Bed and Breakfast

272 reviews over Bed and Breakfast Nitteler Hof in het Nederlands

Warm welkom

jan vd K.
15-9-2015

Wij zijn hier ooit als gast binnen gewandeld en kwamen nu als vriend(en) voor een 2e bezoek aan dit mooie hotel. Een gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel die de moeite neemt om het je naar je zin te maken. Dineren is hier een aanrader, het ontbijt mag er ook zijn. (al miste ik wel de gebakken eieren) De kamers zijn netjes en schoon. Wij hadden dit keer een wat kleinere kamer maar daar stond een privé zitje op het dakterras als extraatje tegenover.

Wij komen hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2015

H. Zegers
1-9-2015

Prima hotel, uitstekende ontvangst en bediening, en prima entourage.

Gereisd met partner in augustus 2015

nooit meer

fam Bosschaert
21-8-2015

Op een paar uitzonderingen na onvriendelijk personeel.Inchecken kon pas vanaf 5 u i.p.v. 2 u zoals vermeld op hun folder.De welkomstdrank hebben we pas op de dag van ons vertrek gekregen.We bestelden geroosterde gambas voor het avondeten en er werden gekookte scampis opgediend.Hierover reclameren hielp niet en werd weggelachen.Na het betalen van de eindafrekening werd een paar dagen later vastgesteld dat er bijkomend 90 euro van de rekening van een persoon bijkomend werd afgehaald zogezegd voor het betalen van onkosten dewelke anderen van onze groep zouden hebben gemaakt.

Dus een goede raad : TE MIJDEN

Gereisd met vrienden in juli 2015

Zeer goed

mr. en mevr. Dirckx
20-7-2015

minder : de ligging is langs de straat, het was zeer warm op de kamer en over het algemeen in heel het hotel ( het was dan ook zeer mooi weer 35 graden ! )

pluspunt : zeer vriendelijk personeel, echt top !!!

mooi verzorgd, zeer gevarieerd ontbijtbuffet,

show cooking : perfect

Gereisd met partner in juli 2015

Super

MarKris
25-6-2015

Mijn partner had een beetje last om niet uit te glijden op de 3 houten treden. Die bevinden zich voor de receptie en ontbijtruimte, richting buro en kamers 26 en verder. Misschien een antislip matje aan de rand van de trede aanbrengen. Verder waren wij zéér tevreden!!!!

Gereisd met partner in juni 2015

erg goed hotel,schoon,vriendelijk en goed eten.

P.J. in `t Veld
13-6-2015

het hotel geeft je een sfeer van welkom, zeker door de medewerkers. een mooi terras voor de deur. het heeft een goede prijs kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in juni 2015

Gemoedelijk goed hotel in mooi dorp

Marco
2-6-2015

Zeer goed hotel, ziet er gezellig en uitnodigend uit. Het dorp Nittel is zoals zoveel Duitse dorpjes klein en uitgestorven maar straalt rust uit en er staan prachtige huizen, goed onderhouden en keurige tuintjes. Beneden aan de Moezel kun je prachtig fietsen op de prima fietsen die je bij het hotel kunt huren. De overkant van de Moezel is Luxemburg en binnen korte tijd zit je in Frankrijk. De eigenaar is vriendelijk (net als al het personeel) en kookt bijna iedere avond in de open keuken. Wij hadden half pension geboekt omdat wij vegetarisch zijn en hebben heerlijk gegeten. Wat wij prettig vonden was dat je uit 2 voorgerechten en 2 desserts kon kiezen en niet zoals vaak bij half pension een bolletje ijs, maar heerlijke originele desserts kregen. Ook het ontbijt is erg uitgebreid , je komt niets te kort. Ondanks dat wij geen wijnliefhebbers zijn en je hier in een echt wijn dorp bent , hebben wij ons een week hier prima vermaakt en raden dit hotel zeker aan.

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk klein hotel voor een korte relax vakantie

Teun van Turenhout
31-5-2015

Gemoedelijk, rustig hotel met vriendelijk personeel. Keurig verzorg d en niet traditioneel Duits. Goede keuken; geen uitgebreide kaart, maar ruim voldoende variatie. Een aanrader.

super service!

Ted Duijn
8-5-2015

Mooie kamer

Zeer vriendelijk team

Zelfs de fietsen voor een dag voor niets gekregen omdat ik de sleuteltjes van onze eigen fietsen had vergeten

schone mooie kamer

Voor vegetariers doet de keuken ook zijn best

Jassen vergeten op de kamer: Die worden zelfs op kosten van hotel opgestuurd>>>Wow!!!

Prijs/kwaliteit uitmuntend!

Aanrader!!

Leuk voor een weekend!

BIB
30-4-2015

Via touroperator hadden wij een Romantisch Moezel-arrangement geboekt met 2 overnachtingen. Het hotel heeft eigen parkeerplaatsen en is gunstig gelegen. Binnen mum van tijd ben je in Luxemburg, Trier of Saarburg.

Het hotel is rustig gelegen en mooi, typisch Duits, ingericht. De kamer (31) was prima. Mooie schone badkamer, goede bedden en TV met Nederlandse zenders. Het hotel is wel vrij gehorig. Wij konden de buren naast ons horen praten.

Het ontbijt was uitstekend. Veel keuze, warme broodjes en champagne! Koffie en thee was tijdens het gehele verblijf inbegrepen.

De enige minpuntjes waren voor ons de receptie (wij hebben meerdere keren aan de balie gewacht/op het belletje gedrukt en zijn uiteindelijk zonder officieel uitchecken vertrokken). Ook hangt er in het hele hotel een sterke 'natte honden-geur', maar daar wen je snel aan!

Wij komen bij een ander bezoek aan de Moezel zeker weer terug!

Gereisd met partner in april 2015

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Nitteler Hof in Nittel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Nitteler Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.