Gasthof Aloys-Dostert-Schmitt

Gasthof Aloys-Dostert-Schmitt

6.2Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Nittel

Op vakantie geweest naar Aloys-Dostert-Schmitt?

6.2Voldoende

Gasthof info

Meer gasthof info

5 reviews over Gasthof Aloys-Dostert-Schmitt

• 8Jan van Rooij13-07-2016

Voldeed ruim aan onze verwachting

Een wat ouder gasthof dat nadrukkelijk zijn charme heeft. De gastvrouw staat haar mannetje in de keuken. In de avond wordt er wordt ruim voldoende en met variatie het warme maal geserveerd. Het ontbijt kent weinig variatie doch ook hier is overvloed troef. Als je wat licht slaapt moet je weten dat de naburige kerk om 07.00 luid en nadrukkelijk van zich laat horen. De kamer voldeed aan onze wensen. Een leuk en rustig onderkomen vooral geschikt voor een ietwat ouder publiek wat het zeker goed kan vinden bij het beherend echtpaar. Terzijde; We hadden per abuis wat spulletjes vergeten om mee terug naar huis te nemen. Dankzij hun inspanningen konden we er 3 dagen later alsnog van genieten. Hiervoor nogmaals onze dank en waardering.

Gereisd met partner in juli 2016

• 4marc marijns23-07-2013

Er zijn bettere accomodaties in Nittel

De ontvangst was niet hartelijk. Deze accomodatie is vooral geschikt voor een ouder publiek. De kamers zijn net, doch niet meer hedendaags. Er is geen zeepje beschikbaar. Er werd gevraagd de kamers rond 11 uur de laatste dag te verlaten. Ontbijt is primitief. Er werd ons een drankje aangeboden de eerste dag, doch bij afrekening wel heel royaal aangerekend. Prijs/kwaliteit geen aanrader. Gelukkig was het weer goed en als aktieve vakantiebeleving (fietsen - wandelen), enkel voor slapen daar verbleven. De gastdame spreekt nederlands, doch sfeer is koel en niet toegankelijk.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7fam Jochems22-05-2013

Rustig gasthaus.

Gasthof Aloys-Dostert-Schmitt is rustig gelegen in het dorp .Gastheer en vrouw zijn vriendelijk en behulpzaam.Beide maken graag een praatje met de gasten. Gastvrouw spreekt Nederlands. Kamers zijn netjes en schoon. Ontbijt en avondeten zijn simpel maar wel goed. Ontbijt is ruimvoldoende en het eitje ontbreekt niet. Kortom, ons is het prima bevallen. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2013

• 7Fam. Alberts07-12-2012

Eenvoudig, aantrekkelijke prijs, tactische locatie

Het Gasthof is gelegen in een zeer rustig dorp. Eigenlijk niet veel te doen. Tijdens onze vrije tijd zijn wij liefhebbers van rust, derhalve vonden wij dit heerlijk. Het was voor ons doel tactisch gelegen. Dicht bij de stad Luxemburg , maar ook dicht bij prachtige plaatsen als Trier en Saarburg. Mooie omgeving om te wandelen. Gasthof serveert heerlijke wijnen van "eigen wijngut".

Gereisd met partner in november 2012

• 5VMMBleeker08-07-2012

Slecht Gasthof

Van 21-06-2012 tot 27-06-2012 verbleven in dit gasthof. De prijs - kwaliteit staat niet in verhouding tot het geleverde.Gasthof de hele week met maar 2 gasten en dat waren wij. Iedere ochtend het zelfde ontbijt. De vleeswaren die niet werden gegeten kwamen iedere dag weer op tafel. Avondeten. Iedere dag soep uit een pakje. Zonder vlees etc. 1e dag sperciebonen uit blik, 2e dag koolrabie,3e dag witte kool, 4e dag sla en 5e dag sla, 6e dag sla. Toetje iedere dag een instantpudding uit een pakje. Nooit vers fruit, altijd afgepaste hoeveelheid. Nadat wij ons beklag over hadden gedaan waren wij de eerste die klaagde. Vind je het gek want er waren ook geen andere gasten. Gasthof opzich oubollig. 2 keer door bed gezakt. Een balkon wat gewoon een afdak van een kelder was. Omdat we door moesten naar ander besproken hotel konden we niet eerder weg anders hadden wij het Gasthof eerder verlaten. We zijn echt niet kieskeurig maar dit Eens en nooit meer.

Gereisd met partner in juni 2012

Gasthof Aloys-Dostert-Schmitt info