vakantie Nisterau

Reviews over Nisterau

Zeer gastvrij verblijf

Kees Braafhart,
    5-9-2016

Ferienhaus Lercher is een vakantiehuis wat van alle gemakken is voorzien , de verhuurders zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam . In de omgeving is veel te doen , Bad Marienberg , Hachenburg , Koblenz , mijn in Steinebach . Binnen 2 km Supermarkten , Aldi , Lidl , Rewe , Nettomarkt . Nisterau is een rustige plaats met 900 inwoners en een sportveldje waar een speelplaats bij is . Fijne vakantie hier gehad .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeker een aanrader

Edwin ,
    1-8-2013

Een net vakantiehuis van alle gemakken voorzien, verhuurders erg gastvrij en genoeg te doen in de buurt. Supermarkten op zo'n 2 km afstand (Aldi/LIDL) En het centrum van Bad Marienberg zo'n 5 km. Wildpark is erg leuk en gratis. Kortom genoeg te doen en mooie omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013