Bed and Breakfast Nitteler Hof

Kleine hotelsWeer vandaag15°5°
Bed and Breakfast Nitteler Hof

36 tips over Bed and Breakfast Nitteler Hof

P.J. in `t Veld, 13-6-2015
een bezoek met de trein aan Trier is een aanrader.
Teun van Turenhout, 31-5-2015
Gebruik ook gerust de sauna!
arjan hartkoorn, 6-4-2015
het is makkelijk in thier komen de trein stopt er bijna voor de deur en je kan met de bus naar de stad luxemburg

We hebben een aantal aanbieders voor Nitteler Hof voor je op een rij gezet:

Monique Dekker, 23-3-2015
Op de fiets naar Trier. Fietspad langs de Moezel. Ook Saarburg is erg gezellig.
Martin, 3-2-2015

Wijnproeverij, vinotheek, sauna en massagemogelijkheden in huis! Complimenten aan de Nederlandse eigenaar.

Willy, 1-12-2014
Zelfs de kleinste kamer (nr 21) was top. Laat je adviseren voor uittips en geniet 's avonds bourgondisch in het restaurant van het hotel. Vraag b.v. om een tappasdiner. Onze wijntip was en is: Pinot Gris van wijnhuis Befort.

Henk, 7-11-2014

Laat je eventueel tippen voor trips door het personeel van Nitteler Hof.

Doe vooral een wijnproeverij en maak kennis met de vele wijnhuizen in Nittel en omgeving.

Henk vandeRegie, 23-9-2014

Met de trein naar Trier. Een prachtige autorit naar Saarburg. Vanuit Wasserbillig met de trein naar Luxemburg. Of naar het outlet stadje Mettlach.

En vanuit Nittel is het links en rechtsom mooi fietsen langs de Moezel. Het hotel heeft fietsen te huur. Enz.

Verheug je overdag al op het diner en geniet eind van de middag op het terras van een goed glas wijn en tappas.

ilse, 2-9-2014
Voor de wandel liefhebbers is een uitstapje naar klein Zwitserland (klein gebied in Luxemburg, half uurtje met auto) een aanrader.
Hans en Iren, 11-8-2014
Niet alleen is een bezoek aan Trier de moeite waard, ook Luxemburg ligt binnen bereik.

We hebben een aantal aanbieders voor Nitteler Hof voor je op een rij gezet: