Bed and Breakfast

39 reviews over Bed and Breakfast Nitteler Hof in het Nederlands

Als vriend vertrokken!

Erik S.,
6-6-2017

Het hotel komt zeer vriendelijk en gezellig over. Bij onze aankomst stond Marco, de eigenaar ons al op te wachten om ons welkom te heten. Voordeel is dat hij Nederlands spreekt waardoor er in ieder geval geen taalprobleem is.

Na het inchecken met een kop koffie (elke dag tot 18.00 uur gratis) kregen we de kamersleutels. De kamers waren ruim en netjes. Het bed was goed. Ook de douchruimte was keurig en goed onderhouden.

De gratis wifi was in tegenstelling tot hetgeen ik in andere hotels meegemaakt had, ditmaal perfect. Verbinding maken geen probleem. Zelfs op het terras voor het hotel was er een redelijk verbinding.

Het concept met de keuken heeft ons verrast. Het eten was bijzonder lekker en de aandacht voor de gasten fantastisch. Leuk was dat het eten klaar gemaakt werd in de open keuken zodat je er zicht op had.

De sauna heb ik vanwege tijdgebrek niet geprobeerd maar het zwembad, ondanks zijn kleine afmeting, beviel bijzonder goed. Met name de Jet Stream, die er voor zorgde dat je toch kon zwemmen is een goede investering geweest. Daarnaast is deze ook te gebruiken als massagestraal.

Ook het ontbijt was zeer uitgebreid; Zelfs vers geperst sinaasappelsap maar ook roerei met spek en zelfs worstjes. Een zeer ruime keuze van zelf gebakken croissantjes , broodjes maar ook gewoon brood en diverse soorten beleg. Zowel zoet als hartig.

Kortom we hebben een prima verblijf gehad en het hotel is zijn sterren best waard gebleken.

Marco en Anja, nogmaals bedankt!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Goed voor nog een bezoek!

srebrek
26-10-2015

Ook wij hebben ons bezoek aan dit hotel als een verademing ervaren. Je kreeg het gevoel dat de vriendelijkheid gemeend was en niet alleen beroepsmatig. De kamers zijn wat gedateerd maar daar ben je maar enkele uren per dag, waarvan je de meeste slaapt. De bedden zijn prima en extra lang. Onze kamer was erg rustig gelegen, dus de ramen konden ver open... Prima maaltijden voor een normale prijs. Over het algemeen gaan we maar eenmaal naar een hotel; hier komen we waarschijnlijk nog 'ns terug. Het wellnesgedeelte was niet bijzonder: een klein zwembad, maar voldeed verder wel. Bij grotere drukte worden de auto's overal geparkeerd, maar niemand die zich daar druk om maakt. Samengevat: Prima!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

nooit meer

fam Bosschaert
21-8-2015

Op een paar uitzonderingen na onvriendelijk personeel.Inchecken kon pas vanaf 5 u i.p.v. 2 u zoals vermeld op hun folder.De welkomstdrank hebben we pas op de dag van ons vertrek gekregen.We bestelden geroosterde gambas voor het avondeten en er werden gekookte scampis opgediend.Hierover reclameren hielp niet en werd weggelachen.Na het betalen van de eindafrekening werd een paar dagen later vastgesteld dat er bijkomend 90 euro van de rekening van een persoon bijkomend werd afgehaald zogezegd voor het betalen van onkosten dewelke anderen van onze groep zouden hebben gemaakt.

Dus een goede raad : TE MIJDEN

Gereisd met vrienden in juli 2015

HotelSpecials.nl

ziet er goed en verzorgd uit

arjan hartkoorn
6-4-2015

het hotel is goed en klant vriendelijk eten en ontbijt is ook goed en de kamers zijn netjes en schoon.

Gereisd met vrienden in maart 2015

gezellig en goed

Pia Hakkesteeg
25-3-2015

Ben er al vaker geweest, maar het was weer super gezellig en ze hebben er heerlijke wijn

ga zeker nog een keer

Gereisd met vrienden in maart 2015

Uiterst aangenaam hotel

Sina
29-7-2014

Heel goede keuken, fijn terras en plezierige bediening.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Goed hotel voor een paar daagjes

T. van Waardenberg
      21-6-2014

Hotel waarin je kan verdwalen, veel gangen en trappen. Ontvangst bij het inchecken kan worden verbeterd. Goede keuken, die eens wat anders presenteert. Ruim ontbijt met veel keuze. Minder geschikt voor minder valide personen. Hotel ligt op een doorgaande weg naar Saarburg, waar vrij veel verkeer passeert. Mogelijkheid om fietsen te huren is aanwezig. Wijnproeverij is aan te bevelen. Ligt op korte afstand van Trier/ Saarburg en Luxemburg. Zeker aan te bevelen voor degenen die een uitje willen.

Gereisd met vrienden in juni 2014

heel erg goed adres

J.Keeris
      12-5-2014

perfect kleinschalig hotel met een prima ontbijtbuffet , een heel goed diner en de medewerkers zijn ontzettend vriendelijk;

de kamers zijn dik in orde en de totale prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend;

nederlandse eigenaar; Nittel is aan de Moesel gelegen en op weinig kilometers van Trier, stad Luxemburg en het prachtige middeleeuwse plaatsje Saarburg; is voor herhaling vatbaar;

Gereisd met vrienden in mei 2014

Stedentrip Trier en/of Luxemburg?

Thea Glaap
      7-5-2014

Wij hebben een gezellig lang-weekend gehad in Hotel Nitteler Hof.

Het ontbijt en het diner waren prima verzorgd. Een blik in de open keuken hebben wij als zeer prettig ervaren. Hotel is zeker de moeite waard als je dit als uitvalsbasis ziet voor stedentrips naar Trier en/of Luxemburg. Mooie omgeving waar we zeker nog een keer terugkomen.

Chapeau voor Marco Z. en zijn team. Zij weten de gasten te pleasen.

Gereisd met vrienden in april 2014

kon veel beter

Bogers-Tyst
      25-3-2014

hotel was proper maar kamers: douche veel te klein en we lagen op een kamer zonder buitenvenster. Eten: geen keuze uit bereiding van aardappelen, vlees had ik "bleu" besteld en was helemaal grijs van het doorbakken,Bij ons geen aanrader ook niet van gastronomie

Gereisd met vrienden in maart 2014
      Marco Zandbergen - Eigenaar, Online-Reputations-Manager, 31-3-2014

Lieve Gast,

hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite genomen heeft om uw mening over ons hotel te beschrijven.

Ik vind het erg jammer dat we niet in staat zijn geweest om aan de door u gestelde verwachtingen te voldoen.

Hartelijk bedankt voor de genomen moeite.

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Nitteler Hof in Nittel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Nitteler Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.