Bed and Breakfast

17 reviews over Bed and Breakfast Nitteler Hof in het Nederlands

Prima hotel

M. Jansen
13-4-2015

Uitstekend hotel, prima, schone kamers, zeer vriendelijk personeel, altijd behulpzaam. Uitstekend ontbijt en ook het eten is niet te versmaden. In Nittel zelf is weinig te doen als het bezoeken van wijnmakers, maar in de omgeving zij er meerdere prima uitgaansmogelijkheden zoals Saarburg, Trier, Luxemburg en noem maar op.

Gereisd anders in april 2015

zeer aangenaam hotel

Fam. Krijgsman
5-3-2014

Het Nittelerhof in Nittel is een zeer aangenaam hotel met een goede service. Mooie wandelomgeving en goed punt voor diverse uitstapjes in de nabije omgeving. Ook als men iets verder rijd is het op en top genieten.

Wat echter super was, na een flinke wandeling werd door de eigenaar voor ons een heerlijk soepje geregeld. Ook de sauna was een heerlijke ontspanning. Klein probleempje met douche werd gelijk opgelost Super in een woord.

Gereisd anders in maart 2014
Marco Zandbergen - Eigenaar, Online-Reputations-Manager, 31-3-2014

Lieve familie Krijgsman,

hartelijk bedankt voor de tijd en de moeite die u heeft genomen om over ons hotel te schrijven. Wij zijn heel erg blij, dat jullie had een mooie verblijf bij ons.

Een onvergetelijk weekend

L. Veldema
12-8-2013

Een onvergetelijk weekend hadden mijn zoon en ondergetekende. Dit hotel kennen wij al jaren. Wij hadden ons voorgenomen om veel te fietsen, het was bloedheet om lange tochten te maken. Het hotel beschikt over mooie/schone/goed ingerichte kamers. Het eten is voortreffelijk en de lekkere Bitburger of wijn. Omdat dit hotel vrij gunstig ligt kunt u uitstapjes maken per fiets (fietsen kunt u huren bij het hotel wel op tijd reserveren), auto, openbaarvervoer per bus/trein v. naar Trier-Saarburg-Koblenz of naar de buurlanden Luxemburg-Frankrijk of trek de wandelschoenen aan. Volg b.v. het weinlherplad boven heeft u een mooi uitzicht op de moezel. Marco Zandbergen(eigenaar) heeft een goed en vriendelijk personeel om hem heen staan. Deze aardige mensen zijn altijd bereid om uw vragen te beantwoorden. Het doel dit jaar is om nog een paar nachten in dit hotel door te brengen.

Groetnis. fan Jan uit H en Lammert uit M (Fryslan)

Gereisd anders in juli 2013

2007

Zeer goed hotel vooral als je de prijs-kwaliteit weet te 8

Johan en Sonia uit Oostende
8-4-2007

Zeer goed hotel vooral als je de prijs-kwaliteit weet te waarderen.

Mooie en verzorgde kamers, lekker en uiterst ruim ontbijt en avondmaal, zeer vriendelijk gastheer en gastvrouw.

De ligging is zeer mooi maar verdiend voor ons maar en 8 omdat we dachten (dus onze fout) dat we zicht op de moezel zouden hebben.

Het was ook heerlijk genieten van het kleine zwembad en de supere sauna. Vooral de sfeer met kaarsjes en wierookstokjes brachten ons veel rust en ontspanning.

Dus: zeker aan te raden.

Niet vergeten Saarburg, Trier en Luxemburg te bezoeken

Gereisd anders in april 2007

Een fijn ontvangst, zowel de eigenaars als personeel super

Mil, Therese, Ludo en Karine
3-2-2007

Een fijn ontvangst, zowel de eigenaars als personeel super vriendelijk en goed opgeleid. Echt een hotel om eens lekker te genieten. Hele mooie kamers, sauna, zwembad, gelaatverzorging en massage super. Ook het eten en drinken is niet te versmaden. De eigenaars spreken bovendien perfect nederlands.

Zeker een aanrader waar we nog wel eens terugkeren.

Gereisd anders in februari 2007
2006

Goede ontvangst zowel in het Duits als in het Nederlands

Families Adams-Beyls & Deloof-De Vos
14-9-2006

Goede ontvangst zowel in het Duits als in het Nederlands. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Goede maaltijden ('s avonds) en uitgebreid ochtendbuffet. Goede wijn voorgesteld door Marco (een echte en goede wijnkenner) die ons van elke fles de nodige uitleg verstrekte. Het hotel is zeker aan te raden voor kort verblijf.

ps; Zeer goede bedden en donsdekens.

Gereisd anders in september 2006

Hebben 2dagen in Nittelerhof geweest alles was pico bello in orde.Esther en Marco zeer vriendelijke mensen,voelden ons direct thuis.Het eten was zeer verzorgd ,bediening heel vriendelijk,kamers netjes in orde en het waterdroombed was zalig.Zeer zeker een aanrader!Hopen er nog eens te verblijven.Wie als gast verblijft gaat als vriend buiten F.Slabbinck Knokke-Heist Groetjes!!!!!

Gereisd anders in augustus 2006

Wat een super bezoek is dit geweest

Ilse
29-5-2006

Wat een super bezoek is dit geweest. We hebben het Plus Nordig Walking arrangement geboekt en hebben werkelijk genoten. Marco en Esther staan altijd voor je klaar, om je bezoek bijzonder te maken. Even een persoonlijk praatje tussendoor en een gezellige ontvangst. Esther is erg gastvrij en besteedt tijd aan je om vragen te beantwoorden en tips te geven wat er te zien / doen is in de omgeving.

Het Nordig Walking arrangement was erg handig. Je krijgt privé les van Marian Müller, aangepast op beginners / gevorderden niveau. De omgeving leent zich uitstekend voor deze sport!

Wat ons betreft is dit bezoek zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in mei 2006

wij zijn 9 april 4 dagen in dit hotel geweest en hebben het er heerlijk gehad.

we werden erg leuk en spontaan ontvangen,het weer was erg lekker dus met een glaasje sekt op het terras.gezellig hotel en men doet er alles aan om het naar de zin te maken.mijn man heeft een dieet en men bakte zelfs apart brood voor hem dat er s'morgens vers was.Goede kamer,heerlijk eten,sauna lekker,heerlijk om even bij te komen en we gaan er zeker nog eens terug.voelde ons erg op ons gemak en geen hotel gevoel.de omgeving is erg mooi,leuke plaatsjes en luxemburg erg dicht bij,kortom het was er heerlijk.

ton en willy

Gereisd anders in mei 2006

Wij zijn in de herfstvakantie van 2005 naar dit hotel geweest het was er uitstekend, alles heel netjes modern en toch authentiek, het ontbijt waar sommigen over klagen, vond ik goed en voldoende, het avondeten was uitstekend, goede kwaliteit je had alleen geen keuzemenu, maar als je iets niet lust dan passen ze het voor je aan. Ook leuk hotel voor oudere kinderen, de eigenaren zijn heel vriendelijk je voelt je er echt welkom!!

Gereisd anders in april 2006

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Nitteler Hof in Nittel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Nitteler Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.