Hotel Haus Maarheide ***

Review geschreven door lijado

Fijn overnachtingsadres

lijado,
27-9-2014

Nadat we aankwamen werden we uiterst vriendelijk ontvangen. We sliepen in kamer Königsee. Een mooie kamer niet al te groot maar alles is wel aanwezig. Goede bedden en een Nespresso koffievoorziening. Gewoon niets op aan te merken. 's-Nachts uitstekend geslapen want het is er rustig. "s-Ochtends van een prima ontbijt genoten. De ontbijtkamer biedt een mooi uitzicht op de Burg Olbrück. Hoewel er is de directe omgeving weinig te beleven is geldt dit niet voor de streek. Vanuit dit adres zijn veel leuke uitstapjes te organiseren en het hotel lijkt me ook wel geschikt voor een meerdaags verblijf. Kortom een aan te bevelen adres.

Gereisd met partner in september 2014