Pension Landgasthof Jägerstübchen

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag22°13°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Jägerstübchen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Landgasthof Jägerstübchen in het Nederlands

Prachtige omgeving, perfecte accommodatie!

Yvonne
24-8-2017

Prachtige idyllische omgeving! Hele sfeervolle biergarten en restaurant, zowel bij het hotel zelf als bij het Weinhaus Paradis, 150m verder, wat van dezelfde eigenaar is. Kamer perfect en netjes, nieuwe badkamer, heerlijk balkon met uitzicht op de mooie biergarten en verderop het kasteel Hambach. Ontbijt was heerlijk, er ontbrak ons aan niets. Hele aardige gastvrouw bij het ontbijt, ze gaf ons een zeer warm welkom. We hebben deze accommodatie geboekt als overnachtingshotel vanuit talië maar het is een accommodatie om zeker nog eens terug te keren. En dan voor een aantal dagen!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar!

hjgachten
29-8-2015

Hier is het goed toeven; uitermate vriendelijk en kundig personeel dat weet wat er op de "kaart staat".

Gereisd Met partner in januari 2015

Pension info

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesSchoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landgasthof Jägerstübchen in Neustadt an der Weinstrasse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landgasthof Jägerstübchen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.