Appartement Burggarten Apartments Neuleiningen

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag1°-1°
Appartement Burggarten Apartments Neuleiningen

Laatste review

Mooi nieuw ingericht appartement, met uitzicht over wijnvelden. Voor 2 personen is het ruim genoeg.

Goede voorzieningen, zeer goede kwaliteit van bed en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Gastvrouw reageert goed op berichten en doet alles om je thuis te laten voelen.

Misschien overdag wat lawaai van het verkeer onderin het dal.

Neuleiningen is een mooi oud dorp met een ruime keuze aan restuarant.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Appartement Burggarten Apartments Neuleiningen in het Nederlands

Prachtig nieuw appartement met balkon

Herma,
22-10-2017

Gastvrouw reageert goed op berichten en doet alles om je thuis te laten voelen.

Misschien overdag wat lawaai van het verkeer onderin het dal.

Neuleiningen is een mooi oud dorp met een ruime keuze aan restuarant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Burggarten Apartments Neuleiningen in Neuleiningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Burggarten Apartments Neuleiningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.