Bed and Breakfast

272 reviews over Bed and Breakfast Nitteler Hof in het Nederlands

Redelijk hotel

Jan,
11-9-2018

Vier dagen hier geweest het was niet slecht maar sommige dingen kunnen beter zoals de bedden die waren er zacht maar niet doorgezakt of versleten. Het ontbijt was redelijk alleen de roerei stond de hele ochtend aan te branden het eten is prima Marco en memmeth maken er een feestje van

Gereisd met partner in september 2018

Komen zeker nog een keer terug

j.visser,
6-8-2018

Nies te klagen. Schoon lekker eten en knus.

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer

Vries,
25-7-2018

We hadden voor 2 nachte de bruissuite geboekt incl diner bij kaarslicht.

Bij aankomst kregen we de sleutel en een brief met tegoedbonnen in de hand gedrukt. Toen we op het terras iets wilden drinken moeste we op zoek naar de bediening om te vragen of ze konden bedienen op het terras, bediening was niet bepaald vriendelijk en hebben toen besloten ergens anders te gaan eten. 's avond wilden we nog in de jacuzzi, echter dit kan om dit tijdstil ivm met het lawaai wat deze maak. Volgende morgen na het ontbijt was het bed recht getrokken, maar verder was er niet opgeruimd of schoongemaakt douche was vies. Aangezien de welness niet beschikbaar was, zwembad gesloten massage doen ze niet meer, hebben we maar fietsen gehuurd. Ons diner bij kaarslicht bestond uit een tafeltje met een dode roos in een flesje. De kok / eigenaar had geen tijd om dit op te pakken aangezien hij druk in de keuken was. Dus maar weer ergens anders gegeten

Gereisd met partner in juli 2018

Superleuk hotel!!

Serena,
9-9-2017

We zijn hier al meerdere keren geweest en komen zeker nog terug.

Het eten was iets minder als voorgaande keren, maar prima te doen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel om even van de wereld te zijn.

Bert. Meeusen,
27-7-2017

Mooi gelegen aan de Moezel midden in het dorp, met prima treinverbing om dagtochten te ondernemen.

En het Live-cooking in het eigen restaurant is werkelijk fenomenaal. Wordt gerund door een Nederlandse kok/eigenaar..

Slechts 4 dagen geweest maar deze bestemming wordt volgend jaar weer in de vakantieplannen opgenomen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Als vriend vertrokken!

Erik S.,
6-6-2017

Het hotel komt zeer vriendelijk en gezellig over. Bij onze aankomst stond Marco, de eigenaar ons al op te wachten om ons welkom te heten. Voordeel is dat hij Nederlands spreekt waardoor er in ieder geval geen taalprobleem is.

Na het inchecken met een kop koffie (elke dag tot 18.00 uur gratis) kregen we de kamersleutels. De kamers waren ruim en netjes. Het bed was goed. Ook de douchruimte was keurig en goed onderhouden.

De gratis wifi was in tegenstelling tot hetgeen ik in andere hotels meegemaakt had, ditmaal perfect. Verbinding maken geen probleem. Zelfs op het terras voor het hotel was er een redelijk verbinding.

Het concept met de keuken heeft ons verrast. Het eten was bijzonder lekker en de aandacht voor de gasten fantastisch. Leuk was dat het eten klaar gemaakt werd in de open keuken zodat je er zicht op had.

De sauna heb ik vanwege tijdgebrek niet geprobeerd maar het zwembad, ondanks zijn kleine afmeting, beviel bijzonder goed. Met name de Jet Stream, die er voor zorgde dat je toch kon zwemmen is een goede investering geweest. Daarnaast is deze ook te gebruiken als massagestraal.

Ook het ontbijt was zeer uitgebreid; Zelfs vers geperst sinaasappelsap maar ook roerei met spek en zelfs worstjes. Een zeer ruime keuze van zelf gebakken croissantjes , broodjes maar ook gewoon brood en diverse soorten beleg. Zowel zoet als hartig.

Kortom we hebben een prima verblijf gehad en het hotel is zijn sterren best waard gebleken.

Marco en Anja, nogmaals bedankt!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch en sfeervol

Carla & Guus,
27-2-2017

Dat het echt de moeite waard is en je er super in de watten wordt gelegd

Het eten is erg goed verzorgd en je komt niks te kort. Het live cooking concept is erg leuk en vooral ook erg smaakvol (wij aten eend, meerval en iberico zwijn)

Ook het ontbijt is erg uitgebreid

Sauna en zwembad waren netjes verzorgd.

Super gezellig personeel, en de wijnen die geschonken werden pasten precies bij ons diner

zeer goed

yvette en eric,
27-2-2017

ligging en vooral de suite en eten: heerlijk

Gereisd met partner in februari 2017

Super lekker gegeten in gezellig hotel

Martin en Caroline,
25-2-2017

Alles goed, comfortabele kamer, gezellige sfeer, goede service en fantastisch eten.

Gemoedelijk hotel

Ron Brands
15-11-2016

Gemoedelijk hotel. Oude Duitse sfeer. Betrokken personeel. Zeer schoon. Uitstekend diner en ruim ontbijt. Grote kamer. Uitstekend bed. Kleine maar complete badkamer met douche. Klein binnenzwembad en flinke sauna. Badjassen gratis. Heerlijk stil 's nachts. Eigen wijnverkoop voor aantrekkelijke prijzen. Hele dag gratis (heerlijke) koffie tot 18.00 uur.

Gereisd met partner in november 2016

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Nitteler Hof in Nittel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Nitteler Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.