Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag7°1°

We hebben een aantal aanbieders voor Nitteler Hof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Nitteler Hof in het Nederlands

2008

Niet voor families met kinderen

Katrien Geeroms
13-9-2008

Met 3 kinderen viel dit hotel tegen.

Kamer was ruim, er was aparte slaapkamer voor de kinderen, maar erg lawaaierig (boven receptie).

In de 4 nachten dat we er verbleven, kregen we 2 verschilledne menu's aangeboden. Vis was niet gaar. Er was ons kindermenu beloofd, maar kdn kregen hetzelfde eten dan ons.

Elke ochtend zelfde ontbijtbuffet:altijd roerei met spek, zelfde fruitsappen, zelfde cornflakes,geen boterkoeken, geen fruit!

Kamer werd niet goed gekuisd:haren lagen nog in bad, wc papier net aangevuld e.d.

Bovendien klopte rekening niet:95€ teveel aangerekend! Gelukkig hadden we alle bonnetjes bewaard!

Voor koppels misschien een goed hotel, maar zeker niet met kinderen!

Gereisd familie in september 2008

Voor herhaling vatbaar!

E B
8-8-2008

mooi hotel, vriendelijke bediening, lekker eten, de kamer (op de binnentuin) was wel warm, helemaal als je met 5 personen op 1 kamer ligt.

Voor kinderen is er niet echt veel te doen, maar we voelden ons meer dan welkom.

De fietsroute langs de moezel naar Trier is een aanrader,

Wij zijn met de trein weer terug gegaan, echt leuk voor de kids.

Gereisd familie in augustus 2008
2007

Wij zijn in februari 2007 een lang weekend in Nitteler Hof geweest en hebben van alles genoten wat dit hotel te bieden heeft. Het eten was heerlijk, de wijn op aanraden van Marco fantastisch. Erg leuk contact met het personeel, wij hebben ons erg welkom gevoeld. Sauna en wellness is ook super goed verzorgd! Het dorpje Nittel stelt niet zo veel voor, maar de omgeving is prachtig en per trein naar Trier was een heel leuk uitstapje. Een echte aanrader!

Gereisd familie in september 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Nitteler Hof voor je op een rij gezet:

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Nitteler Hof in Nittel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Nitteler Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.