Reviews over Niederirsen

Rustig gelegen vakwerkhuis

B. Schuit,
    30-3-2017

Schitterend landhuis - voormalige molen - gelegen in het mooie Westerwald in het kleine dorpje Niederirsen. Ook te gebruiken als 2 appartementen (bovenverdieping 50 m2 - benedenverdieping 120 m2) met ieder een eigen keuken en badkamer. In totaliteit zijn er 5 slaapkamers aanwezig en een kinderbedje, aankleedkussen en kinderstoel. Gelegen in een heuvelachtig wandelgebied in de buurt van diverse leuke plaatsen (Hachenburg, Bad Marienberg). Op de binnenplaats is er veel voor kinderen aanwezig: trampoline, speeltoestel, glijbaan, dieren, fietsjes. Opgemaakte bedden, handdoeken en divers keukengerei en specerijen (peper, zout, thee) aanwezig. De keuken is uitgebreid ingericht met alle benodigde apparatuur. Het huis beschikt over een vaatwasser, wasmachine en droger. De gastheer en -vrouw zijn vriendelijke mensen en bieden allerlei tips aan in de nabije omgeving voor dagjes uit.