Reviews over Neuendorf

Uitstekend voor motorrijders

Jeroen van Druten,
    4-6-2018

Prima gelegenheid voor motorrijders. Daar is het dan ook helemaal op ingericht en ingesteld. Verwacht geen Hilton maar wel leuke sfeer, fijns mensen, prima bedden geweldige douches en lekker eten. Niets hoogstaand maar gewoon goed. Wat ik wel een beetje jammer vond is de herrie van de snelweg nabij de locatie echter de oordoppen van overdag deden s-nachts prima dienst en ik heb uitstekend geslapen. Leuk gebied voor tour-ritten en Rob geeft advies en heeft voor de navigatiesystemen routes beschikbaar. Concept all you can eat & drink past goed, geen gedoe met streepjes zetten oid, iedereen weet waar hij/zij aan toe is. Grappige motor verzameling en andere snuisterijen. Niet onbelangrijk, uitstekende voorzieningen om je motor binnen te stallen. Al met al denk ik het beste biker-hotel welke we tot nu toe meegemaakt hebben.

De juiste mix van motor en horeca vind je hier!

WW,
    10-4-2017

Het verblijf is gemoedelijk en op alle punten goed verzorgd! Als motorliefhebber kun je je hart ophalen bij Rob zijn collectie motoren en archief van motorbladen. Als mens bij Mia voor een praatje en culinaire voorzieningen.

Er kan veel maar er zijn regels en grenzen, die worden bewaakt!

Geweldig

MC LML,
    25-10-2015

Eten was heerlijk.

Omgeving mooi.

Leuk om achter iemand Rob aan te rijden, die weet de mooie wegen in de omgeving.

Kamers netjes.