie wordt gratis geschonken.

Gereisd met partner in januari 2015

Als vriend afscheid genomen

Henk
7-11-2014

Wat een geweldig weekend hebben we gehad in Nittel bij Hotel Nitteler Hof. Begrijp niets van eerder geplaatste beoordeling. Herken hier niets van. Service, kwaliteit en het vriendelijke personeel was helemaal top. Goede bedden, prima kamers, heerlijke keuken en lekkere wijnen. Prijs en kwaliteit zo mooi in evenwicht in dit gemoedelijke hotel. De liefhebber van wijnen, wandelen en fietsen komt hier aan zijn trekken. Met toeren langs de Moezel en in het achterland, het bezoeken van Saarburg, Trier, Luxemburg, enz., volop vertier. En 's avonds heerlijk genieten in het restaurant van Nitteler Hof.

Dank je wel Marco, Anja en team voor het fijne verblijf bij jullie. Tot ziens.

Gereisd met partner in oktober 2014

Fijn hotel

rengers
26-10-2014

Erg klantvriendelijk.

Goed ontbijt.

Avondeten ook goed.

Mooie omgeving om te wandelen en met goede verbindingl naar Trier(trein) en Saarburg(auto).

Gereisd met partner in oktober 2014

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Nitteler Hof in Nittel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Nitteler Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.